Події

Запит здобувачів на розвиток підприємницьких навичок та креативності реалізовується в рамках реалізації вибіркової навчальної дисципліни «Startup-підприємництво» (викладач: д.е.н., професор Ушенко Н.В.) Її змістовними модулями є:

  • Start-up підприємництво: започаткування
  • Формування бізнес-моделі та розробка бізнес-плану у start-up підприємництві
  • Ресурсне забезпечення start-up підприємництва
  • Програми підтримки розвитку start-up підприємництва

Контрольні точки-індикатори  практико-орієнтованого навчального курсу є натхненними для студентів, бо дозволяють презентувати системні напрацювання команд по кожному етапу розробки стартапу, при цьому одночасно виступити керівниками проєктів, експертами, потенційними споживачами та інвесторами. Створений нетворкінг надихає на спільне продукування та допрацювання бізнес-ідеї стартапу. Для студентів ОП «Економіка міста. Урбаністика» важливий фокус стартапів – це різноманітні проєкти для міського розвитку, спрямовані на суспільні та індивідуальні блага з метою  сприяння розвитку міст у напрямку комфортності  для проживання людей. 

15 квітня 2023 року відбулася звітна конференція за підсумками навчальної (ознайомчої – за типами функцій) практики в ході якої студенти ІІ-го курсу спеціальності 073 Менеджмент (гр. Мб-1-21-4.0д) презентували та захистили свої звіти з практики. Навчальна (ознайомча – за типами функцій) практика – це визначаючий етап освітнього процесу, головним призначенням якої є ознайомлення студентів зі спеціальними функціями менеджменту, які вивчаються в Центрі функціонального менеджменту (керівник Центру – к.е.н., доцент Катерина Миколаївна Краус), а саме: операційним менеджментом, маркетинговим менеджментом та управлінням персоналом.

В рамках навчальної практики студенти мали змогу пройти безкоштовні онлайн-курси із загальних питань менеджменту (на освітніх платформах Vumonline, Eduhub, Prometheus тощо) та отримати сертифікати, що підтвердили отримані знання та навики.

Від теорії до практики! Вітаємо студентів!

IMG 6379IMG 6359IMG 6380

11 квітня 2023 року на 2-й парі в офлайн режимі (ауд. 521) відбулося відкрите заняття на тему “Маркетингове дослідження ринку” в рамках дисципліни “Менеджмент і маркетинг” і групі студентів 1-го курсу спеціальності 051 Економіка (гр. ЕКб-1-22-4.0д).

На занятті було представлено результати пошукової роботи студентів щодо маркетингових ініціатив з активізації поведінки споживачів в розрізі різних поколінь (бейбі-бумерів, Х, міленіалів, зумерів). З презентаціями виступили Тетяна Кучер, Юлія Годун, Аліса Сенаторська та Крістіна Глебець. Також, в межах теми заняття проведено аналітичні розрахунки щодо визначення маркетингового потенціалу субʼєкта господарювання на ринку, а також здійснено розрахунок ймовірних витрат на маркетингові заходи. Було підтверджено тезу про те, що маркетингові дослідження є важливою частиною маркетингової діяльності, адже охоплюють заходи, які потрібно здійснювати планомірно і постійно, для співставлення очікуваних результатів з реальною ситуацією на ринку для реагування на неї і своєчасного внесення коректив у господарську діяльність.

Очікуємо, що освоєння опрацьованого матеріалу та зроблені висновки з ситуаційних задач, дозволять студентам більш впевнено й обізнано діяти в реальних умовах ринку.

Перед студентами 1 курсу групи ЕКб-1-22-4.0д стоїть відповідальна задача - формування індивідуальної освітньої траєкторії. Простіше – вибір дисциплін, які вони будуть вивчати додатково до обов’язкових на 2, 3 та 4 курсах. Потрібно обрати 25% загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених ОП «Економіка міста. Урбаністика», тобто дисципліни загальним обсягом 60 кредитів.

Вибір студенти здійснюють виходячи з власних здібностей, інтересів, потреб, мотивації та досвіду. Завдання складне, враховуючи, що Каталог вибіркових дисциплін цього року пропонує більше 500 дисциплін!

