Архів

   "Працюю у сфері освіти і мрію бути на одній хвилі з сучасними викладачами-новаторами. Як я можу підвищити свою професійну компетентність?".
"Мені знайома безліч засобів електронної комунікації, але вагаюся, який же сервіс обрати?".
"Мої студенти готові до навчальних експериментів з ІКТ, і колеги очікують на мою підтримку...Проте як подолати страх нового та помилок у використані інноваційних технологій у навчальному процесі?".

   Впізнаєте себе і погоджуєтесь з цими думками?
Якщо так, тоді ми знайшли спільний привід зустрітися!

   26 травня 2018 кандидат педагогічних наук, експерт в області ІКТ, Лілія Варченко-Троценко радо поділиться своїми знаннями і надасть цінні поради щодо застосування технології Веб 3.0 в роботі викладача. Разом визначимо траєкторію Вашого професійного розвитку як викладача-сучасника, котрий обирає шлях до самовдосконалення та інформаційно-технологічної грамотності.Чекаємо на Вас на модулі "Інформаційно-комунікаційні технології у роботі викладача"!
 
 
3

    24 травня о 15.20  у 521 відбудеться конкурс науково-практичних проектів, який організовано в межах роботи Центру основ управління.

    Проекти подаються до 21 травня включно та розглядаються конкурсною комісією. 24 травня учасники представляють презентації своїх проектів.

Мета конкурсу: підтримка соціально-економічних  ініціатив студентів, формування громадянської свідомості. 

Завдання конкурсу:

  • розвиток соціально-творчої активності студентів, реалізація потреби в самовдосконаленні та саморозвитку;
  • активізація громадської діяльності студентів, створення умов для самореалізації та самоствердження;
  • виявлення і розвиток творчих і організаторських потенціалів особистості студентів

Критерії оцінки.

1. Актуальність розв'язуваної проблеми, значимість проекту.

2. Наявність плану дій по всіх завданнях проекту.

3. Опис умов, необхідних для реалізації проекту (особистісних, матеріально-технічних, інформаційних).

4. Опис прогнозованих результатів, соціальна та економічна ефективність проекту.

5. Опис проекту обсягом до 15 сторінок тексту (Робота має бути надрукована за допомогою текстового редактора на одному боці сторінок стандартного білого паперу формату А4 (210x297 мм) з використанням шрифту – Times New Roman, розміру 14 з полуторним міжрядковим інтервалом).

6. Презентація проекту.

 

Графік кадрових засідань
структурних підрозділів
Факультету інформаційних технологій та управління

 

 

Назва

структурного підрозділу

 Факультету
   Дата засідання               Час і місце засідання 
Кафедра інформаційної
та кібернетичної безпеки 
15 травня 2018 року

13:00

м. Київ,

вул. Тимошенка, 13-Б

каб. 519

Кафедра управління
16 травня 2018 року

10:00

м. Київ,

вул. Тимошенка, 13-Б

каб. 99
Кафедра інформаційних
технологій і математичних
дисциплін
17 травня 2018 року

14:30

м. Київ,

вул. Тимошенка, 13-Б

каб. 505-Б
Кафедра фінансів та економіки
21 травня 2018 року

15:00

м. Київ,

вул. Тимошенка, 13-Б

каб. 502-А

Навчально-науковий центр
культури лідерств
 

22 травня 2018 року

 

10:00

м. Київ,

вул. Тимошенка, 13-Б

каб. 99

 

 

 

 

 

 

Засідання кафедри фінансів та економіки відбудеться 21 травня 2018 року, поч. о 15:00 год.

Аудиторія 502-А

 

 

Порядок денний:

 1. Розгляд кандидатур на заміщення вакантних посад працівників кафедри.

2. Різне