27 вересня 2022 року в ході вивчення навчальної дисципліни “Електронна комерція” студенти IІІ-го курсу спеціальності 073 Менеджмент групи Мб-1-20-4.0д представили підготовлені презентації і виступили зі своїми доповідями з питань стану, проблем та перспектив розвитку електронної комерції в різних країнах світу в умовах сучасних викликів, зумовлених пандемією Covid-19 та війною рф проти України.
Так зокрема, результати своїх досліджень представили:
- Нетребко Тетяна (Рівень розвитку е-комерції в Німеччині)
- Оленєв Володимир (Електронна комерція Італії)
- Заплавний Денис (Електронна комерція Канади)
- Приймачек Анастасія (Основні показники електронної комерції в Сінгапурі після пандемії)
- Могильна Анастасія (Електронна комерція у Франції)
- Любчич Вікторія (Рівень розвитку електронного бізнесу в США)
- Росохацька Марина (Електронна комерція в Нідерландах)
- Кулик Юлія (Розвиток е-комерції Польщі)
- Бобер Ангеліна (Рівень розвитку електронного бізнесу в Естонії)
Захід відбувався в рамках діяльності Центру функціонального менеджменту (керівник Центру – к.е.н., доцент Катерина Миколаївна Краус) кафедри управління Факультету економіки та управління й реалізації міжнародного проєкту “Teaching Digital Entrepreneurship (TED)”.
Бажаємо студентам подальших цікавих досліджень!