Події

 

29 листопада 2018 року відбулась Всеукраїнська науково-практична студентська конференція «Сучасна фінансова політика: перспективи та проблеми». На конференції заслухали доповіді бакалаврів та магістрів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування». У доповідях студенти представили результати власних наукових досліджень та пропозиції щодо вирішення актуальних фінансових і економічних проблем сучасності, В дискусії приймали участь студенти та викладачі Факультету інформаційних технологій та управління. Тези всіх учасників рекомендовано до публікації у збірнику матеріалів конференції.

 

За результатами обговорення виділено три найкращих доповіді:

1 місцеЗагоруйко Діана Михайлівна – тема доповіді: Сучасна парадигма інноваційної діяльності України

2 місцеЗоз Вероніка Романівна – тема доповіді: Фінансовий менеджмент як невід’ємна складова системи ефективного управління підприємством

3 місцеМиколаєнко Анастасія Юріївна – тема доповіді: Дефіцит державного бюджету: сучасний стан та шляхи вирішення проблем

 

 

 

28.11.2018 у ННЦ культури лідерства пройшов модуль «Інноваційні методи проведення нарад в школі». Тренером виступила Калюжна Ірина, психолог, тренер соціально-психологічного тренінгу. Учасники мали можливість опанувати нові методи проведення та оцінювання ефективності нарад та батьківських зборів.

 

Дякуємо учасникам за активність та готовність вчитися!

 

 

 

Професор кафедри фінансів та економіки, д.е.н. факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка взяла участь у VI Національному Форумі “Бізнес і Університети: Розвиваємо підприємництво майбутнього”, який відбувся 23-24 листопада у Києві за ініціативи Центру “Розвиток КСВ” та підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України і Міністерства освіти і науки України.

Тема 2018 року – підприємництвомайбутнього. Хто і як навчає власній справі? Чи зацікавлені ЗВО ібізнес у розвитку підприємництва? Чи готові ці дві інституції спільно працювати, аби допомогти новим підприємцям “стати на ноги та будувати” свій бізнес? Чого хочуть студенти, викладачі та підприємці? Який він бізнес, що розвиває освіту? Чи конкурентоспроможні українські стартами? Як розвивати жіноче підприємництво? Всі ці питання обговорювалися на панельних дискусіях протягом двох днів форуму представниками бізнесу та освітянами.

Учасники форуму активно працювали над обговоренням представлених на конкурс семи кейсів компаній “Бізнес, що розвиває освіту” (Дуальна освіта, Розвиток навичок з трейд-маркетингу, Розкриваємо потенціал майбутньої професії агронома разом, Культурно-мовний табір «РІД: Розвивайся Інтегруйся Дій», Технології електронної комерції та інтерактивних Web-додатків в університетах агро сфери, «Бізнес, що розвиває студентів», Партнерство зі школами-інтернатами, «Кращі – з Укртелекомом: Ігри стажерів»). Окрім того, в ході форуму було анонсовано конкурс “Кращий викладач від бізнесу: викладач майбутнього”.

 

 

Тренінг «Самопізнання студентів» в рамках діяльності гуртка лідерства відбувся 22 листопада 2018 року в ННЦ культури лідерства. Студенти-першокурсники Факультету інформаційних технологій та управління та Факультету права та міжнародних відносин об’єдналися в активну й творчу команду однодумців. Тренер заняття, кандидат психологічних наук Білошицька Анастасія, розкрила психологічні основи пізнання себе. Учасники тренінгу поділилися власними роздумами щодо значення самопізнання для молодої особистості, особливостей сприйняття студентом оточуючого середовища; дізналися про шляхи відновлення власних ресурсів та опанували методи творчої релаксації.

 

Бажаємо учасникам реалізувати їхні мрії та не зупинятися на шляху до нових звершень!

 

22 листопада 2018 року доцент кафедри управління Катерина Миколаївна Краус разом із студентами IV-го курсу спеціальності Менеджмент” відвідали ІТ компанію Attendify з метою ознайомитися зі специфікою їх діяльності та відкритими вакансіями для працевлаштування. Компанія Attendify є розробником популярних мобільних додатків і входить у топ-3 по всьому світу, чиї продукти зібрали понад 200 оцінок на App Store, Play Store, G2Crowd і Captera. Студенти мали змогу прогуляємося офісом, поспілкуватися із працівниками ІТ компанії, послухали доповіді спікерів та взяли участь в on-line опитуванні щодо діяльності ІТ компаній у світі.

 

 

На запрошення «Центру фінансових та банківських послуг» кафедри фінансів та економіки до ФІТУ завітала начальник відділу Департаменту фінансової стабільності НБУ Первін Дадашова. В рамках візиту відбулася гостьова лекція з елементами практикуму для студентів ІІ курсу, спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування».


В рамках практико-орієнтовного навчання студентам була здійснена презентація на тему «Стрес-тестування банків як інструмент банківського нагляду». Особливу зацікавленість серед студентів викликав практикум з проведення стрес-тестування банків за реальними показниками фінансової звітності Національного Банку України.


В ході практикуму студенти мали можливість попрацювати з реальними статистичними даними та оцінити роботу банку в умовах припущення несприятливого сценарію за кредитними, валютними та процентними ризиками. Виступаючи «кураторами банків» кожен студент спробував розрахувати нормативи достатності у стресовому сценарії обраного банку та зрозуміти рівень його фінансової стійкості на наступні 2-3 роки. Отримана інформація виявилася дуже цінною з точки зору розуміння студентами майбутнього місяця працевлаштування в банківській системі, адже кожен з них мріє працювати в фінансово стабільному банку.

 

 

 

kroki-do-zmin-v-osviti-osvitani-na-ii-moduli-programi-osvitnogo-liderstva
 
Сучасний темпи життя захоплює кожного з нас та інтригує своїми викликами. Однозначно відповісти на питання про те, яким буде світ через десять років, буде дуже складно, бо ми щоденно відчуваємо зміни в особистій, професійній та соціальній сферах.
 
16 та 17 листопада команда освітян разом із тренером Валерією Міляєвою опрацювали на тренінгу проблематику сучасних змін в освіті. Розбирали алгоритми та фази трансформацій, визначали їхню психологічну сутність, причини опору нововведенням, віднайшли власні механізми самомотивації та шляхи реалізації змін в своєму професійному освітньому середовищі. 
 
Дякуємо усім учасникам за плідну працю та бажаємо творчого натхнення!