02 квітня 2021 в рамках роботи Центру провайдингу інновацій та цифрового підприємництва (кафедра фінансів та економіки ФІТУ) та Центру функціонального менеджменту (кафедри управління ФІТУ) було проведено робочу зустріч з партнерами грантовому проєкту «Teaching Digital Entrepreneurship» та обговорено напрацювання в рамках другого етапу його реалізації в частині підготовки інтелектуального продукту (книги) “Як вести бізнес у цифрову епоху?”. Організаторами зустрічі були University of Salerno професори Roberto PARENTE та Antonio BOTTI (Італія). Лідери даної книги ознайомили партнерів проєкту з особливостями підготовки матеріалів та вказали на особливості роботи в ході підготовки практичних кейсів.
Професор, доктор наук Pierpaolo MAGLIOCCA (Universita degli studi di Foggia, Італія), представив на обговорення план написання текстової книги “Doing business digitally”. Ним була надана і розкрита змістова структура книги, вказані параграфи, серед чого параграфи: Цифрова інфраструктура, Цифрова стратегія, Цифрова бізнес Екосистема, Цифровий бізнес-план та стартап проєкти, Соціально-економічна диджиталізація, Управління цифровими венчурами, Цифрова трансформація традиційного бізнесу, Цифрові форми ведення бізнесу.
Доцент кафедри управління, Краус Катерна Миколаївна, зауважила, що робочою групою від КУБГ погоджено робочий план на наступні місяці роботи над книгами. Визначена важлива роль використання в освітньому процесів інноваційних бізнес-моделей.
Штепа Олена Валентинівна, доцент кафедри управління, зазначила, що робота з кейсами є важливим етапом в ході реалізації проєкту, так як даватиме змогу в майбутньому студентам набути низки цифрових навичок ведення цифрового бізнесу.
Професор кафедри фінансів та економіки Краус Наталія Миколаївна в ході обговорення представила попередні основні результати щодо інноваційно-цифрового підприємництва як ключової ланки становлення Індустрії Х.0 в умовах віртуальної реальності. Розкрила сильні та слабкі сторони “цифрових управлінців”. Так до сильних сторін віднесено технологічна грамотність та широкий кругозір; знання технологічної архітектури; значний досвід впровадження і реалізації проєктів; стратегічне мислення; розуміння впливу технологій на бізнес-процеси і поведінки клієнтів/споживачів. Вказала світові інноваційно-цифрові простори, що формують віртуальну реальність Industry X.0, спеціалізація яких підключення цифрових продуктів/послуг, цифрова інженерія, цифрове виробництво та операції. Учасники-партнери, в ході обговорення прийняли рішення за місяць представити попередні матеріали робочих груп, з метою того, щоб якісно реалізовувати другий робочий етап грантового проєкту «Teaching Digital Entrepreneurship».