12 квітня 2023 року гарантом ОПП «Економіка міста. Урбаністика» Жуковою Юлією Миколаївною та куратором групи Євтушевською Ольгою Володимирівною була проведена консультація для студентів групи ЕКб-1-22-4.0д. Студенти дізнались про особливості та процедуру вибору та отримали завдання – познайомитись з Каталогом та визначитись з тими дисциплінами, які вони бажають вивчати. Вдалого вибору нашим студентам!

12 квітня 2023 року викладачі кафедри міжнародної економіки, бакалаври та аспіранти спеціальності «Економіка» відвідали лекцію-зустріч з Ольгою Кулініч - начальницею Департаменту “Академія інтелектуальної власності» УКРНОІВІ, докторкою юридичних наук, доцентом та Анастасією Ярмолюк – начальницею відділу розвитку мережі центрів підтримки технологій та інновацій Департаменту розвитку інноваційного та креативного секторів УКРНОІВІ, PhD. Лекція відбулась у рамках заходів IP офісу (УКРНОІВІ) для закладів вищої освіти.

Протягом зустрічі говорили про принципи та механізм управління інтелектуальною власністю; виклики та перешкоди в управлінні інтелектуальною власністю в Україні; про найвідоміші компанії, які змогли успішно створити та управляти об’єктами права інтелектуальної власності; тенденції розвитку процесу управління інтелектуальною власності в світі та Україні; про державну політику в сфері управління інтелектуальною власністю в Україні. У кінці лекції присутні мали змогу поставити запитання та отримати змістовні, доречні відповіді.

IMG 6379IMG 6356

10 квітня 2023 року відбулася Форсайт-сесія «Актуальні проблеми управління сучасним закладом освіти» в рамках проведення ОГНЕВ’ЮКІВСЬКИХ ЧИТАНЬ «ОСВІТА – СУТНІСТЬ ЧАСУ», присвячених пам’яті доктора філософських наук, професора, академіка НАПН України, заслуженого працівника освіти України, повного кавалера ордена «За заслуги» Віктора Олександровича Огнев’юка.

Модератором заходу виступила Алла Михацька, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри управління Факультету економіки та управління, яка розпочала Форсайт-сесію із вступної промови, присвяченої пам’яті Віктора Олександровича Огнев’юка.

Під час заходу були розкриті такі важливі та актуальні теми сьогодення у сфері освіти як дотримання прав учасників освітнього процесу закладів освіти: управлінський аспект (Сергій Горбачов, освітній омбудсмен України); інформаційно-аналітична система оцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах освіти: стан і перспективи впровадження (Іван Юрійчук, заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Державної служби якості освіти України), освітня дипломатія в умовах війни (Оксана Проскура, директор Київської гімназії східних мов № 1), маркетингові технології управління закладами освіти (Зоя Рябова, завідувач кафедри менеджменту освіти та права Центрального інституту післядипломної освіти Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти», заступник голови Ради Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», доктор педагогічних наук, професор), державно-приватне партнерство в сфері загальної середньої освіти (Тетяна Федунова, голова Асоціації керівників шкіл міста Києва, директор Спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 85 м. Києва), акмеологічні засади професійного самовдосконалення менеджерів закладів вищої освіти (Валентина Гладкова, професор кафедри менеджменту освіти та права Центрального інституту післядипломної освіти Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти», доктор педагогічних наук, професор). 

Усі доповіді викликали інтерес та жваве обговорення серед учасників заходу.

Наприкінці заходу Вячеслав Осадчий, доктор педагогічних наук, професор, декан Факультету економіки та управління подякував усім співорганізаторам Форсайт-сесії за допомогу та співпрацю у проведені заходу, а учасникам – за активну участь.   

Мирного неба!

Заступниці деканів  Факультету економіки та управління Валентина Руденко та Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту Ольга Мусіяченко здійснили поїздку до Фахового коледжу Універсум. 

Привітали адміністрацію та студентів із Днем коледжу, відвідали заняття та майстер-класи, які присвячені сьогоднішній події, поспілкувалися зі студентами та випускниками . 

До того ж, сьогодні у Фаховому коледжі - відбувся День відкритих дверей, на який завітали батьки та діти не лише з Києва, а й з інших регіонів України . 

Дякуємо за теплий прийом, бажаємо подальшого процвітання, благополуччя та натхнення у роботі студентам та викладачам !