Гостьова лекція: “Маркетингове планування: практичні кейси”

24 березня 2025 року кафедра міжнародної економіки Факультету економіки та управління Київського столичного університету імені Бориса Грінченка організувала гостьову лекцію, яку провела Тетяна Юрчишина — начальник департаменту маркетингу на корпоративному ринку «Київстар».
Гостьова лекція проведена в межах вивчення освітньої компоненти Маркетинг для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня першого року навчання, освітньо-професійної програми Маркетинг та цифрові комунікації.
Пані Тетяна розповіла:
📍як плануються масштабні маркетингові кампанії
📍які рішення допомагають компанії бути лідером
📍як маркетологи перетворюють ідеї на продукти, які завойовують ринки та приносять компаніям шалені прибутки
🤓Студенти-маркетологи під час лекції отримали від успішного практика підтвердження того, що SWOT, PESTLE та VRIO-аналіз, матриця BCG, STP- модель, маркетинг мікс 4 P, 7P і навіть 8 P – не просто теорія, а реальні інструменти для досягнення бізнесових цілей у руках фахівця
🤝Дякуємо пані Тетяні за цінний досвід і заряд натхнення! Чекаємо на нові зустрічі та можливості прокачати свої навички!