Події

9 грудня 2025 року студенти Факультету економіки та управління Київського університету імені Бориса Грінченка долучилися до флешмобу «Доброчесність починається з мене», присвяченого Міжнародному дню боротьби з корупцією. Захід відбувся у рамках співпраці університету з Департаментом запобігання корупції КМДА.

Метою флешмобу стало підвищення рівня обізнаності молоді щодо важливості формування культури доброчесності, відповідального прийняття рішень та етичної поведінки у повсякденному житті.

Флешмоб поєднав теорію та практику: студенти отримали знання про доброчесність, етичну поведінку та антикорупційне законодавство, а потім мали унікальну можливість розібрати реальний кейс щодо неналежного використання службового обладнання. Кожен зміг відчути себе частиною антикорупційного органу, аналізуючи докази та оформлюючи документи.

Зустріч принесла студентам не лише нові знання та практичні навички, а й позитивні, яскраві емоції. Вона сприяла розвитку аналітичного мислення, відповідальності та усвідомлення важливості особистої участі у формуванні культури доброчесності у суспільстві. Студенти переконалися, що культура доброчесності починається з кожного з нас.

SDG4 Ukrainian

У річницю Дня народження Бориса Грінченка в Університеті традиційно відзначають талановитих студентів-грінченківців за відмінну академічну успішність, активну участь у науковому та громадському житті Університету. 

Від Факультету економіки та управління цьогорічною Грінченківською стипендіаткою стала студентка 4 курсу спеціальності «Економіка» Глебець Крістіна Олександрівна, яка впевнено поєднує академічні успіхи з активністю у студентському житті та постійним прагненням до розвитку.

 

SDG 4 Ukrainian

 

У межах діяльності Центру функціонального менеджменту для студентів спеціальності «Менеджмент» відбувся практикум «Аналіз і контроль HR-бюджету», який провела Марухленко О.В.

HR-бюджет – це не просто набір статей витрат, а стратегічний інструмент, що визначає можливості розвитку персоналу, рівень мотивації працівників та ефективність управлінських рішень. 

У сучасних організаціях, де роль людського капіталу зростає, вміння планувати, аналізувати та контролювати витрати на персонал стає ключовою компетентністю менеджера.

Під час практикуму студенти отримали комплексне уявлення про структуру HR-бюджету та особливості його формування в різних типах компаній. 

Практичну частину було побудовано на розборі реальних кейсів, аналізі показників, моделюванні бюджетних рішень та оцінці впливу витрат на стратегічні результати організації. 

Особливу увагу було приділено таким аспектам, як:
– визначення прямих і непрямих витрат на персонал;
– розрахунок фонду оплати праці та пов’язаних нарахувань;
– бюджетування навчання й розвитку;
– аналіз ефективності HR-проєктів;
– контроль виконання HR-бюджету та коригування у разі відхилень.

Практикум став для студентів простором аналітики, дискусій та вироблення управлінських рішень.

До Міжнародного дня людей з інвалідністю на Факультеті економіки та управління було проведено тематичний онлайн-квіз у просвітницькому форматі.

Захід був спрямований на формування інклюзивного світогляду, розвиток соціальної компетентності майбутніх фахівців та популяризацію культури поваги й підтримки в університетському середовищі.

Ми й надалі продовжуватимемо реалізовувати освітні ініціативи, покликані розвивати соціальну відповідальність студентів та сприяти створенню безбар’єрного академічного простору.

03 грудня 2025 року Факультет економіки та управління Київського столичного університету імені Бориса Грінченка провів профорієнтаційний захід для учнів 11-х класів загальноосвітньої школи № 308 Деснянського району м. Києва. Основною метою заходу стало комплексне ознайомлення майбутніх абітурієнтів з освітніми можливостями, сучасною інфраструктурою та перспективами професійного становлення в Університеті.

У межах профорієнтаційної зустрічі для старшокласників було організовано оглядову екскурсію університетським кампусом, що дозволила їм детально ознайомитися із сучасною матеріально-технічною базою. Учні відвідали обладнані комп'ютерні лабораторії, навчальні аудиторії, спортивні та тренажерні зали, плавальний басейн, а також спеціально облаштовані зони студентського простору, призначені для самостійної роботи, комунікації та відпочинку здобувачів вищої освіти.

