Освітній менеджмент. Педагогічна рада як колегіальний орган закладу освіти
Аудит та оцінювання в управління закладом освіти: Інституційний аудит закладу освіти
Управління освітнім процесом в закладі освіти: освітня програма – основна компонента освітнього процесу
Нормативно-правові засади експертної діяльності у галузі освіти
Освіта
1. Український державний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, 1995 р.
Спеціальність: “Біологія” кваліфікація: вчитель біології
2. Національна академія державного управління при Президентові України, 2013 р.
Спеціальність: “Державне управління у сфері освіти”
Кваліфікація: магістр державного управління
Значний практичний досвід роботи за профілем дисципліни:
2001-2008 рр. – заступник директора гімназії № 178 м. Києва;
2008-2012 рр. – головний спеціаліст, Департамент загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства
освіти і науки України;
2012 по 2019 рр. – головний спеціаліст, Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
з березня 2019 р. – начальник відділу базової освіти Департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України;
з листопада 2021 р. – заступник директора-начальник управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.
Сфера наукових інтересів: освітній менеджмент, якість освіти, якість освітньої діяльності
Залучена до викладання на ОП як професіонал-практик
У 2013 році закінчила Національну академію державного управління при Президентові України за спеціальністю “Державне управління у сфері освіти”.
Має публікації у фахових виданнях для освітян, зокрема “Практика управління закладом освіти” та “Заступник директора школи”.
Експертна діяльність:
Вебінари для освітян країни з питань організації освітнього процесу (ТОВ “Всеосвіта”, Цифрове видавництво МЦФЕР, Експертус).
Навчання для підготовки освітніх експертів для участі в інституційному аудиті закладу загальної середньої освіти (з напряму “Управлінські процеси закладу освіти”) та навчання керівників закладів освіти країни з питань формування та розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Розробник інструментарію для проведення зовнішнього оцінюнювання закладу освіти.
Проєктна діяльність:
Учасник проєкту “Розвиток системи оцінювання якості освіти в регіонах України”, який реалізується Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань у співпраці з Чеською шкільною інспекцією, за підтримки Чеської агенції розвитку.