Події

Практико-орієнтоване навчання спрямоване на формування практичних умінь і навичок студентів, забезпечення зв’язку між теоретичними знаннями та реальною професійною діяльністю фінансиста-аналітика, аудитора. Тож очевидним є факт систематичного проходження практики студентами 4 курсу (освітнього рівня бакалавр) спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» відповідно до ОПП. Наразі студенти продовжують набувати нових професійних компетенцій проходячи практику в державних установах. Краус Наталія Миколаївна, професор кафедри фінансів, як керівник практики від Університету, разом з керівниками практик від баз практик, проконсультували студентів про умови проходження виробничої практики в умовах воєнного стану і мотивували на роботу.

Протягом наступних 2 тижнів студенти будуть засвоювати практичні навички в бухгалтеріях та фінансово-економічних відділах баз практик. Метою практики є формування у студентів професійних компетенцій, набуття практичного досвіду роботи фінансиста. Бажаємо студентам успіхів!

27 жовтня 2023 року відбулося засідання Ради роботодавців факультету економіки та управління. Одним з питань засідання – обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Маркетинг та діджитал-комунікації» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 Маркетинг, представленого кафедрою міжнародної економіки.

Доповідачка від кафедри - кандидат економічних наук, доцент Іващенко Оксана, яка у своєму виступі зосередила увагу на унікальності, меті та особливостях ОПП, формуванні додаткових спеціальних компетентностей та програмних результатів навчання ОПП, основних її складових, переліку обов’язкових та вибіркових освітніх компонент. Звернула увагу на те, що програма є практоорієнтованою, 45 кредитів із загального обсягу програми передбачає практичну підготовку здобувачів, що забезпечить формування сучасних знань і вмінь фахівців у сфері маркетингу як на традиційному так і на електронному ринках.

По завершенню презентації проєкту ОПП «Маркетинг та діджитал-комунікації» члени Ради роботодавців факультету економіки та управління обговорили актуальність і відповідність ОПП сучасним тенденціям ринку праці, відповідність освітніх компонентів програмним результатам навчання та визначеним компетентностям, змістовне наповнення обов’язкової частини ОПП, якість і зміст практичної підготовки.

В ході обговорення проєкту ОПП, учасники зустрічі серед позитивних сторін відмітили: відповідність проєкту освітньо-професійної програми «Маркетинг та діджитал-комунікації» Стандарту вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти; актуальність мети та особливості ОПП; правильність вибору і наповненість освітніми компонентами навчального плану, які забезпечують формування загальних і спеціальних компетентностей, програмних результатів та надаватимуть можливість здобувачам стати висококваліфікованими та конкурентоспроможними фахівцями на ринку праці; значну практичну підготовку здобувачів вищої освіти. Особливу увагу у ході зустрічі було приділено обговоренню переліку і обсягу освітніх компонентів та обґрунтуванню змістовного їх наповнення. Аналізуючи перелік обов’язкових освітніх компонент, запропоновано ввести обов’язкову освітню компоненту «Брендинг та маркетинг міст».

По завершенню обговорення стейкхолдери висловили позитивну оцінку проєкту ОПП «Маркетинг та діджитал-комунікації» та побажали успіхів колективу кафедри у реалізації програми.

Доповідачка подякувала всім стейкхолдерам за тісну співпрацю, слушні рекомендації щодо покращення змісту ОПП «Маркетинг та діджитал-комунікації» та висловила побажання щодо подальшої спільної співпраці в реалізації освітньої програми.

26 жовтня 2023 року відбулося засідання Ради випускників факультету економіки та управління за участю кафедри міжнародної економіки, яка представила до обговорення проєкт освітньо-професійної програми «Маркетинг та діджитал-комунікації» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 Маркетинг.

Проєкт представляла доцент кафедри міжнародної економіки Іващенко Оксана, яка підкреслила відповідність ОПП Стандарту вищої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 05.12.2018 р. № 1343. Доповідачка під час презентації проєкту ОПП зосередила увагу на унікальності, меті та особливості освітньо-професійної програми, формуванні додаткових спеціальних компетентностей та програмних результатів навчання ОПП, основних її складових, переліку обов’язкових та вибіркових освітніх компонент. Звернула увагу на те, що програма орієнтована на професійну та практичну підготовку фахівців у сфері маркетингу, знання та навички яких мають відповідати вимогам сучасності.

