Бізнес-ідеї студентів: продукування та навчальна експертиза

Розробка бізнес-ідеї для започаткування підприємницької справи – надзвичайно важливий етап, який відіграє роль місії компанії на початковому етапі. Тренінгові заняття з практико-орієнтованої навчальної дисципліни «Основи бізнес-процесів» (викладач – д.е.н., професор кафедри міжнародної економіки Ушенко Н.В.) у студентів освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» були присвячені саме цьому першопочатково відповідальному етапу.

Студенти, націлені на інноваційність та креативність у своїх індивідуальних роздумах та колективних «мозкових штурмах», у результаті представляли свої напрацювання та прагнули експертної оцінки від колег. Основним творчим критерієм у насиченому брейнштормінгу була оригінальність, а практичним орієнтиром - можливість масштабування бізнес-ідеї.

Профіль пропонованого студентами бізнесу – надзвичайно різний, але важливо, що вони враховували затребуваність бізнес-ідей для умов воєнного стану та післявоєнного часу, прагнули до створення еколого-орієнтованих компаній «зеленого бізнесу»,  започаткування соціальних підприємств або соціально-відповідальних компаній, були натхненні можливістю розвинути справу свого професійного життя та започаткувати омріяний бренд.

Зміна ролей кожного учасника тренінгу від «підприємця» до «експерта» додавала експресії та натхнення на занятті. Емоційний підйом та цілеспрямована енергія відчувалися у навчальному онлайн-просторі, що очевидно надихало на подальший розвиток та практичну реалізацію власної справи. Але поки що навчаємось цьому на бізнес-симуляціях, набуваємо знань, відпрацьовуємо потрібні навички, апробуємо ідею та підходи, усвідомлюємо потрібні soft skills.