Контактна інформація

v.miliaieva@kubg.edu.ua
вул. Левка Лукʼяненка, 13-б, к. 99

Міляєва Валерія Робертівна

Професорка кафедри управління

Науковий ступінь, вчене звання

Доктор психологічних наук

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

Психологія управління

Біографія

Освіта:

1989 р. – Педагогічний факультет Київського державного педагогічного інституту імені М. Горького

1998 р. – Захист кандидатської дисертації (за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія)

2001 р. – Навчання на курсі “Проблеми розвитку лідерства” у Школі бізнесу Києво-Могилянської академії

2012 р. – Закінчила навчання в докторантурі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова й захистила дисертацію по темі “Психологічні основи розвитку фахової компетентності державних службовців у системі підвищення кваліфікації” (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія)

Додаткова інформація:

1) Учасниця наукової роботи у співпраці з вітчизняними та зарубіжними науково-дослідними закладами – Інститутом психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (м. Київ, Україна), Інститутом психології Польської академії наук, Вищою Школою Менеджменту SIG (м. Варшава, Польща), Каунаським технологічним університетом (м. Каунас, Литва), Університетом Тампере (м. Тампере, Фінляндія), Естонською бізнес-школою (м. Таллінн, Естонія), Університетом Гринвіча (м. Лондон, Великобританія), Міжнародною вищою школою практичної психології (м. Рига, Латвія);

2) Менеджер проєкту “EducationforLeadership, IntelligenceandTalentEncouraging” (2013-2017 р.) міжнародної програми TEMPUS від Київського університету імені Бориса Грінченка;

3) Учасниця групи координаторів команд у проєкті “Програма розвитку лідерського потенціалу університетів України” 2016 – 2018 р. з ініціативи British Council в Україні; учасник проєкту “Інноваційний університет та лідерство. Фаза III: інновації та відносини з оточенням” 2017-2018 н.р. у співпраці з Варшавським та Ягелонським університетами (Польща).

Професійний і науковий інтерес

Сфера наукових інтересів: Методологія дослідження і розвитку феномену управління в освіті дорослих

Теми дисертації (захищено)

У 1998 р. здобула науковий ступінь кандидата психологічних наук (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Тема дисертації: “Психолого-педагогічна технологія взаємодії сім’ї та школи”.

У 2012 р. здобула науковий ступінь доктора психологічних наук (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Тема дисертації: “Психологічні основи розвитку фахової компетентності державних службовців у системі підвищення кваліфікації”.

Вчені звання

У 2007 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри психології і педагогіки.

У 2015 р. присвоєно вчене звання професора кафедри загальної, вікової та педагогічної психології.

Е-портфоліо викладача

Google Scholar

Research Gate

ORCID

Інше

 

Додаткова освіта:

1) Літня школа лідерства (в межах проекту “ELITE” програми TEMPUS)

Сертифікований тренер, м. Тернопіль, 2015

2) Training course “OCCUPATIONAL TESTING”, HR Technologies

Сертифікований експерт по роботі з Особистісним опитувальником 15PF+ (розробник PSYTECH International), м. Київ, 2015

3) Міжнародний сертифікаційний курс “Thomasʼ behavioural assessment PPA”

Сертифікований експерт по роботі з опитувальником DISС, м. Київ, 2015

4) Інституційний навчальний візит за програмою «Лідерство» (в межах проекту “ELITE” програми TEMPUS), м. Каунас, Литва, 2016

5) Інституційний навчальний візит до Нортумбрійського університету за підтримки Британської ради в Україні та Інституту вищої освіти НАПН України, м. Ньюкасл-апон-Тайн, Великобританія, 2017

Нагороджена Почесними Грамотами Київського міського Голови (2002, 2007, 2011, 2015) та Почесною Грамотою від Міністерства освіти і науки України “За вагомий особистий внесок у розбудову вищої освіти України” 2006 р.