Бізнес-симуляції з медіації у підготовці фахівців з реклами

Орієнтованість на творчість, опанування креативних технік мислення, практичний характер навчання й націленість на конкретний результат – базові підходи у вивченні навчального курсу «Основи бізнес-процесів» зі студентами 2 курсу ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю» спеціальності «Журналістика» протягом 1 семестру 2023/2024 н.р.  

5 грудня 2023 року на семінарському занятті розглянули медіацію як інструмент вирішення бізнес-конфліктів, переваги його застосування як способу позасудового вирішення спорів у бізнесі, специфіку процедури. Дійшли до спільного висновку, що основна перевага медіації полягає у пошуку рішення, яке влаштовує обидві сторони, але буває по-різному.

Практикували зі студентами медіацію у командах, які отримали кейси щодо конфліктних ситуацій з різними групами стейкхолдерів (працівниками, контрагентами, партнерами). Заняття проводила професор кафедри міжнародної економіки, доктор економічних наук Ушенко Наталя, сертифікований медіатор (сертифікат International Mediation Campus №018), керівник Центру розвитку компетентностей з соціальної економіки та поведінкових моделей бізнесу.

«Медіатори» прагнули з’ясувати потреби учасників, їх цілі,  що виявилось непростим завданням. «Сторони конфлікту» по-різному здійснювали комунікації: одні - прагнули вести себе надто конструктивно, інші - у захопленні від симуляційної гри намагалися завести у глухий кут. Але всім командам вдалось напрацювати рішення, яке влаштувало конфліктуючі сторони. Мистецтво комунікацій вдалось проявити всім учасникам команд, а емоції та подальше натхнення використовувати потенціал медіації у життєвій та професійній сферах очевидно зі світлин.