Взаємодія науковців, практиків і сповнених ентузіазму студентів завжди дає блискучий синергетичний ефект. Доказом цього стала продуктивна зустріч, що відбулася 15 квітня 2021 року на базі кафедри управління Київського університету імені Бориса Грінченка, – Круглий стіл «Забезпечення системи якості освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи».
З вітальним словом до учасників звернулися декан факультету інформаційних технологій та управління, кандидат педагогічних наук Алла Михацька, завідувач кафедри управління, доктор економічних наук, доцент Людмила Ільїч, гарант програми «Управління закладом освіти», доктор педагогічних наук Валентина Гладкова.
У першому блоці «Професійний стандарт учителя як інструмент побудови індивідуальної освітньої траєкторії розвитку. Інклюзивність як синонім якісної і доступної освіти для кожного», модератором якого була Людмила Ільїч, виступили Наталія Софій, перший заступник директора Українського інституту розвитку освіти, кандидат педагогічних наук, і Оксана Федоренко, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини, кандидат педагогічних наук.
Другий блок був присвячений ролі вчителя в забезпеченні якості освіти та призначенню професійних стандартів. Виступ Івана Юрійчука, директора департаменту акредитації та моніторингу Державної служби якості освіти України, викликав жваве обговорення.
У третьому блоці увага учасників була прикута до особливостей зовнішнього оцінювання закладу освіти. Оксана Проскура, директор Київської гімназії східних мов №1, та Катерина Спітковська, директор «Введенської гімназії», поділилися успішним досвідом підготовки до інституційного аудиту в закладах, які вони очолюють. Алла Панченко, доцент кафедри управління, кандидат наук державного управління, у своєму виступі зробила акцент на можливостях інституційного аудиту як нового інструменту зовнішньої оцінки діяльності закладу освіти.
Четвертий блок логічно продовжив тему інституційного аудиту. У ньому виступили Олександр Пошелюжний та Аліна Рогова, головні спеціалісти відділу інституційного аудиту управління Державної служби якості освіти у м. Києві. Вони розповіли про досвід проведення інституційного аудиту в м. Києві.
У ході фахової дискусії щодо шляхів розвитку процедур оцінювання діяльності закладів освіти та професійних компетентностей педагогічних працівників учасники круглого столу активно обговорювали актуальні проблеми в цій сфері.