«Криза як можливість: комунікації, стратегія, вплив»
Запрошуємо взяти участь у круглому столі «Криза як можливість: комунікації, стратегія, вплив», у фокусі якого будуть розглянуті: практичні кейси інструменти антикризового позиціонування стратегічні комунікації нові підходи до розвитку в умовах нестабільності.
2 квітня о 11:15
Партнери заходу: Громадська організація «Український альянс розвитку та партнерства» Вікторія Борше — дипломований експерт із запусків інфопродуктів, SMM-спеціаліст, експерт з позиціонування та диверсифікації продуктів компаній Кафедра управління Київського столичного університету імені Бориса Грінченка
Участь — за попередньою реєстрацією: https://docs.google.com/.../1YduLtVl.../edit �
Номер аудиторії буде повідомлено всім зареєстрованим учасникам особисто.
Не проґавте нагоду подивитися на кризу під іншим кутом — як на точку зростання, а не лише привід для зменшення оборотів.