Лекція була відвідана студентами в межах вивчення освітнього компоненту «Маркетинг» і стала практичним доповненням до теоретичного матеріалу.
Спікером був Ігор Чава — провідний фахівець у галузі брендингу територій та розвитку громад, викладач Київської школи економіки, засновник Агенції територіальних ініціатив. Його експертиза охоплює успішні маркетингові стратегії, що сприяли розвитку низки українських міст, зокрема Дрогобича та Луцька.
У ході лекції майбутні фахівці з маркетингу мали можливість:
-
глибше розібратися в основах брендингу територій і його впливі на міський розвиток;
-
ознайомитися з ефективними маркетинговими підходами до залучення інвестицій та туристів;
-
проаналізувати реальні кейси вдалого брендингу міст і громад;
-
вивчити інструменти маркетингу, що сприяють згуртованості громад;
-
простежити взаємозв'язок брендингу з розвитком інфраструктури та культурних ініціатив.
Щиро дякуємо Київській школі економіки та особисто пану Ігорю за змістовну та натхненну зустріч. Для сучасної молоді надзвичайно важливо усвідомлювати, що маркетингові інструменти є потужними рушіями сталого, інноваційного розвитку міст і громад, формуючи нове конкурентне обличчя України.