По завершенню представлення проєкту ОПП «Маркетинг та діджитал-комунікації», члени Ради випускників факультету економіки та управління, ділячись враженнями про актуальність освітньої-програми, висловили думки, побажання і пропозиції щодо змістовної частини освітньо-професійної програми та навчального плану.

Колектив кафедри міжнародної економіки вдячний Раді випускників факультету та управління за надану можливість представити проєкт освітньо-професійної програми «Маркетинг та діджитал-комунікації» до обговорення та за надані слушні рекомендації та пропозиції щодо покращення змісту основних структурних елементів ОПП.

26.10.2023 року в рамках вивчення дисципліни «Міжнародний бізнес» для здобувачів другого (магістерського) рівня освітньої програми «Міжнародна економіка» відбувала гостьова лекція.

Запрошений гість – Панченко Володимир, директор консалтингової компанії KSP Strategies, ключовими напрямками діяльності якої є розробка і впровадження рішень і проектів для муніципалітетів і регіонів, надання послуг із залучення капіталу, структурування і реалізації інфраструктурних та інноваційних проектів, створення та управління спеціальними режимами господарювання.

Мета заходу – ознайомити здобувачів з «родзинками» стратегічного планування в міжнародному бізнесі, а також поділитися практичним досвідом розробки стратегічного плану та бізнес-цілей компанії. Особливу увагу приділено складовим стратегії, що формують її базис: мета, візія, цінності та стратегічні цілі компанії; детально розглянуто 4-етапний підхід до розробки стратегії; проаналізовано 5 основних принципів стратегічного планування та особливості використання методів аналізу SWOP, PEST і 5 сил Портера. Після доповіді зустріч перейшла у більш жвавий режим «запитання-відповіді», здобувачі активно задавали питання, а гість обґрунтовано і змістовно відповідав на них!

Захід вийшов дуже цікавим і з теоретичної і практичної точки зору. Дякуємо Володимиру Панченку за активну участь у підготовці майбутніх магістрів-міжнародників!

25 жовтня 2023 року доцент кафедри управління, Акіліна О.В., відвідала майстер-клас «Трансформація компанії за Адізесом: кейси та приклади» від OTA Group. OTA Group – це міжнародна консалтингова компанія, ціллю якої є покращення організаційної культури, систематизація управлінських процесів та трансформація компаній загалом.

Це був динамічний та інформаційно насичений майстер-клас, який посилив професійні навички щодо управління змінами, заставив переглянути власне бачення корпоративної культури та ранжування її компонентів, зокрема щодо пріоритетності побудови ефективної системи управління над формальним оголошенням та закріпленням в організаційних документах системи корпоративних цінностей. Новою була інформація про такий інструмент управління змінами як «кольорова структура». Й звичайно дуже цікавими були кейси та приклади щодо управління трансформаційними процесами в компаніях.

Майстер-клас наштовхнув на багато думок щодо удосконалення викладання дисципліни «Управління змінами» на ОПП «Менеджмент організацій та адміністрування» другого (магістерського) рівня.

Сьогодні, в День української писемності та мови, студенти та співробітники Факультету економіки та управління взяли участь у традиційному написанні ХХІІІ радіодиктанту національної єдності.

Радіодиктант національної єдності щороку об'єднує тисячі учасників у всій Україні та закордоном, щоб вони разом відзначили важливість української мови, її багатства та різноманітності.

Захід посприяв  формуванню патріотичних цінностей та національної свідомості серед молоді.  Участь у радіодиктанті національної єдності підкреслює важливість розуміння та використання рідної мови як засобу збереження національної ідентичності та культурної спадщини та боротьби з агресором. 

Всеукраїнський конкурс творчих робіт серед молоді ініційовано Національним агентством України з питань державної служби та Центром адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу за партнерої підтримки ООН Жінки в Україні, Представництва Фонду Ганса Зайделя в Україні, Всеукраїнської молодіжної громадської організації “Спілка молодих державних службовців України”, Проєкту DECIDE, Проєкту Ради Європи “Молодь за демократію в Україні: Фаза ІІІ”.

Конкурс обʼєднав понад 200 молодих та креативних учасників з різних куточків України, які зацікавлені питаннями функціонування державного управління та мають ідеї і пропозиції для удосконалення державної політики у різних сферах. На Конкурсі свою наукову роботу представила к.е.н, доцент, доцентка кафедри управління факультету економіки та управління Катерина Миколаївна Краус.

25 жовтня 2023 року відбулася церемонія нагородження дипломами учасників Всеукраїнського конкурсу творчих робіт серед молоді. Сподіваємося на нові ініціативи для прояву своїх наукових здобутків!