Кейс від професора кафедри міжнародної економіки - Наталі Валентинівни Ушенко 👇👇👇
❓Як зробити так, аби студентам стало цікавіше вчитися?
❓Як досягти максимум результату, коли часові рамки звужені?
❓Що робити, якщо графік вимкнення від ДТЕК не співпадає у студента та викладача, і онлайн-зустріч зустрічається з купою перешкод…😢?
Вийти неушкодженими із цієї ситуації вдалося професору кафедри міжнародної економіки Наталі Валентинівні Ушенко. Так, викладач запропонувала студентці ОС «доктор філософії» засвоїти деякі модулі дисципліни "Інтелектуальна власність та стартап-проєкти" новітнім педагогічним методом, який носить назву
⁃ «Метод перевернутого класу» 🤔🤔🤔
Перевернутий клас 🙃 - це така модель змішаного навчання, в якій виконання домашньої роботи передбачає самостійне вивчення студентом нової теми:
💠перегляд відеолекції;
💠читання навчальних текстів, перегляд ілюстрацій;
💠знайомство з додатковими ресурсами на тему;
💠проходження тестів та вправ на початкове засвоєння теми….
Надалі, під час зустрічі з викладачем, студенти 👩🎓👨🎓👩🎓 вже ознайомлені з темою, і тому можуть ⬇️⬇️⬇️:
🟢вивчати більш практичні кейси та задачі;
🟢виконувати дослідницькі завдання та переносити їх на сьогоденні економічні процеси та явища;
🟢цільово та ефективно використовувати час комунікації з викладачем/фахівцем .
Варто бути відвертим, проте така модель все ж стикається з проблемами 😦:
🔴початкова низька мотивація студентів;
🔴прокрастинація;
🔴необхідність викладача бути на відстані витягнутої руки, адже в процесі проходження цього етапу можуть виникнути нагальні термінові запитання .
Проте, по результатах дисципліни в першому навчальному семестрі - виявилося, такий метод засвоєння матеріалу - історія не лише про поповнення багажу знань про форми старт-апів, шляхи інвестування чи методи вибору ринкової ніші ….
Ця історія - про самомотивацію, тайм-менеджмент, правильну розстановку пріоритетів, довіру, взаємопідтримку, самодисцмпліну та командну роботу, яку ми так цінуємо і якою так пишаємося у нашій грінченківській родині 🤗🤗🤗