3 жовтня 2020 року студенти II-го курсу спеціальності 073 “Менеджмент” в рамках діяльності одного із центрів розвитку компетентностей кафедри управління, а саме Центру функціонального менеджменту, долучилися до онлайн-воркшопу “SMM не про котиків” від Дар’ї Сальнікової – авторки SMM-курсу (посилання на онлайн-воркшоп https://youtu.be/cG0Ob16dIWg). Дар’я Сальнікова понад 3 роки допомагає малому, середньому і великому бізнесу просуватися онлайн на B2C і B2B ринках, вона є SMM-консультантом та фахівцем з комунікацій digital-агенції LOBODS. Д. Сальнікова долучилася вже більш як до 20 успішних проєктів, серед яких: НАСК “ОРАНТА”, Наша Ряба, ТАСкомбанк, BILLA, Varus, PudraCard, БГ “Фундамент” та ін..
Воркшоп “SMM не про котиків” об’єднав на онлайн площадці понад 60 учасників з різних куточків України, які окрім усвідомлення сутності та ролі SMM у діяльності сучасного бізнесу, мали змогу також отримати відповідь на такі головні питання:
1) Яку соціальну мережу обрати для просування бізнесу?
2) Що аналізувати перед початком просування в мережі Інтернет?
3) Група, спільнота, бізнес-сторінка – які відмінності?
4) Як налаштувати профіль Instagram: highlights, username, buttons?
5) Як користуватися шаблонами сторінок у Facebook?
6) Які базові налаштування Facebook Ads Manager та Facebook Buisness Manager обрати?