Студенти 4 курсу (першого освітнього рівня “бакалавр”) спеціальності 072 “Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок” успішно пройшли відкритий передзахист перед членами кафедри фінансів, що відбувся 12 травня 2023 року. За підсумками передзахисту, професорсько-викладацький склад кафедри відзначив набуття, на даному етапі навчання, студентами навичок та вмінь з питань надання якісної оцінки управління фінансово-економічною діяльністю підприємств, компаній та банківських установ. Зустріч відзначалась активною дискусією між викладачами та студентами в частині оформлення бакалаврських робіт.
В рамках роботи Центру цифрових фінансів та е-бізнесу (кафедра фінансів ФЕУ) 25 квітня 2023 року студенти 5 курсу спеціальності 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” (другого освітнього рівня “магістр”), гідно представили свої наукові здобутки на ХLVІ Міжнародній науковій студентській конференції «Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті». Конференція проводилася на базі ВНЗ Укоопспілки “Полтавський університет економіки та торгівлі”, за ініціативи викладачів кафедри Фінансів.
В ході підготовки студентів до міжнародної конференції, професор кафедри фінансів Краус Наталія Миколаївна, надавала магістрантам консультативну підтримку, з метою як найкращої презентації їхніх власних наукових доробок. Результатом плідної та кропіткої роботи стали отримані Сертифікати та публікація тез доповідей наших студентів-фінансистів.
Вітаємо магістрантів!
11 травня 2023 р. 15:00 на Факультеті економіки та управління відбулось засідання Ради роботодавців. Одним з питань порядку денного було обговорення подальшого удосконалення/оновлення освітньої програми «Економіка міста. Урбаністика» першого бакалаврського рівня вищої освіти.
Гарант ОПП доцент кафедри міжнародної економіки Жукова Ю.М. ознайомила присутніх з особливостями програми, її завданнями, структурою та освітніми компонентами. На розгляд Раді роботодавців було винесено питання щодо необхідності введення у дисципліни Економіки міста модулів, які б враховували особливості функціонування міського господарства в умовах війни та повоєнне відродження міст України.
Голова Ради роботодавців Євгеній Бобров вніс пропозицію щодо складу вибіркових освітніх компонент, які пропонуються кафедрою міжнародної економіки.
Відбулась дискусія і щодо форм та структури проведення виробничої практики здобувачів на 4 курсі, у якій взяли участь Євгеній Бобров та Ольга Катющенко.
Всі пропозиції будуть винесені на розгляд здобувачів освіти за програмою при проведенні анкетування.
11 травня відбулася зустріч гарантів освітніх програм із Радою роботодавців Факультету.
Раду відкрив декан Факультету економіки та управління Вячеслав Осадчий, д.пед.н., професор, Заслужений діяч науки і техніки України.
На зустрічі, гаранти освітніх програм представили: удосконалення ОП «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» другого (магістерського) рівня, зміни до ОП «Менеджмент організацій та адміністрування» другого (магістерського) рівня; включення додаткових компонентів до ОП «Державне управління» другого (магістерського) рівня; обговорення подальшого удосконалення/оновлення освітньої програми "Економіка" першого освітнього рівня вищої освіти (бакалавр).
Так, професор кафедри управління Світлана Кожем’якіна представила зміни, які стосуються:
- частини І «Профіль освітньої програми» в п.6 «Програмні компетентності», та ІІ «Перелік компонент освітньо-професійної програми та їх логічна послідовність» в п. 2.1. «Перелік компонент ОП»;
- у профілі ОП в Пункті 6 – Програмні компетентності в ЗК 5 «Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів)», викласти в новій редакції ЗК 5 - Здатність діяти на основі етичних (миротворчих) міркувань (мотивів) та Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК), в частині СК 5 «Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління», викласти у новій редакції як СК 5 - Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління, використовуючи навички ненасильницького спілкування;
- контент Бізнес-медіація (4 кредити – залік) викласти в новій редакції ОК.5 ;
- миротворча освіта в управлінні та бізнесі – 4 кредити, з виділенням в навчальному плані окремих змістових модулів: Миротворча освіта: практики виховання миру в ЄС - 1 кредит;
- емоційний інтелект – 1 кредит; Базові навички медіації – 1 кредит; Партнерство влади, бізнесу та громадського сектору – 1 кредит.
Учасники схвалили і підтримали зміни які є актуальними в умовах війни.
Кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної економіки Юля Миколаївна Жукова запропонувала наступні зміни в ОП, на які потребувала отримати експертне враження та рекомендації від роботодавців:
- введення у дисципліни модулів, які б враховували повоєнне відродження економіки України, міст України;
- Розподілити виробничу практику на 4 курсі на 6 частин обсягом приблизно по 4 тижні кожний. Студенти проходитимуть практику послідовно на 6 базах.
Доцентка кафедри управління Оксана вячеславівна Марухленко виступила з питаннями, які стосувалися її дисципліни, а саме:
- уточнити назви деяких дисциплін "Стратегічне управління" на «Стратегічне управління та управління змінами»;
- імплементуванти у навчальний процес світову практику, а саме ввести дисципліну «Миротворча освіта для публічного управління та адміністрування»;
- прибрати вибіркові блоки дисциплін «Державне регулювання розвитку міста» та «Електронне урядування», залишити Вибір дисциплін з каталогу курсів;
- представники ради роботодавців погодилися зі змінами, наголосили на тому, що зміни відбувається згідно наявної ситуації в країні, побажали успіху.
