Круглий стіл на тему «Подолання розриву між дослідженнями і політиками»

25 вересня 2024 року на кафедрі управління відбувся круглий стіл на тему «Подолання розриву між дослідженнями і політиками». Захід зібрав директорів шкіл м. Києва, викладачів, студентів і слухачів для обговорення актуальних проблем, обміном ідей та механізмів їх реалізації. 

 

Основною метою круглого столу була презентація і обговорення способів подолання цифрової нерівності та пошук можливих рішень для України. Учасники ділилися своїми думками щодо впливу цифрових технологій на освітні та управлінські процеси, а також можливостей забезпечення рівного доступу до цифрових ресурсів для всіх громадян.

 

Цей захід став важливою платформою для діалогу між науковцями, практиками та державними діячами, підкресливши важливість вирішення проблем цифрової нерівності для розвитку сучасного суспільства.

 

Серед спікерів були провідні експерти, які представили свої погляди та практичні рішення щодо покращення якості освіти за допомогою даних:

 

  • Іван Юрійчук, заступник голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, виступив із доповіддю на тему «Дані для покращення якості освіти: що може отримати школа від ДСЯО?». Він розповів про можливості використання даних, які збирає служба, для покращення освітніх процесів у школах.
  • Андрій Литвинчук, директор Державної наукової установи «Інститут освітньої аналітики», виступив із доповіддю «Деякі аспекти управління системою освіти на основі даних». Він звернув увагу на важливість управління освітньою системою, спираючись на дані, що дозволяє приймати обґрунтовані рішення для покращення ефективності освіти.
  • Тетяна Вакуленко, директорка Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО), презентувала доповідь на тему «Які дані є в УЦОЯО: як їх з користю може використовувати заклад освіти?». Вона наголосила на доступності даних, що збираються центром, і розповіла, як ці дані можуть бути використані освітніми закладами для поліпшення навчальних процесів.

 

Цей круглий стіл став важливим майданчиком для обміну думками між науковцями, освітянами та управлінцями, сприяючи поглибленню розуміння проблеми цифрової нерівності та пошуку шляхів її подолання.

 

Дякуюємо організаторам та учасникам, до наступних зустрічей !