Події

4 квітня 2024 в рамках вивчення навчальної дисципліни "Соціальна економіка та людські ресурси" кафедри міжнародної економіки відбулась гостьова лекція доктора економічних наук, професора, проректора з міжнародної співпраці Пауліни Колісніченко ( WSHIU Akademia Nauk Stosowanych (Poznan, Polska) на тему: «Розвиток соціального підприємництва та розробка соціальних проектів».

До лекції долучився науково-викладацький склад факультету економіки та управління Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, здобувачі спеціальностей «Економіка» та «Менеджмент» всіх рівнів вищої освіти.

Вдячні міжнародним партнерам, WSHIU Akademia Nauk Stosowanych (Poznan, Polska), за цікавий захід, присвячений актуальним питанням сьогодення. Зокрема шановний лектор приділила увагу розгляду наступних питань:

📚тенденції розвитку соціального підприємництва у світі;

📚секторальний розподіл соціальної підприємницької ініціативи;

📚бенефіціари соціального підприємництва;

📚джерела фінансування, які використовують підприємці початківці;

📚особливості розробки соціальних проектів.

Учасники гостьової лекції взяли участь у жвавій та цікавій дискусії.

У завершення лекції обговорили можливості подальшоі співпраці у площині академічної мобільності викладачів та здобувачів з нашими шановними партнерами WSHIU Akademia Nauk Stosowanych (Poznan, Polska).

💫Креативна команда кафедри міжнародної економіки факультету економіки та управління Київського столичного університету імені Грінченка у складі доцента Олександра Юрченка та доцента Наталії Зарицької провели сьогодні для учнів Димерського ліцею № 2 профорієнтаційну лекцію та захоплюючу екскурсію. ✍️З нетерпінням чекаємо активну, цілеспрямовану та вмотивовану молодь для вступу на конкурентоспроможні освітні програми кафедри міжнародної економіки: 🤓Економіка міста. Урбаністика 🤓Маркетинг. Цифрові комунікації Чекаємо на майбутніх лідерів української економіки🇺🇦

 

02 квітня 2024 року доцент кафедри управління, гарант ОПП «Менеджмент організацій», Акіліна Олена Володимирівна відвідала майстер-клас «Карта посади як альтернатива посадової інструкції», який провела акредитований консультант з HR-розвитку Анастасія Журавель.

Зазначений майстер-клас мав надати відповіді на питання: що собою являє карта посади як інструмент; яка її відмінність від посадової інструкції; та як ефективно користуватись картою посади.

Учасники цього майстер класу отримали можливість побачити кейс створення карти посади на прикладі позиції HR-менеджера, зрозуміти зону відповідальності та очікувані результати його роботи, а також набули практичні навички роботи з інструментами та шаблонами для створення карт посад.

Отримані знання та навички будуть впроваджені Акіліною О.В. у навчальний процес під час проведення найближчого практичного заняття з дисципліни «Адміністративний менеджмент». Це дозволить студентам набути практичних навичок роботи з картами посад та оцінити їх переваги у порівнянні з традиційними посадовими інструкціями.

 

В рамках вивчення освітніх компонент «Економічні основи управління ОТГ» та «Муніципальна власність», 3 квітня 2024 року для здобувачів всіх рівнів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» була проведена гостьова лекція радником голови Полтавської обласної ради з партисипації та молодіжних питань, депутатом Полтавської районної ради, головою ГО «Асоціація розвитку територіальних громад в Україні» Олександром Глазовим на тему: «Молодіжна політика в житті об’єднаних територіальних громад».

Лектором була акцентована увага на: 

  • ролі молодіжних рад в розвитку ОТГ;
  • формуванні завдань перед молодіжними радами ОТГ;
  • практичному аспекті функціонування молодіжних рад.

Лектором були наведені практичні кейси, які стосувалися підтримки молодіжної політики в ОТГ.

Дякуємо організаторам заходу, кафедрі міжнародної економіки Київського столичного університету імені Бориса Грінченка та пану Олександру за приділену увагу до студентів університету.

