22 квітня 2025 року на кафедрі міжнародної економіки Факультету економіки та управління Київського столичного університету імені Бориса Грінченка в рамках освітнього проєкту «Зустріч з практиками» відбулась гостьова лекція маркетинг-директора Олени Каленської на тему «Стратегії та планування в маркетингу та комунікаціях: про що забувають власники». Зустріч була організована для здобувачів, які вивчають вибіркову дисципліну «Start-up підприємництво» (викладач: професор Наталя Ушенко) і зібрала 54 учасників - здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Економіка», «Журналістика».
Олена Каленська має 25+років управлінського досвіду в стратегічному маркетингу та комунікаціях на ринках В2В та В2С, працювала з GR. Створювала та впроваджувала маркетингові стратегій на телеканалах "Футбол", в StarLight ENTERTAINMENT, в Державному агентстві розвитку туризму, та ін.
На лекції ділилась практичним досвідом та приводила приклади з реальних кейсів:
- що таке стратегія та для чого вона потрібна
- чим відрізняється від тактики
- які основні обов'язкові елементи та з чого вона має складатись
- чому так важливо планування
Кульмінаційним захопливим підсумком стало розгляд питання про те, що саме зазвичай ігнорують власники, яких типових помилок припускаються, що викликало серед студентів багато запитань та дискусій, проголошення гіпотез та ідей.
Дякуємо пані Олені за партнерство та чергову цікаву зустріч з практико-орієнтованим змістом, професору Наталі Ушенко за організацію та модерацію заходу. Можливість спілкування з такими натхненними у своїй професії фахівцями розкриває нові горизонти для здобувачів зараз та на перспективу, мотивує до поєднання знань та креативності.