14 жовтня в межах вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей «Маркетинг», «Економіка» (перший рік навчання) відбувся практичний воркшоп на тему: «Навички управління часом».
Захід провела Аліна Арустамян, спеціалістка з просування бренду роботодавця компанії PwC. Під час інтерактивної зустрічі учасники дізналися про переваги ефективного планування часу, ознайомилися з моделями тайм-менеджменту та взяли участь у вікторині, за підсумками якої найактивніші студентки спеціальності «Маркетинг» отримали брендові подарунки від PwC.
Захід сприяв формуванню професійних компетентностей майбутніх фахівців і розвитку практичних soft skills, необхідних для ефективного управління власним часом, командної взаємодії та досягнення цілей у динамічному бізнес-середовищі.
Щиро дякуємо пані Аліні за змістовну зустріч, приділений час і увагу до здобувачів освіти Факультету економіки та управління Київського столичного університету імені Бориса Грінченка!
![]()
![]()
![]()

