Виступ професора кафедри міжнародної економіки Ушенко Наталі на Міжнародному круглому столі "Трансформація підходів до підготовки фахівців з міжнародної економіки в нинішніх умовах глобальних викликів"

Міжнародний круглий стіл "Трансформація підходів до підготовки фахівців з міжнародної економіки в нинішніх умовах глобальних викликів" проводився 26 лютого 2025 року в рамках Зимової економічної школи «Україна-ЄС: кроки до вступу. Інтеграція аграрного сектору у європейський і глобальний економічний простір», організаторами якої виступили Національним університетом біоресурсів і природокористування України та Всеукраїнською асоціацією економістів-міжнародників за ініціативи професора Емілії Прушківської та професора Наталії Вдовенко. Метою заходу є із залученням стейкхолдерів та надання пропозицій щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та майбутнього працевлаштування. Під час дискусії за програмою заходу обговорювалися:

  • Адаптація України до Європейського освітнього простору
  • Виклики та перспективи підготовки економістів-міжнародників в умовах євроінтеграції
  • Вплив воєнного стану на освітній процес та підготовку фахівців міжнародного рівня
  • Нові компетенції та навички, необхідні для роботи в глобалізованому економічному середовищі

Професор кафедри міжнародної економіки Ушенко Наталя виступила із доповіддю на тему «Формування гнучких навичок (soft skills) у фахівців з міжнародної економіки в умовах VUCA, BANI світу». Згідно з останнім звітом Future of Jobs Report 2025, до 2030 року 39% основних навичок працівників зміняться. Акцентувала увагу на ключових гнучких навичках фахівців з міжнародної економіки, як підготуватися до змін, познайомила з пріоритетними підходами практико-орієнтованого навчання в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка та кращими практиками очолюваного Центру розвитку компетентностей з соціальної економіки та поведінкових моделей бізнесу.

Загалом потужний пул профільних стейкхолдерів – учасників круглого столу дозволив зосередитися на трансформації освіти та ринку праці у контексті євроінтеграційних векторів.