Події

11 листопада 2022 року в Центрі Основ управління під час опанування дисципліни «Економіка праці та соціально-трудові відносини» студенти 1 курсу спеціальності 073 Менеджмент мали можливість продовжити ознайомлення з дослідженнями витрат робочого часу виконавців.

Під час цього заняття керівник Центру та Гарант програми «Менеджмент організацій», Акіліна О.В., ознайомила студетів з сучасними підходами до дослідження витрат робочого часу службовців, з використанням Yaware.TimeTracker – автоматичної системи обліку робочого часу та оцінки ефективності роботи співробітників. Студентам було запропоновано: встановити демонстраційну версію програми на своєму комп'ютері; внести в програму дані про себе та налаштувати параметри; дозволити програмі збирати дані протягом певного періоду; проаналізувати результати фотографії власного робочого періоду, підтверджуючи їх відповідними скриншотами екрану.

Наприкінці заняття студентам було запропоновано сформулювати переваги та вади застосування ІКТ інструментів для дослідження витрат робочого часу виконавців, відповісти на питання: чи слід повністю перекладати такі дослідження на відповідне програмне забезпечення, а також замислитися над відомим виступом президента однієї з найбільш високотехнологічних компаній світу «Тайота», який стверджував, що в його компанії технології ніколи повністю не зможуть витіснити людину, яка є й буде залишатися найбільшою цінністю для компанії.

 

9 листопада 2022 року відбулися одні з найбільш цікавих занять Центру Основ управління з дисципліни «Економіка праці та соціально-трудові відносини», пов’язані з дослідженням витрат робочого часу виконавців.

За допомогою навчального фільму, озвученого коментарями керівника Центру та Гаранта програми «Менеджмент організацій», Акіліної О.В., студенти 1 курсу спеціальності 073 Менеджмент занурилися в атмосферу виробничого цеху та здійснили фотографію робочого дня токаря. Усі записи в процесі спостереження здійснювалися в стандартній для нормувальника формі – Лист спостереження. А по його завершенню під керівництвом викладача, студенти визначили тривалості робочого часу за кожним елементом витрат часу; провели потрібні індексації; згрупували у зведеній таблиці однойменні витрати робочого часу та здійснили розрахунок аналітичних показників. Це дало можливість розробити проєктний час оперативної роботи для токаря та встановити йому проєктну норму виробітку.

Також студенти мали можливість ознайомлення з ще одним методом дослідження витрат робочого часу – хронометражні спостереження. Це метод визначення середньої фактичної тривалості повторюваних операцій шляхом безпосереднього спостереження на робочому місці. Заповнивши хронометражну карту вони, обробили та проаналізували результати спостереження за пакувальницею, визначавши стійкість хронометражних рядів та тривалість прийомів. На підставі цього був визначений оперативний час роботи на виконання операції для пакувальниці, на основі якого встановлена норма виробітку для неї.

Метою проведених занять було практичне опанування методів спостереження робочого часу виконавців та усвідомлення ролі технічного нормування в системі економічної роботи на підприємстві як основи планування обсягів праці, чисельності персоналу та фонду заробітної плати.

 

2 листопада 2022 року в ході завершення опанування Змістовного модуля 2 дисципліни «Економіка праці та соціально-трудові відносини» студенти І курсу спеціальності 073 Менеджмент представили результати своєї аналітичної роботи із Звітом PwC «Майбутнє ринку праці: протиборство тенденцій, які будуть формувати робоче середовище в 2030 році»;  Звітом OECD «Навички цифрового переходу: Оцінка останніх тенденцій із використанням великих даних» та дослідженням Центру Розвиток КСВ «Future of Work 2030: як підготуватись до змін в Україні», та виступили з доповідями щодо запитів ринку праці майбутнього.

Для опанування важливої надпрофесійної, та, зокрема, для менеджерів, ще й професійної компетентності – вміння працювати в команді, керівник Центру Основ управління та Гарант освітньої програми «Менеджмент організацій», доцент Акіліна О.В., надала перевагу методу роботи в мікрогрупах за допомогою ІКТ інструментів Google Meet та Google Forms. Отже, команди студентів представили відповіді на запитання:

  • Праця майбутнього – якою вона буде?
  • Економічні професії майбутнього
  • Управлінські професії майбутнього
  • Професійні та надпрофесійні компетентності менеджера у майбутньому
  • Основні чинники, що визначають професії майбутнього

Але головна мета цього заняття, з точки зору Гаранта програми, – це не лише найповніше опанування тематики ринку праці, але й свідоме розуміння перспективних завдань щодо опанування професією, напрямів саморозвитку та формування додаткових стимулів до навчання за спеціальність 073 Менеджмент.

