В Центрі функціонального менеджменту студенти представили результати своїх досліджень щодо змін життєвого циклу сучасних організацій

26-27 вересня 2022 року в ході вивчення навчальної дисципліни “Менеджмент та маркетинг” (викладач – к.е.н., доцент Катерина Миколаївна Краус) студенти IІ-го курсу спеціальності 072.00.01 Фінанси і кредит (гр. ФіКб-1-21-4.0д) представили результати індивідуальних досліджень та виступили з доповідями щодо особливостей діяльності українських та іноземних організацій на різних етапах їх життєвого циклу, зміну виробничих потужностей та маркетингової стратегії, ринків збуту і підходів до прийняття управлінських рішень.

З презентаціями доповідали: Новицька Анна (компанія “Johnson&Johnson”), Ющук Яна (ТОВ “ФМ ХЛАДОПРОМ”), Поботаєва Еліна (фармацевтична компанія “Дарниця”), Кучеровська Вероніка (маркетплейс “ВСІ. СВОЇ”), Кирилюк Анастасія (компанія “Kodak”), Данилюк Аліна (ювелірний магазин “Cartier”), Юрченко Олег (компанія “Rolls-Royce”) та інші.

Дякуємо студентам за креативність, проявлену під час презентацій та бажаємо нових звершень!