Події

 

 

Викладач - натура чуттєва і творча. Homo Institutor (так ми будемо називати категорію надзвичайних людей, які працюють в вищій освіті) постійно в русі – будь то динаміка викладання, проведення навчальних та просвітницьких заходів, відвідування спеціалізованих курсів та проходження підвищення кваліфікації. І студенти, і колеги-освітяни, і керівництво є впливовим оточенням викладача, яке зрушує особистість Homo Institutor і сприяє її багатогранному розвитку. З роками викладацької діяльності освітянин зростає, вирівнюється, наповнюється новими знаннями та досвідом.

Розкрити усі грані продуктивного професійного життя, визначити тонкощі викладання в епоху сучасних освітніх реновацій та соціально-економічно змін – завдання не з легких. Але все можливо нашим викладачам-випускникам та тренерам Програми освітнього лідерства. Тренери -  Юлія Бреус, Неля Лебідь та Валерія Міляєва - чотири змістові модулі мотивували, спрямовували, розвивали колег в аспектах партнерських відносин, опанування інноваційних освітніх технологій, розвитку лідерства в особистісній та професійній площині, психологічної сутності змін та нововведень. Усі учасники гідно пройшли цей етап на шляху професійного самовдосконалення, впевнено пройшли сертифікацію 25 січня, отримавши змогу поділитися власними надбаннями та інсайтами у викладанні нового формату. 

 

Ми щиро вдячні випускникам за запальний настрій, невгамовну енергію, ініціативність та творчість, якими ви поділилися з нами. Сподіваємося, що ідеї втіляться, а враження надовго залишаться в вашій пам'яті і будуть мотивувати на підкорення нових вершин.

 

 

23 січня 2019 р. В ННЦ культури лідерства у рамках програми підвищення кваліфікації для керівників ЗЗСО відбувся модуль « Реалізація партнерської взаємодії у роботі керівника ЗЗСО»

Тренером виступила Юлія Бреус, кандидат психологічних наук, тренер соціально-психологічного тренінгу.

Учасники тренінгу мали змогу дізнатись про потенціал та можливості реалізації партнерської взаємодії з колегами та учнями, особливості формування ефективної партнерської взаємодії, розвиток комунікативної компетентності керівника ЗЗСО, стратегії взаємодії у конфліктних ситуаціях.

 

Як обрати професію у еру відсутності професій? Ми намагались знайти відповідь на це питання разом з Тамарою Сухенко на гостьовій лекції, яка відбулась 21 січня 2019 року. Зустріч була організована у рамках проекту «Зустріч з лідером», який реалізується співробітниками ННЦ культури лідерства. Пані Тамара говорила про те, як трансформуються поняття професії і як це впливає на сам підхід до профорієнтації, які професії під загрозою зникнення та за якими формулами утворюються нові. Ми торкнулись проблематики місця освіти та вищих навчальних закладів у майбутньому. Кожен учасник лекції мав змогу знайти власний «новий» простір для діяльності та усвідомити, що одна з тенденцій майбутнього – зміна фаху кожних 10 років, тому варто бути готовим до навчання та пошуку протягом всього життя. 

 

 

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас відвідати лекцію Тамари Сухенко "Нові підходи до профорієнтації: як допомагати молодим людям в XXI ст. визначитися з професією?"

Дата проведення: 21 січня 2019 р.

Місце: вул. Маршала Тимошенко, 13б.

Час: 15.00-16.30

Вхід вільний. Обов’язкова попередня реєстрація за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/18h8ANNNM3cGPQM3YoitVlHS1lU_DTxuGgPGG__pTevY/edit

Тамара Сухенко - автор методики та книги- тренінгу "Як обрати професію майбутнього. Посібник з профорієнтації для молоді віком від 13 до 80".

Ви познайомитесь з сучасною   - коучинговою - методологією вибору професії у світі, що швидко змінюється, зможете застосовувати її як для індивідуальної, так і групової роботи з підлітками та дорослими. Тамара Сухенко вже 8 років проводить тренінгову програму для підлітків з профорієнтації та консультує з цієї теми і дітей, і дорослих.

Серед питань, які будуть обговорюватися:

  • Як ми дорослі - батьки, викладачі, психологи - можемо допомогти підліткам в їх професійному виборі.
  • Як трансформується поняття професії і як це впливає на сам підхід до профорієнтації.
  • Які професії під загрозою зникнення і за якими формулами утворюються нові.
  • Які сектори потребують спеціалістів виходячи з трендів майбутнього.

