19 та 26 березня 2024 року к.е.н., доц. Акіліна Олена Володимирівна провела два практико-орієнтованих заняття з Адміністративного менеджменту для групи МОб-1-22-4.0д. Заняття проходили на базі Центру функціонального менеджменту та були присвячені актуальній темі – аналізу та вдосконаленню організаційної структури управління на прикладі Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Студенти в мікрогрупах опрацювали нові Положення про структурні підрозділи нашого Університету. Особлива увага була приділена Положенню про НМЦ стандартизації та якості освіти, Положенню про Факультет економіки та управління та Положенню про ННЦ розвитку персоналу та лідерства. Важливим етапом стало визначення функціонального призначення та підпорядкування усіх структурних підрозділів. Студенти розробили наочну схему організаційної структури, що дало їм змогу краще зрозуміти принципи її побудови. Одним з ключових завдань була оцінка доцільності та обґрунтованості існуючого підпорядкування структурних підрозділів. Для цього студенти ознайомилися з Наказом про функціональні обов'язки в.о. ректора та проректорів.
Завершальним етапом стало обґрунтування пропозицій щодо удосконалення організаційної структури управління Університетом. Найбільш цікавими пропозиціями від мікрогруп, що працювали над завданням, були:
- формування класичного Штабу для в.о. Ректора та відповідне перепідпорядкування НДЛ цифровізації проректору з науково-педагогічної та навчальної роботи, у функціоналі якого фактично прописано зону цієї відповідальності.
- формування Служби персоналу, зміна підпорядкування відділу кадрів й ННЦ розвитку персоналу та лідерства, що мають стати структурними підрозділами цієї Служби, яка буде напряму підпорядковуватися в.о. Ректора.
- створення Бюро кар’єри, за прикладами кращих європейських вузів, що має підпорядковуватися проректору з науково-методичної роботи, зв’язків з органами державної влади та місцевого самоврядування, та відповідна зміна підпорядкування відділу практики.
В результаті відвідування цих двох занять в Центрі функціонального менеджменту студенти: набули практичних навичок аналізу організаційної структури; опанували методи визначення функціонального призначення та підпорядкування структурних підрозділів; здобули навички обґрунтування пропозицій щодо функціонального розподілу управлінських задач.