Кафедра міжнародної економіки Київського столичного університету імені Бориса Грінченка запрошує на гостьову лекцію: "Що спільного між футболом, найдорожчим брендом косметики та військовим екіпом?» маркетолога Олени Каленської, що має 20+ років управлінського досвіду в маркетингу та комунікаціях.
Пані Олена - екс маркетинг директор телеканалів Футбол, StarLight ENTERTAINMENT, Державного агентства розвитку туризму та інш. Починала з роботи в рекламних агенціях, вивела на український ринок англійський бренд John Frieda, розробила і впровадила безліч маркетингових та PR-стратегій для різних продуктів для В2В та В2С, працювала з GR, має досвід роботи з найдорожчим косметичним брендом La Prairie та військовим екіпом.
Дата: 28.11
Час: 12:30
Місце проведення: м. Київ, вул. Левка Лук’яененка, 13-б, аудиторія 503