Професор кафедри фінансів, завідувач кафедри фінансів Андрій Юрійович Рамський, також мав честь почути думку роботодавців, адже, хоч ОП і не має потреби докорінних змін чи редакцій, проте є портеба включити у ОП розділ про вивчення фондового ринку.
Роботодавці поділилися інформацією про зміни вимог до спеціалістів, що відбуваються на ринку праці, та обговорити, які компетенції будуть потрібні студентам в майбутньому, а також схвально підтримали ініціативи гарантів ОП .
Дякуємо за співпрацю, до нових зустрічей !
9 травня відбулася зустріч гарантів освітніх програм із Радою випускників Факультету. Такі колаборації є важливим етапом у процесі покращення якості та практикоорієнтованості навчання на освітніх програмах, адже вони дозволяють гарантам програм отримати цінну інформацію від випускників про те, як можна поліпшити програму навчання, які ситуації виникають безпосередньо на робочому місці, та які вміння від ще недавніх студентів потребував роботодавцець.
Раду відкрив декан Факультету економіки та управління Вячеслав Осадчий, д.пед.н., професор, Заслужений діяч науки і техніки України.
А спікерами цього разу, на обговорення були винесені такі питання:
- удосконалення ОП «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» другого (магістерського) рівня – доповідач завідувач кафедри фінансів, доктор економічних наук, професор Андрій Юрійович Рамський;
- зміни до ОП «Менеджмент організацій та адміністрування» другого (магістерського) рівня – доповідач професорка кафедри управління Світлана Миколаївна Кожем’якіна;
- включення додаткових компонентів до до ОП «Державне управління» другого (магістерського) рівня – доповідач доцент кафедри управління Оксана Вячеславівна Марухленко;
- обговорення подальшого удосконалення/оновлення освітньої програми "Економіка" першого освітнього рівня вищої освіти (бакалавр) – доповідач доцент кафедри міжнародної економіки Юлія Миколаївна Жукова
Під час зустрічі гаранти програми запитували випускників про їхні думки щодо різних аспектів навчання, таких як:
- відповідність програми потребам ринку праці;
- рівень викладання матеріалу;
- наявність практичних занять та можливості для практичної роботи.
Випускники в свою чергу ділилися своїми враженнями щодо того, наскільки програма допомогла їм у розвитку кар'єри та досягненні професійних цілей, а над чим варто було би іще попрацювати та розвинути.
Отримана від випускників інформація допоможе гарантам програми покращити якість та практикоорієнтованість навчання.
Дякуємо за співпрацю, лише спільними зусиллями ми створимо якісний освітній простір в Університеті Грінченка !
Впродовж квітня-травня 2023 року в рамках діяльності Центру функціонального менеджменту під керівництвом Краус Катерини Миколаївни, к.е.н., доцентки, доцентки кафедри управління Факультету економіки та управління, та в ході вивчення навчальної дисципліни “Інформаційне забезпечення системи управління підприємства. Електронна комерція” студенти групи Мб-1-21-4.0д спеціальності 073 Менеджмент набули компетентностей з безпеки в цифровому середовищі на онлайн-порталі ДІЯ. Цифрова освіта.
Зі стрімким розвитком технологій та впровадженням їх у повсякденне життя дедалі більше конфіденційної інформації зберігається на мобільних пристроях. Кібершахрайство стає поширеною проблемою, адже жертвою може стати будь-хто – від звичайних громадян до власників компаній. Під час курсу студенти дізналися, як захиститись від дій зловмисників, засвоїли покрокові інструкції для ефективного захисту своїх приватних даних, дізналися про вдалі приклади боротьби з кібератаками.
Кожен студент отримав сертифікат, що засвідчує успішне проходження базового курсу з цифрової грамотності, обсягом 0,1 кредиту ЄКТС.
Вітаємо та бажаємо безпеки в світі цифри!
9 травня 2023 р. 16:00 на Факультеті економіки та управління відбулось чергове засідання Ради випускників. Одним з питань порядку денного було обговорення подальшого удосконалення/оновлення освітньої програми «Економіка міста. Урбаністика» першого бакалаврського рівня вищої освіти. Доповідачем виступила гарант програми, доцент кафедри міжнародної економіки Юлія Миколаївна Жукова.
Жукова Ю.М. ознайомила присутніх з історією програми, її структурою та складовими. Обґрунтувала підстави та завдання, які виникли в сучасних умовах і які мають бути відображені у підготовці здобувачів. Також було озвучено результати самоаналізу ОПП науково-педагогічними працівниками випускової кафедри.
Члени Ради випускників Вікторія Кучеровська, Олександр Пошелюжний та Олексій Бузюк внесли власні пропозиції щодо вдосконалення ОПП, які будуть винесені на розгляд здобувачів освіти у складі запитань щосеместрового та цільового анкетування.