Uncategorised

11 жовтня 2024 р. відбувся майстер-клас для здобувачів освіти ОПП «Міжнародна економіка» на тему «Як підготувати до друку тези доповіді або наукову статтю». Майстер-клас було проведено за планом заходів наукової роботи кафедри міжнародної економіки на 2024-2025 н.р. та з метою ознайомлення здобувачів освіти щодо основних правил підготовки до друку наукових публікацій з урахуванням принципів академічної доброчесності. Професор кафедри міжнародної економіки Валерія Вікторівна Лойко, доктор економічних наук, зробила доповідь, в якій розповіла про основні відмінності у підготовці до друку тексту тез доповідей та тексту наукової статті. Зробила акцент на особливостях при підготовці до друку текстів наукових статей, які подаються до друку у наукове фахове видання та наукове видання, яке індексуються у НМБД Scopus, Web of science. Продемонструвала на прикладі власних статей приклади оформлення та обсяги текстів статей, які надруковані у фахових виданнях та у виданнях, що проіндексовані у НМБД Scopus, Web of science. Здобувачі освіти прийняли участь в обговоренні доповіді. Щиро дякуємо нашим здобувачам освіти за участь у майстер-класі, обговоренні питань підготовки до друку тез доповідей та наукових статей. Бажаємо набути нових компетентностей, знань та навичок у науковій діяльності.

 

24-27 липня 2024 року доцент кафедри управління, член проекту Еразмус+ модуль Жана Моне «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи», Олена Акіліна, була учасницею VIII Міжнародного форуму «Медіація і право». Захід включав панельні дискусії з експертами з різних країн, такими як Віргіліюс Валанчюс, старший міжнародний експерт з Литви, Херердо Карбалло, директор Європейського інституту медіації та публічної етики з Іспанії, та Лінда Рейеркерк, генеральний директор Центру вирішення конфліктів та медіації з Нідерландів, та інші.

Під час заходу було обговорено актуальні питання щодо медіації, але найбільш цікавими стали воркшоп «Етичні орієнтири у професійній діяльності медіатора» (модератори: Захарі Кало, професор права Університету Хамада бін Халіфа, Катар, США, та Індре Корсаковене, викладач АВС та медіації в Університеті Миколаса Ромеріса, координатор, Литва) та панельні дискусії «Впровадження медіації: національний та міжнародний виміри» (модераторки: Луїза Романадзе, Президентка Української академії медіації, та Оксана Цимбрівська, керівниця Проєкту ЄС «Право-Justice») і «Еволюція медіації: сучасні тренди та нові перспективи» (модераторка: Світлана Сергєєва, віце-Президентка Української Академії Медіації, сертифікований медіатор IMI, Голова АО «Юридичне Бюро Сергєєвих», Україна).

Отримані знання, найкращі практики та напрацьовані кейси будуть використані при викладанні дисциплін з каталогу вибіркових курсів Університету, таких як «Мистецтво управління емоціями та конфліктами», «Медіація та емоційний інтелект як інструменти управління» та впровадженої в освітні програми кафедри дисципліни «Миротворча освіта в управлінні та бізнесі». Це дозволить студентам набути глибших знань про застосування медіації в управлінні конфліктами, що є важливим для розвитку їхніх професійних компетенцій. Інформація, отримана на форумі, також сприятиме подальшій реалізації проекту Еразмус+ через впровадження нових освітніх методик, які підвищують емоційний інтелект та навички управління у студентів спеціальності «Менеджмент», підготовлених до сучасних викликів управлінського середовища.

24 квітня 2024 року в Центрі функціонального менеджменту відбулося практикоорієнтоване заняття з адміністративного менеджменту для студентів групи МОб-1-22-4.0д. Заняття провела доцент кафедри управління та гарант ОПП "Менеджмент організацій" Акіліна Олена Володимирівна.

Студенти мали унікальну можливість ознайомитися з практичним застосуванням карт посад та порівняти їх з традиційними посадовими інструкціями. Особливу увагу було приділено кейсу створення карти посади для позиції HR-менеджера. На прикладі цієї позиції студенти зрозуміли структуру та зміст карти посади, навчилися чітко формулювати ключові обов'язки та відповідальність, визначати необхідні знання та навички для успішного виконання роботи.

Завдяки детальному аналізу кейсу створення карти посади для позиції HR-менеджера, стала можливою розробка студентами карти посади адміністративного менеджера (офіс-менеджера). В результаті самостійного створення цієї карти студенти отримали практичний досвід роботи з інструментами та шаблонами для створення карт посад.

Завдяки спільним зусиллям та цікавій роботі, ця подія стала успішною та корисною для всіх учасників.

29 травня 2024 року на Факультеті економіки та управління відбулося засідання Ради випускників, яке розпочалося з відкриття засідання та затвердження порядку денного. Основними питаннями порядку денного були обговорення та затвердження змін до освітньо-професійних програм (ОПП) різних рівнів та напрямків, а саме:

"Менеджмент організацій та адміністрування" другого (магістерського) рівня освіти;

ОПП "Фінанси і Кредит" першого рівня освіти, ООП "Фінанси і Кредит" другого рівня освіти;

ОПП "Державне управління" другого (магістерського) рівня освіти;

 ОПП "Управління закладом освіти (за рівнями)" другого (магістерського) рівня освіти;

ОПП "Менеджмент організацій" першого (бакалаврського) рівня освіти;

ОНП "Економіка".

Запропоновані гарантами програм зміни були ретельно обговорені випускниками, що надало можливість вдосконалити освій процес та сприяти підготовці висококваліфікованих фахівців, які зможуть ефективно відповідати на сучасні виклики та потреби ринку праці.

27 лютого 2019 р. в ННЦ культури лідерства у рамках програми підвищення кваліфікації для керівників ЗЗСО відбувся модуль «Оптимізація організації роботи з персоналом у діяльності керівника ЗЗСО»

Тренером виступила Юлія Бреус, кандидат психологічних наук, тренер соціально-психологічного тренінгу.

Учасники тренінгу мали змогу дізнатись про корпоративну культурустратегії ефективного впливу на співробітників; рекрутинг у роботі керівника ЗЗСО та особливості мотивації співробітників.

Дякуємо усім учасникам за плідну працю та бажаємо творчого натхнення! 

ZSSO