 

Друзі, ми помітили, що навіть у воєнні часи, все ж в Україні працює та відкривається бізнес . Нас не здолати, до того ж, з’явилася безліч можливостей виграти гранти від «єРобота» чи від міжнародних організацій та фондів💰💷💶

 

Якщо ви давно носите ідею, але вам потрібна: 

✅підтримка

✅погляд збоку

✅консультація

✅рекомендація

✅допомога в розрахунках 

✅аналіз оподаткування 

✅чи будь яка інша порада вашому бізнес - плану…. 

 

Наші двері для вас відкриті! 

 

У вас є можливість отримати професійну пораду від д.пед.н., професора, Заслуженого діяча науки і техніки України, Декана факультету економіки та управління , практика, людини зі стратегічним мисленням та практичним багажем знань, який вже сам не раз пройшов шлях від зародження ідеї до продажу готового бізнесу… 

 

Кожного вівторка о 15:00, кабінет 513. Можливий онлайн режим.

 

IMG 6914

Друзі, до Дня української писемності був проведений конкурс. 

Учасники ділилися своїми улюбленими книгами, коротко описуючи їх зміст та розповідаючи, чим саме вразила їх робота . В конкурсі також взяв участь і декан Факультету Вячеслав Осадчий. 

Ознайомившись із кандидатурами всіх учасників, було проведене голосування, яке визначило переможця - ним стала студентка Анастасія Каціон. Приз - книга Марка Лівіна вже прямує до Анастасії. 

Дякуємо всім учасникам, вітаємо переможця та закликаємо всіх грінченківців читати якісні літературні продукти! 

Плануючи захід до Дня української писемності та мови, ми подумали : а чому би не замінити лекцію, на вечорниці ??? 

Разом із заступником декана із науково-методичної та соціально- гуманітарної роботи Валентиною Руденко, проговорили зі студентами про важливість збереження мови, про вікові виборювання на це право, а також геніїв, які творили та розвивали українське мистецтво . 

Неспроста нам заспівалася «Червона Рута» - адже її автор Володимир Івасюк — видатний український композитор, співак і поет, один із основоположників української естрадної музики . 

Про нього, та про інших митців, про їх внесок у розвиток нашої мови - спілкувалися на грінченківських вечорницях зі студентами ФЕУ. 

1 жовтня 2022 року відбулося перше засідання проєктної групи, що реалізовуватиме Проєкт Програми ЄС «Еразмус+» (напрям Жан Моне) «Миротворча освіта заради консолідованої та людиноцентричної Європи». Проєкт спрямований на розкриття різноманітних аспектів феномену миротворчості та популяризацію ідей миру й ненасильницького вирішення конфліктів.

Серед головних цілей проєкту є:

1) вивчення практик ЄС у сфері виховання миру та його подальше поширення з метою просування цінності миру у світі;

2) поширення знань про цінності ЄС та неформальну миротворчу освіту, розвиток соціальних та емоційних компетенцій слухачів;

3) популяризація інноваційних методів навчання та досліджень, включно з розробкою сучасного контенту з виховання миру та використання інтерактивних технологій навчання ненасильницькому спілкуванню;

4) використання інституційних ресурсів освітньої системи для миротворчості та консолідації суспільств ЄС та України;

5) започаткування відкритої науково-освітньої ініціативи, яка сприяє розширенню доступу до інформації про миротворчість та миробудування, а також встановлення єдиного зв’язку між науковцями та експертами для реалізації подальших проєктів з виховання миру.

До команди проєкту ввійшли досвідчені науковці кафедри управління Київського університету імені Бориса Грінченка: Людмила Ільїч , д.е.н., професор - академічний координатор проєкту; Віктор Звонар, д.е.н., старший науковий співробітник; Тетяна Поспєлова, д.н.держ.упр., доцент, Олена Акіліна, к.е.н., доцент, Алла Панченко, к.н.держ.упр., доцент; Ігор Яковенко, к.е.н., доцент.

Учасники проєкту обговорили робочий план першого року реалізації проєкту, кошторис та шляхи популяризації результатів проєкту. Реалізація проєкту триватиме до 30 вересня 2025 року.

Тож побажаємо, команді успіхів на ниві миротворення та консолідації суспільства.