В ході робочої зустрічі з партнерами було обговорено напрацювання в рамках першого етапу реалізації проєкту, а саме: роль інституту освіти для сфери цифрового підприємництва в Європі і світі.
Краус Катерна Миколаївна, доцент кафедри управління, зауважила, що робочою групою від КУБГ було досліджено цифровий простір інституту креативного індивідуума/студента в цифровому підприємництві, що формує нову економічну віртуальну цифрову реальність через співвідношення цифрових навиків, інтелекту, мислення та бачення на цифрові ідеї та інститут цифрової освіти. Визначено важливу роль становлення цифрового освітнього простору у ході цифровізації економіки, адже він формує “цифрову людину” з новими знаннями й здібностям, що конче потрібно для майбутньої цифрової спільноти. Катерина Миколаївна зазначила, що до рушійних сил цифрового освітнього простору було віднесено наступні формальні інституції: цифрові правила, цифрові знання, цифрову інформацію, цифровий порядок. Названо неформальні цифрові інституції інституту освіти, а саме: цифрове виховання, цифрові традиції, цифрові цінності, цифрове бачення, цифрове мислення, цифрове сприйняття.
Професор кафедри фінансів та економіки Краус Наталія Миколаївна в ході обговорення представила особливості інституту освіти, що притаманні для нього на етапі становлення цифрового підприємництва, а саме: реалізм та базування на інтересах і цінностях головних стейхолдерів; стратегічний фокус та релевантність. Аргументовано низку умов, що потрібні для успішної роботи інституту освіти в цифровому підприємництві. Доцент кафедри управління Штепа Олена Валентинівна загострила увагу партнерів на обговоренні особливостей навчання у напрямі практичної реалізації тріади: “цифрова грамотність – цифрова мобільність – цифрова комерційна компетенція”, чим визвала жваву дискусію партнерів.
Більше 20 учасників-членів робочої групи, мали змогу в ході обговорення обмінятися цінними думками, надати корисні практичні поради та прийняти рішення в частині якісного і ефективного виконання поточного етапу проєкту.