Ключовою складовою заходу стала зустріч з деканом Факультету Вячеславом Осадчим, який представив учням комплексну презентацію історії становлення та сучасних векторів розвитку Факультету. Декан окреслив провідні тенденції трансформації економічної освіти в Україні в контексті цифровізації, глобалізації та інтеграції до європейського освітнього простору, а також детально розповів про унікальні академічні та професійні можливості, які відкриваються перед студентами Факультету економіки та управління.

Майбутні абітурієнти отримали можливість безпосередньої комунікації з гарантами освітніх програм. У форматі конструктивного діалогу старшокласники отримали кваліфіковані відповіді на актуальні питання щодо організації та специфіки освітнього процесу, можливостей академічної мобільності та участі у міжнародних обмінах, системи практичної підготовки на базі провідних підприємств-партнерів, залучення студентів до науково-дослідної роботи, а також перспектив працевлаштування та кар'єрного розвитку випускників на сучасному ринку праці.

Адміністрація ФЕУ Університету Грінченка висловлює щиру вдячність керівництву та педагогічному колективу загальноосвітньої школи № 308 Деснянського району за активне сприяння організації профорієнтаційного заходу, конструктивну взаємодію та вагомий внесок у формування усвідомленої освітньої траєкторії та професійного самовизначення сучасної молоді.

01 грудня 2025 року з навчальної дисципліни «Управлінський облік» у студентів 3 курсу спеціальності 073 «Менеджмент» відбулось семінарське заняття за темою 11 «Прийняття рішень з допомогою управлінського обліку».

На занятті студенти презентували доповіді, в яких досліджували Звіт про управління, його структуру та наповнення, аналізували фінансову та нефінансову інформацію, строки оприлюднення звіту та прийняття управлінських рішень.

Результатами освоєння семінарського заняття 11 з дисципліни «Управлінський облік» були формування у студентів таких компетентностей та програмних результатів навчання:

  • загальних компетентностей (ЗК):

ЗК-9 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями, зокрема, здатність до самонавчання (самостійне опрацювання тем з калькулювання, релевантної інформації, сучасних методів управлінського обліку)

  • фахових компетентностей спеціальності (ФК):

ФК-2 Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього (зокрема, місцевого, регіонального) та внутрішнього середовища (аналіз витрат, доходів, прибутковості за допомогою CVP-аналізу, бюджетного контролю та звітності)

ФК-7 Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту (застосування показників рентабельності, маржинального прибутку, ROI, BalancedScorecard  для управління організацією)

ФК-8 Здатність планувати діяльність організації та управляти часом  (застосування планування для управління часом та прийняття управлінських рішень)

ФК-11 Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління  (застосування методів комунікації для прийняття управлінських рішень)

ФК-12 Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, ухвалювати управлінські рішення та забезпечувати умови їх реалізації (застосування показників рентабельності, маржинального прибутку, ROI, BalancedScorecard для управління організацією)

  • програмних результатів навчання (ПРН):

РН-6 Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень (визначення витрат, калькуляція собівартості, аналіз відхилень від норм, обґрунтування асортиментної політики)

РН-11 Демонструвати навички аналізу ситуацій та здійснення комунікацій у різних сферах діяльності організації (використання електронних таблиць, ERP/BI-систем для калькулювання витрат, бюджетування і формування управлінських звітів) 

РН-16 Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним (опрацювання завдань з аналізу витрат і прийняття рішень у самостійній та індивідуальній роботі)

2 грудня 2025 року відбулася ХІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «СУЧАСНА ФІНАНСОВА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ», організована кафедрою фінансів Факультету економіки та управління Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

У межах конференції було передбачено роботу за секціями: «Фінансова політика держави в умовах глобалізації економіки», «Актуальні тенденції розвитку фінансів, банківництва, страхування та фондового ринку», а також  дискусію в форматі круглого столу «Фінансово-економічний розвиток України: виклики, перспективи та стратегії для сталого розвитку».

Під час конференції були представлені доповіді, що висвітлюють сучасні тенденції, інновації та ключові виклики у фінансовій сфері України. Учасники мали можливість обмінятися думками, презентувати результати власних наукових досліджень, а також долучитися до дискусій.

Організатори конференції відзначили високий рівень підготовки учасників, актуальність обраних тем і практичну значущість представлених досліджень.

 

Сторінка 1 із 177