Майстер-клас: «Відчуй себе маркетологом або бізнес з лимона» до Дня Факультету економіки та управління від кафедри міжнародної економіки

9 жовтня 2025 року в межах святкування Дня Факультету економіки та управління на кафедрі міжнародної економіки Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбувся яскравий майстер-клас від маркетинг-директора Олени Каленської.

Під час інтерактивної сесії студенти отримали незвичайне завдання: за 15 хвилин придумати новий продукт із лимонів, визначити його позиціонування, цільову аудиторію, ціну та підготувати пітчинг-презентацію.

Усі шість команд блискуче впоралися! Один із рекордних виступів тривав лише 1 хвилину 08 секунд. Учасники проявили неабияку винахідливість – навіть перетворили лимони на реальний дегустаційний зразок, використавши наявний реквізит просто в аудиторії.

«Мене особливо вразила ідея продукту, який визначає рівень кислотності бренду. Це справжня креативність! Я вийшла з Університету Грінченка щаслива й натхненна – наші студенти неймовірні», – поділилася враженнями пані Олена Каленська.

Дякуємо пані Олені за натхненний майстер-клас, і колегам кафедри міжнародної економіки за ініціативу створювати освітні події, які поєднують практику, креатив і свято!