Про спікера:

Тамара Сухенко двічі з відзнакою закінчила Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, здобула дві освіти – історичну і психологічну, кандидат історичних наук. Тамара понад 10 років працювала у сфері комунікацій в міжнародних компаніях – PR директором у рекламній агенції, в проектах IFC (World Bank Group). В 2010 року розпочала консультаційну практику, і сьогодні допомагає людям, організаціям та населеним пунктам впроваджувати зміни. Консультує клієнтів з питань кар'єри, розвитку компетенцій, коучингових підходів в управлінні. Фасилітує групові обговорення, проводить стратегічні сесії. Мама дорослих синів – 21 та 26 років. Створила авторський тренінг з профорієнтації і проводить його вже більше 8 років. Тамара в 2016 видала книгу і передає свою методику психологам, освітянам, коучам, кар’єрним консультантам, і має гарний зворотній зв'язок щодо застосування цього підходу в освіті, центрах зайнятості та інших сферах.

Детальніше - humantime.com.ua

сторінка на фейсбук - Профорієнтація в стилі коучинг - https://www.facebook.com/Proforientasia/

 

 

 

 

14 січня  2019 року на базі Центру фінансових та банківських послуг кафедри фінансів та економіки ФІТУ відбувся випуск слухачів курсів за навчальною програмою «Бухгалтер-експерт».

Навчання проходило на замовлення Центру зайнятості за період з 14 листопада 2018 р. по 14 січня 2019 р. В рамках навчання слухачі засвоїли 12 дисциплін з обліку, аналізу, оподаткування, аудиту та інші, які викладали досвідчені фахівці кафедри фінансів та економіки: професор Лойко В.В. доценти: Казак О.А. Соболєва-Терещенко О.А. та Сосновська О.О.

В рамках навчання слухачі відвідали Київську регіональну дирекцію АТ АКБ «Конкорд» де за сприяння начальнику відділу операційного обслуговування клієнтів Ковач Т.А. пройшли навчання зі специфіки операційної роботи підприємств та організацій з банківськими установами.

Додатковим бонусом для слухачів стало проходження теоретично практичного курсу по роботі з програмою M.E.Doc, який проводився за сприянням начальнику відділу з розвитку персоналу Кім А.С. компанії ТОВ "М.Е.ДОК". По закінченню навчання слухачі отримали сертифікати від розробника.

Випускників привітала доктор економічних наук, професор, Лойко Валерія Вікторівна  та вручила дипломи випускникам. Центр фінансових та банківських послуг кафедри фінансів та економіки ФІТУ вітає слухачів-випускників та бажає успіху на обраному шляху.

 

 

У період з 17 по 21 грудня 2018 р. на кафедрі управління відбулисязахисти кваліфікаційних магістерських робіт зі спеціальності Менеджмент за освітньо-професійною програмою Управління навчальним закладом (за видами). До складу комісії увійшли викладачі кафедри (Гладкова В.М., Панченко А.Г., Сініцина Н.Г.), декан Факультету інформаційних технологій та управління Михацька А.В., представник від роботодавців Гонтар І.М. Очолила комісію Рябова З.В., завідувач кафедри педагогіки, управління та адміністрування ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор педагогічних наук, професор.

До захисту було допущено 47 випускників спеціальності.

Високу якість під час захисту продемонстрували 22 випускники, із них 5 магістрантів були рекомендовані до вступу в аспірантуру за спеціальністю 13.00.06 – Теорія і методика управління освітою.

Бажаємо нашим випускниками успіхів на життєвій ниві, щастя, радості, видатних звершень!

 

           В рамках практико-орієнтовного навчання студенти V курсу, фахового спрямування «Менеджмент» на базі Центру фінансових та банківських послуг кафедри фінансів та економіки пройшли навчання з роботи у програмному комплексі MEDoc.

За підтримки викладачів ФІТУ Мельник І. Ю. та Соболєвої-Терещенко О.А. майбутні менеджери Київського університету імені Бориса Грінченка в рамках дисципліни «ІКТ в управлінні та бізнесі» пройшли модулі з формування та подачі фінансової та податкової звітності та отримали нові навички роботи з електронним документообігом.

В рамках освоєння програмного комплексу студенти провели декілька захоплюючих годин в ролі фінансистів, дізналися більше про специфіку подання податкової звітності. Додатковим бонусом до навчання для майбутніх менеджерів стало отримання сертифікатів про проходження курсу з роботи у MEDoc.