Студенти спеціальності 073 Менеджмент виступили з доповідями щодо сучасного стану та тенденцій розвитку електронної комерції

27 вересня 2022 року в ході вивчення навчальної дисципліни “Електронна комерція” студенти IІІ-го курсу спеціальності 073 Менеджмент групи Мб-1-20-4.0д представили підготовлені презентації і виступили зі своїми доповідями з питань стану, проблем та перспектив розвитку електронної комерції в різних країнах світу в умовах сучасних викликів, зумовлених пандемією Covid-19 та війною рф проти України.

Так зокрема, результати своїх досліджень представили:

- Нетребко Тетяна (Рівень розвитку е-комерції в Німеччині)

- Оленєв Володимир (Електронна комерція Італії)

- Заплавний Денис (Електронна комерція Канади)

- Приймачек Анастасія (Основні показники електронної комерції в Сінгапурі після пандемії)

- Могильна Анастасія (Електронна комерція у Франції)

- Любчич Вікторія (Рівень розвитку електронного бізнесу в США)

- Росохацька Марина (Електронна комерція в Нідерландах)

- Кулик Юлія (Розвиток е-комерції Польщі)

- Бобер Ангеліна (Рівень розвитку електронного бізнесу в Естонії)

Захід відбувався в рамках діяльності Центру функціонального менеджменту (керівник Центру – к.е.н., доцент Катерина Миколаївна Краус) кафедри управління Факультету економіки та управління й реалізації міжнародного проєкту “Teaching Digital Entrepreneurship (TED)”.

Бажаємо студентам подальших цікавих досліджень!