Відкрита лекція в рамках кураторської години: «Брендинг та маркетинг територій: значення для розвитку міст та регіонів»

2 квітня куратори першого курсу Юрченко Олександр та Никонюк Катерина разом зі здобувачами освітньої програми «Маркетинг та цифрові комунікації» Шишко Єлизаветою, Чепелою Марією, Шалімовим Миколою та Ковальським Костянтином відвідали відкриту лекцію Ігоря Чави.

Де: Київська школа економіки.

Тема:  «Брендинг та маркетинг територій: значення для розвитку міст та регіонів».

Ігор Чава - провідний експерт у сфері територіального брендингу та розвитку громад, викладач Київської Школи Економіки, засновник Агенції територіальних ініціатив. На його рахунку не одна успішна маркетингова стратегія, яка посприяла розвитку міст, зокрема кейси Дрогобичу та Луцьку.

Під час захоплюючої лекції майбутні маркетологи мали можливість разом з практиком глибше зануритись в такі питання:

  • основи брендингу територій та його вплив на розвиток міст
  • ефективні маркетингові стратегії для залучення інвестицій і туризму
  • реальні кейси успішного брендингу міст та громад
  • інструменти об’єднання громад через маркетинг
  • взаємозв’язок брендингу з розвитком інфраструктури та культурних проектів

Вдячні колегам з Київської школи економіки та пану Ігорю особисто за надихаючий захід. Для молоді важливим є усвідомлення того, що маркетингові стратегії є потужними драйверами сталого та інноваційного розвитку міст і громад, що в комплексі утворює нове конкурентоспроможне обличчя України!