26 вересня 2019 року студенти групи Мб-1-18-4.0д, в межах виконання завдань Центру функціонального менеджменту, відвідали Семінар «Комплексний інтернет-маркетинг для бізнесу 2019». Зазначений захід відбувся на базі академії Інтернет-маркетингу WebPromoExperts. Перед студентами виступила Ольга Онікієнко, організатор і куратор проекту наймасштабнішою online-конференції по інтернет-маркетингу в Україні і СНД «WebPromoExperts Days», лектор і куратор груп «Інтернет-маркетинг старт» і «Контент-маркетинг», яка ознайомила присутніх з особливостями контент-маркетингу.
Студенти познайомилися з Катериною Дунаєвої, засновниками контент-агентства T-REX і однойменної школи з копірайтингу і SMM. Контент-агентство Катерини спеціалізується на генеруванні контенту для реклами, сайтів і соціальних мереж брендів. Катерина розглянула питання мистецтва продажного контенту.
Антон Воронюк, керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку інтернет-агентства WebPromo, автор бестселера «Актуальний інтернет-маркетинг», познайомив студентів з проблематикою веб-аналітики: відстеження ефективності інтернет-реклами.
Це був цікавий та корисних захід, участь у якому допоможе нашим студентам сформувати фахові компетенції, передбачені дисциплінами «Ділові комунікації» та «Маркетинг».