 

Примірка студентського життя - запросто ! 

У гості на Факультет економіки та управління завітали учні та вчителі 10-11 класів 214 школи! 🎓

В. Руденко провела динамічну екскурсію корпусом Університету, де кожен центр - сповнений натхненням та можливостями!

Н. Зарицька поділилася з школярами секретами успішного Start-up підприємництва, надихаючи на створення власних ідей та проектів, що змінюють світ!

А О. Юрченко та К. Никонюк відповіли на всі запитання та розкрили особливості вступу 2024 року, надаючи дієві поради для успішного початку кар'єри на Факультеті економіки та управління!

Всім учням та співробітникам школи , які сьогодні були з нами, ми бажаємо безмежної мотивації, мрій та цілей, які ви будете досягати разом з нами! Нехай кожен крок приносить вам навчання, розвиток та натхнення! 

Подальше знайомство студентів Фахового коледжу Універсум із Факультетом економіки та управління! Зацікавлені в захоплюючій кар'єрі у сфері економіки та управління? Тоді наш Факультет  - ваш ключ до успішної майбутньої кар'єри!

Зараз - найкращий час дізнатися про можливості, які чекають студентів  на нашому факультеті. А на зустрічі, яка відбулася 2 квітня, коледжисти мали змогу поринути у світ професійного зростання, та можливостей стати експертом у фінансах, маркетингу, економіці та управлінні ! 

Сьогодні О. Юрченко, Л. Васечко та В. Руденко поділилися із майбутнім абітурієнтами своїми цікавими ідеями та досвідом у сфері економіки та управління та перевагами навчання в університеті 💼

Дякуємо за візит голові Циклової комісії економіко-математичних дисциплін і менеджменту В.Казаковій та студентам, які розділили з нами цей чудовий день ! 

19 та 26 березня 2024 року к.е.н., доц. Акіліна Олена Володимирівна провела два практико-орієнтованих заняття з Адміністративного менеджменту для групи МОб-1-22-4.0д. Заняття проходили на базі Центру функціонального менеджменту та були присвячені актуальній темі – аналізу та вдосконаленню організаційної структури управління на прикладі Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Студенти в мікрогрупах опрацювали нові Положення про структурні підрозділи нашого Університету. Особлива увага була приділена Положенню про НМЦ стандартизації та якості освіти, Положенню  про Факультет економіки та управління та Положенню про ННЦ розвитку персоналу та лідерства. Важливим етапом стало визначення функціонального призначення та підпорядкування усіх структурних підрозділів. Студенти розробили наочну схему організаційної структури, що дало їм змогу краще зрозуміти принципи її побудови. Одним з ключових завдань  була оцінка доцільності та обґрунтованості існуючого підпорядкування структурних підрозділів. Для цього студенти ознайомилися з Наказом про функціональні обов'язки в.о. ректора та проректорів.

Завершальним етапом стало обґрунтування пропозицій щодо удосконалення організаційної структури управління Університетом. Найбільш цікавими пропозиціями від мікрогруп, що працювали над завданням, були:

  • формування класичного Штабу для в.о. Ректора та відповідне перепідпорядкування НДЛ цифровізації проректору з науково-педагогічної та навчальної роботи, у функціоналі якого фактично прописано зону цієї відповідальності.
  • формування Служби персоналу, зміна підпорядкування відділу кадрів й ННЦ розвитку персоналу та лідерства, що мають стати структурними підрозділами цієї Служби, яка буде напряму підпорядковуватися в.о. Ректора.
  • створення Бюро кар’єри, за прикладами кращих європейських вузів, що має підпорядковуватися проректору з науково-методичної роботи, зв’язків з органами державної влади та місцевого самоврядування, та відповідна зміна підпорядкування відділу практики.

В результаті відвідування цих двох занять в Центрі функціонального менеджменту студенти: набули практичних навичок аналізу організаційної структури; опанували методи визначення функціонального призначення та підпорядкування структурних підрозділів; здобули навички обґрунтування пропозицій щодо функціонального розподілу управлінських задач.