Якість освіти та експертиза освітніх програм: Експертиза освітніх програм
Електронний документообіг закладу освіти
Освіта
1. Прикарпатський університет ім. В. Стефаника, 2001 р.
Спеціальність “Фізика”, кваліфікація: фізик, викладач.
2. Національна академія державного управління при Президентові України, 2019 р. Спеціальність: “Публічне управління та адміністрування”, кваліфікація: магістр публічного управління та адміністрування.
Практичний досвід роботи за профілем дисциплін:
2015-2017 рр. – головний державний інспектор Державної інспекції навчальних закладів України;
2017-2018 рр. – завідувач сектору моніторингу освіти Державної інспекції навчальних закладів України;
2018-2022 рр. – директор департаменту акредитації та моніторингу Державної служби якості освіти України;
з 2022 року – заступник Голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
Залучений до викладання на ОП як професіонал-практик
З 01.09.2020 року аспірант Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.
Експертна діяльність. Входив до складу робочих груп:
Публічні виступи:
1. Презентація інформаційно-аналітичної системи EvaluEd
2. Навчання в час війни: безпека і якість освіти
3. Якість освіти у воєнний час
4. Третій етап сертифікації вчителів 2021: особливості проведення
5. Як сертифікація створює нові можливості для вчителів
6. Якість освіти не може бути вищою за якість підготовки вчителя
7. «Актуальне інтерв’ю». Сертифікація педагогів 2021
8. Сертифікація вчителів 2020 в деталях
9. Як підготувати вчителя до сертифікації−2020
10. Навіщо сертифікація? Показати вчителям, які вони класні
11. Підсумки сертифікації 2019 року та плани на 2020-й
12. Сертифікація вчителів: виклики та можливості
13. Сертифікація вчителів: місія можлива
14. Про сертифікацію вчителів директору школи: навіщо проходити?