Круглий стіл: «Корпоративна соціальна відповідальність в умовах воєнного стану: етичні дилеми»

17 травня 2022 року в рамках університетських днів науки кафедрою управління факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка проведено Круглий стіл: «Корпоративна соціальна відповідальність в умовах воєнного стану: етичні дилеми».

Захід проводився на базі Центру основ управління. Його модератором була Олена АКІЛІНА к.е.н., доц., доцент кафедри управління, керівник Центру основ управління. Робота Круглого столу відбулася за участю надзвичайно цікавих спікерів: Наталії ТЕЛЕНКОВОЇ, керівниці комітету з питань корпоративної відповідальності компанії EY в Україні; Романа КУРИЛЕНКО, бренд спеціаліста «SoftServe»; Олексія КЛЕОПАТРОВА , менеджера з продажів компанії L- founders of loyalty; Олексія САТОВА, засновника ТОВ «Валькірія», ТОВ «Валькірія міськбуд», автора ідеї та керівника проєкту Громади майбутнього. З вітальним словом на початку засідання виступила Людмила ІЛЬЇЧ, д.е.н., професор, завідувач кафедри управління. Активну участь в засіданні прийняли студенти спеціальності 073 Менеджмент. Наприкінці засідання відбулася цікава дискусія щодо наступних етичних дилем: Чи є виправдання для компаній, що залишилися на російському ринку? Чи повинні компанії займатися релокацією працівників чи працівників та їх сімей? Чи повинні компанії підтримувати волонтерів? Чи повинні компанії дозволяти займатися волонтерською діяльністю у робочий час? Чи повинні компанії допомагати Збройним Силам України? Чи повинні компанії працювати над створенням мостів між людьми з різними точками зору? Чи повинні компанії перевірити свої цінності чи навіть змінити їх?

Учасники круглого столу прийшли до спільної думки, що корпоративна відповідальність – це не просто свого роду етика пожертвувань, як вважалося раніше, а це ті моральні завдання та цінності, що лежать в основі самого бізнесу певної компанії. Сьогодні важливо не тільки як компанії витрачають свій прибуток, а те, як вони його заробляють. Від них сьогодні потрібні не слова, а активні дії. У цій війні ми не маємо справу з якоюсь «складною» етичною дилемою, яка залишає відкритим питання про те, що є на даний момент правильною дією, а що ні. Світова спільнота і більшість вітчизняних та міжнародних компаній вже вирішили для себе це питання з огляду на міжнародне право, з точки зору реальної політики та з позицій цінностей. З етичної точки зору компаніям необхідно зробити все можливе, щоб якомога швидше припинити цю війну і допомогти Україні досягти перемоги над загарбниками.

Тримаймося. Усе буде Україна!