Вул. Левка Лук'яненка, 13-б, ауд. 521
Курс підготовки – ІІІ
Навчання в центрі – 8 год./тиждень
Керівник центру:
| 
 | Шульга Ольга Антонівна, доктор економічних наук, професор Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 
 | 
ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Центр створено для студентів 3 курсу спеціальності D3 Менеджмент для забезпечення достатнього рівня компетенцій майбутніх спеціалістів у фундаментальному переосмисленні та радикальному перепроєктуванні бізнес-процесів для досягнення конкретних покращень в основних показниках діяльності підприємства.
Місія Центру:
Функціонування як практико орієнтованого ядра, спрямованого на формування у студентів знань і навичок цілісного та системного моделювання і реорганізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, спрямованих на ефективне бізнес-планування, вміння перерозподілу та мінімізації використання ресурсів. Формування у студентів компетентностей щодо модернізації, оптимізації та реінжинірингу бізнес-процесів в організаціях різних рівнів, що сприяє підвищенню їх конкурентоспроможності та сталому розвитку.
Візія Центру:
Надання студентам можливостей акумулювати знання задля опанування реінжинірингу бізнес-процесів, інформаційного забезпечення управління, стратегічного менеджменту та кадрового управління. Стати провідним науково-освітнім центром з розробки та впровадження інноваційних технологій і моделей управління бізнес-процесами.
Компетенції Центру:
- здатність проводити стратегічний аналіз підприємства;
- володіння фундаментальними знаннями в галузі розвитку ефективності бізнесу;
- здатність побудови та аналізу організаційної системи підприємства;
- здатність проєктувати бізнес-процеси та ініціювати зміни на засадах лідерства;
- здатність проводити внутрішній та зовнішній аудит організації;
- забезпечення інтеграції теоретичних знань та практичного досвіду.
Основні форми роботи у Центрі:
- практичні заняття з реінжинірингу бізнес-процесів;
- організація науково-дослідницьких проєктів та конференцій;
- семінари, тренінги та майстер-класи для вдосконалення професійних навичок;
- співпраця з підприємствами для реалізації реальних проєктів оптимізації бізнес-процесів.













