Практикум з ліфтового пітчу для студентів спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю»

24 листопада 2025 року в межах занять з навчальної дисципліни «Основи бізнес-процесів. Модуль: Маркетинг» (старший викладач кафедри міжнародної економіки - Лариса Бобер) відбувся практикум з ліфтового пітчу для студентів спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». П’ять команд отримали завдання створити рекламну кампанію для несумісних продуктів: годинник+океан, велосипед+зубна паста, носоріг+яблуко. За 5 хвилин підготовки та 1 хвилину презентації студенти продемонстрували ключові компетентності: розробку УТП (унікальної торгової пропозиції), створення нейму та слогану, побудову рекламного сценарію. Команди з чіткою рольовою структурою (лідер, райтер, спікер, хронометрист, журналіст-джокер) представили оригінальні бренди: «Велофреш» (зубна паста для активних), «Hippo» (носоріг+яблуко), годинник із слоганом «Вдягни і пливи».

Захоплююча атмосфера змагання, жива реклама та емоційні презентації підтвердили ефективність гейміфікації у формуванні практичних навичок швидкого маркетингового мислення та командної взаємодії.

Проведений практикум з ліфтового пітчу демонструє високу ефективність застосування геймифікованих методів навчання для розвитку фахових та міжособистісних компетентностей у студентів спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». З позиції формування професійних компетентностей спостерігається успішне опанування студентами таких навичок: швидка генерація креативних рішень в умовах часових обмежень, конструювання унікальної торгової пропозиції для нестандартних продуктів, розробка брендингових елементів (нейм, слоган, візуальна ідентичність), побудова переконливої комунікаційної стратегії. Якість представлених рекламних кампаній засвідчує засвоєння базових принципів позиціювання та креативного мислення.

Щодо розвитку soft skills, формат командної роботи з чіткою рольовою диференціацією (лідер, копірайтер, спікер, хронометрист, журналіст) забезпечив формування навичок координації, делегування, тайм-менеджменту та публічних виступів. Емоційна залученість учасників, конструктивна конкуренція між командами та позитивна атмосфера сприяли розвитку стресостійкості, адаптивності та командної синергії. Метод доводить доцільність інтеграції симуляційних вправ у навчальний процес для формування практикоорієнтованих компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу.