26 та 27 лютого 2020 року доценти кафедри управління Панченко А.Г. та Акіліна О.В. реалізували додаткові платні послуги за навчальною програмою «Внутрішнє забезпечення якості освіти в закладі освіти» на базі Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. Дякуємо керівництву Управління освіти за надані можливості щодо проведення навчальних занять, а також нашим слухачам за опанування сучасних підходів у забезпеченні якості освіти.
26 лютого 2020 року група Мб-1-19-4.0д у позанавчальний час була запрошена на навчальну екскурсію до офісу потужної компанії Genesis за тематикою «19 відтінків вакансій в digital маркетингу».
Працівники компанії провели нашим студентам екскурсію по офісу та розповіли: які є вакансії в digital маркетингу; як знайти зі схожих (і не дуже) саме свою; як скласти резюме і одразу зацікавити менеджера; які є вакансії в аналітиці; як це – працювати в Genesis.
Дата: 26 лютого 2020
ПІБ учасника: Краус Наталія Миколаївна
Факультет : інформаційних технологій та управління
Кафедра: фінансів та економіки
Професор кафедри фінансів та економіки, факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка д.е.н., доцент Краус Наталія Миколаївна взяла участь у заключній конференції проекту aCampus«Роль стандартів в Індустрії 4.0», яка відбулася 26 лютого 2020 року в місті Києві.
Більше 150 учасників заходу мали змогу в ході доповідей на панельній сесії заходу здійснити обмін передовими ідеями та результатами наукових досліджень, розглянути актуальні проблеми вертикальної інтеграції підприємств, отримати досвід компаній щодо виходу на експортні ринки, розкрити методи формування більш конкурентної пропозиції цінностей (доповідь представника ПАТ “Радій” К. Леонтьєва). Корисні практичні рішення та успішні кейси, розроблені для уніфікації виробничих КРІ згідно ISO 22400 були представленні Д. Лях “Інтерпайп”, Р. Назаренко “IT-Enterprise”.
З вітальним словом виступив Бенжамін Клінгер (GIZ) та Ганна Лісина (УАС). Цікавими та корисними для практичної реалізації стали представлені кейси з проблем IEC 62443 та 61508: роль стандартів у вирішенні безпекових індустріальних викликів (Є. Бабешко – «ХАІ»), ISO 22400: що має знати кожен керівник на виробництві про КРІ (О. Степанець – «КПІ»), SoftprombyERC: сучасні рішення кібербезпеки в АСУТП (П. Осинський – «SoftprombyERC»), Indusoft: роль систем диспетчеризації при налаштуванні автоматизованого обліку КРІ (В. Патрахін – «Indusoft-Ukraine»).
Спікери форуму наголосили, що«Стандарти – це основа Індустрії 4.0» – ця теза є головною, що пронизує десятки різноманітних документів. Сьогодні самі міжнародні комітети ISO/IEC/IEEE розробляють спеціальні видання, що специфікують застосування тих чи інших стандартів у відповідних сферах. Наприклад, цікавим є свіжий огляд ISO по Індустрії 4.0 «ІSO focus: The new Industrial revolution», який розповідає про застосування стандартів при діджиталізації в авіаційній промисловості, відповідні стандарти для штучного інтелекту, коботів тощо. В своїх виступах доповідачі зосереджували увагу й на тому, що найбільш повний огляд сучасних стандартів по всім 4-м категоріям систем керування представляється через життєвий цикл самого продукту, що виробляється підприємством, життєвим циклом засобів виробництва, на яких виготовляється продукт, циклом ланцюжка постачань (supply chain), вертикалі підприємства, яка власне є на перетині всіх попередніх циклів.
Заключна конференція проєкту aCampus«Роль стандартів в Індустрії 4.0» зібрала під одним дахом лідерів ринку з різноманітних секторів економіки з метою того, щоб розповісти про можливості, які відкриває Індустрія 4.0 для національної економіки та роль стандартів у ній.
22 лютого 2020 року студенти групМб-1-19-4.0д та Мб-1-18-4.0д відвідали RecruitmentDay 7 Marketing&Finance. Це інтерактивна кар'єрна конференція. Вони прийняли участь у цікавих практикоорієнтованих дискусіях, що були організовані представниками компаній Deloitte, EY, PwC, Райффайзен Банк Аваль, Альфа-Банк, ПРАВЕКС БАНК, lifecell, MARS, METRO, Coca-ColaHBC, PepsiCo, Genesis. А також нашим студентам була запропонована участь у квесті із цікавими завданнями від компаній та із взаємодією з їх працівниками.
14 лютого 2020 року в рамках заходу «Сталий розвиток: постановка та досягнення цілей» для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» було представлено лекцію з історії сталого розвитку та актуальності його ідей і завдань для сучасного студентства. Спікером була Любов Жарова, експерт з питань сталого людського розвитку, д.е.н., професор, завідувачка кафедри міжнародних економічних відносин, бізнесу та менеджменту Україно-американського університету Конкордія. Також нею було проведено практикум «Мої цілі сталого розвитку», під час якого кожен учасник міг обрати власну ціль сталого розвитку задля реалізації якої він вже може щось робити (сформулювати конкретні цілі та визначити наявні ресурси для їх втілення). Крім того обговорено можливості студентської спільноти для реалізацій цілей сталого розвитку під час навчання та у майбутній діяльності, як професіоналів і спеціалістів.
23 та 24 січня 2020 року доценти кафедри управління Панченко А.Г. та Акіліна О.В. реалізували додаткові платні послуги за навчальною програмою «Внутрішнє забезпечення якості освіти в закладі освіти» на базі Державного закладу «Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій «Берізка» (м. Боярка). Дякуємо педагогічному колективу санаторію за проявлений інтерес до опанування сучасних підходів у забезпеченні якості освіти.
23 січня 2020 року важливий і незабутній день для кафедри управління. Перший випуск за новою освітньо-професійною програмою «Державне управління» та п’ятий з моменту відкриття спеціальності у 2012 році. Ми провели разом 30 незабутніх місяців. Наші випускники відкрили для себе чотирнадцять нових дисциплін, прослухали 256 годин лекцій, більше 1000 годин витратили на самостійну роботу. Кількість професіоналів у галузі публічного управління та адміністрування збільшилась на 15 професіоналів. Кафедра пишається своїми випускниками та бажає їм нових звершень та професійних успіхів!