Методика - має значення 👌👌👌

Кейс від професора кафедри міжнародної економіки - Наталі Валентинівни Ушенко 👇👇👇

❓Як зробити так, аби студентам  стало цікавіше вчитися?

❓Як досягти максимум результату, коли часові рамки звужені? 

❓Що робити, якщо графік вимкнення від ДТЕК не співпадає у студента та викладача, і онлайн-зустріч зустрічається з купою перешкод…😢?

Вийти неушкодженими із цієї ситуації вдалося професору кафедри міжнародної економіки Наталі Валентинівні Ушенко. Так, викладач  запропонувала студентці  ОС «доктор філософії» засвоїти  деякі модулі дисципліни "Інтелектуальна власність та стартап-проєкти" новітнім педагогічним методом, який носить назву

 ⁃ «Метод перевернутого класу» 🤔🤔🤔

Перевернутий клас 🙃 - це така модель змішаного навчання, в якій виконання домашньої роботи передбачає самостійне вивчення студентом нової теми:

💠перегляд відеолекції;

💠читання навчальних текстів, перегляд ілюстрацій;

💠знайомство з додатковими ресурсами на тему;

💠проходження тестів та вправ на початкове засвоєння теми….

Надалі, під час зустрічі з викладачем, студенти 👩‍🎓👨‍🎓👩‍🎓 вже ознайомлені з темою, і тому можуть ⬇️⬇️⬇️:

🟢вивчати більш практичні кейси та задачі;

🟢виконувати дослідницькі завдання та переносити їх на сьогоденні економічні процеси та явища;

🟢цільово та ефективно використовувати час комунікації з викладачем/фахівцем .

Варто бути відвертим, проте така модель все ж стикається з проблемами 😦:

🔴початкова низька мотивація студентів;

🔴прокрастинація;

🔴необхідність викладача бути на відстані витягнутої руки, адже в процесі проходження цього етапу можуть виникнути нагальні термінові запитання .

Проте, по результатах дисципліни в першому навчальному семестрі - виявилося, такий метод засвоєння матеріалу - історія не лише про поповнення багажу знань про форми старт-апів, шляхи інвестування чи методи вибору ринкової ніші ….

Ця історія - про самомотивацію, тайм-менеджмент, правильну розстановку пріоритетів, довіру, взаємопідтримку, самодисцмпліну та командну роботу, яку ми так цінуємо і якою так пишаємося у нашій грінченківській родині 🤗🤗🤗

Метод_перевернутого_класу.jpg