Період дії проєкту: 1.09.2020 – 31.08.2023
Країни учасники проєкту:
- Краківський економічний університет, Польща;
- Київський університет імені Бориса Грінченка, Україна;
- Університет Хаєн, Іспанія;
- Університет Фоджа, Італія;
- Неополітанський університет, Італія;
- Університет Салерно, Італія;
- Віденський економічний університет, Австрія.
Учасники від Київського університету імені Бориса Грінченка:
- Штепа Олена Валентинівна, к.е.н., доцентка, доцентка кафедри управління – координатор проєкту;
- Краус Наталія Миколаївна, д.е.н., професорка, професорка кафедри фінансів – науковий лідер проєкту;
- Краус Катерина Миколаївна, к.е.н., доцентка, доцентка кафедри управління – науковий експерт проєкту.
Цілі та завдання проєкту:
- Розробити та протестувати нову навчальну програму “Цифрове підприємництво” для студентів бізнес-вищих закладів освіти;
- Підвищення компетенції європейського викладацького складу у сфері нових технологій і підприємництва, що дозволить йому впроваджувати найкращі методи та інструменти для передачі знань про цифрове підприємництво;
- Підтримуйте процес навчання студентів і розвиток компетенції, передаючи їм як зміст, так і найкращі практики для запуску та управління успішними цифровими ініціативами;
- Посилення співпраці між 7 установами-партнерами і посилення інтернаціоналізації шляхом створення нового дидактичного контенту та обміну передовим досвідом.
Результати проєкту:
- Створення нової навчальної програми за темами, пов’язаними з “Цифровим підприємництвом”, оснащеної підручниками, посібниками та вчителями, готовими навчити студентів, як приймати підприємців;
- Невизначеність, пов’язана з цифровізацією та як використовувати нові технології для бізнес-цілей;
- Побудова, розширення та розвиток нових компетенцій для викладачів у сфері цифрового підприємництва;
- Передача нових та інноваційних знань студентам, що дозволяє їм розвивати підприємницькі та цифрові навички, починати та керувати підприємницькою цифровою ініціативою.
Після завершення проєкту очікується:
- Розширювати та підтримувати діяльність партнерства, збільшувати спроможність членів партнерства функціонувати на транснаціональному рівні та обмінюватися обговореними новими рішеннями та теоретичними знаннями;
- Розробки цифрового підприємництва;
- Продовжити оновлення навчальної програми завдяки новим технологічним розробкам, які з’являться в майбутньому, що збагачує існуючі курси, які пропонуються студентам денної та заочної форми навчання;
- Сприяти підприємницькому мисленню та навичкам, щоб зменшити відчутну невпевненість щодо цифровізації та створити наратив підприємця для тлумачення кордонів;
- Пов’язаний із можливістю цифрового підприємництва як змішання людських і матеріальних (цифрових) агентств.