Гостьова лекція «Що спільного між футболом, найдорожчим брендом косметики та військовим екіпом?»

28 листопада на кафедрі міжнародної економіки Факультету економіки та управління Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулась гостьова лекція маркетолога Олени Каленської на тему: «Що спільного між футболом, найдорожчим брендом косметики та військовим екіпом?».

Попри складні обставини воєнного часу лекція зібрала понад 70 здобувачів всіх освітніх рівнів спеціальностей «Маркетинг», «Економіка», «Менеджмент» та «Журналістика» (ОП «Реклама та звʼязки з громадськістю»).

Лекція пройшла у форматі відвертої захоплюючої бесіди, під час якої пані Олена поділилася своїм колосальним досвідом реалізації маркетингових стратегій на телеканалі Футбол, StarLight ENTERTAINMENT, Державного агентства розвитку туризму та інш.

За допомогою реальних кейсів пані Олена проілюструвала відповіді на важливі теоретичні та практичні  питання для майбутніх фахівців:

  • що таке маркетинг;
  • чи тотожні поняття «маркетинг» та «public relations»;
  • як визначити та правильно сегментувати свою цільову аудиторію;
  • чому надважливо запропонувати  оптимальну ціннісну пропозицію для своєї ЦА;
  • які принципи треба закладати в маркетингову стратегію брендів: від найдорожчих, таких як «La Prairie» до соціально важливих, як військовий екіп.

Під час «Q&A» сесії студенти задавали багато питань про реальну роботу маркетолога, речі, які надихають та мотивують у професії. 

Дякуємо пані Олені за цікаву та корисну зустріч, професору Наталії Валентинівні за організацію та модерацію заходу. Сподіваємось продовжити співпрацю і радо запрошуємо до нових спільних проєктів.