18 листопада 2025 року в межах профорієнтаційної діяльності відбулася виїзна зустріч викладачів Факультету економіки та управління Університету Грінченка з учнями 10-х та 11-х класів закладів загальної середньої освіти Вишгородського району. Профорієнтаційний захід охопив ліцей “Сузір’я” м. Вишгород та Димерський ліцей №1, де старшокласники мали можливість поспілкуватися з представниками університету та дізнатися більше про можливості подальшого навчання.
Під час зустрічі учням було презентовано перелік освітніх програм бакалаврського рівня, що реалізуються на Факультеті економіки та управління, зокрема:
-
Менеджмент організацій;
-
Маркетинг та цифрові комунікації;
-
Економіка міста. Урбаністика;
-
Фінанси і кредит.
Майбутні абітурієнти отримали вичерпну інформацію щодо структури навчального процесу, можливостей побудови індивідуальної освітньої траєкторії, особливостей практичної підготовки, а також перспектив подальшого працевлаштування та кар'єрного розвитку.
Окрему увагу було приділено ключовим перевагам навчання в Університеті Грінченка, серед яких:
-
сучасні освітні програми, орієнтовані на потреби ринку праці;
-
партнерство з провідними компаніями та роботодавцями;
-
можливість проходження практик у реальних бізнес-структурах;
-
участь у міжнародних програмах академічної мобільності;
-
залучення до викладання практиків, експертів галузі та іноземних викладачів;
-
інноваційні методи навчання та сучасна матеріально-технічна база;
-
активне студентське життя, участь у наукових гуртках, проєктах і конкурсах;
-
формування професійного портфоліо з перших курсів.
Зустріч пройшла у відкритій, дружній та інтерактивній атмосфері. Старшокласники активно ставили запитання щодо умов вступу, змісту освітніх програм, можливостей міжнародних стажувань і перспектив кар’єрного розвитку у сферах економіки, маркетингу, управління та фінансів.
Факультет економіки та управління Університету Грінченка висловлює щиру подяку адміністрації ліцею “Сузір’я” та Димерського ліцею №1 за співпрацю, відкритість і сприяння в організації профорієнтаційних заходів. Ми цінуємо можливість допомагати учням у професійному самовизначенні та сподіваємося на подальший розвиток партнерських відносин і реалізацію спільних освітніх ініціатив.
![]()

