Події

 

13 лютого кафедрою управління було проведено І етап Всеукраїнської студентської олімпіади за спеціальністю «Менеджмент». В олімпіаді прийняло участь 10 студентів 3-4 курсів.

Результати:  І місце – Антонова Вікторія Олександрівна (Мб-1-16-4.0д)

                      ІІ місце – Маланчук Катерина Олександрівна (Мб-1-16-4.0д)

                      ІІІ місце – Козленко Олександра Андріївна (Мб-1-16-4.0д)

 

16 лютого 2019 року завідувач кафедри управління Акіліна Олена Володимирівна та завідувач кафедри комп’ютерних наук і математики Литвин Оксана Степанівна прийняли участь у «Uni-BizBridge 2», який організовано компанією UGEN. Мета Uni-BizBridge незмінна - це «місток» між університетами та роботодавцями. UGEN хоче подолати прірву між офіційною освітою та запитами, з якими студенти зустрічаються на ринку праці. Цього разу спікери розповіли про можливості для студентів, якими можуть поділитися їхні компанії. Відбулася Дискусійна панель "Бачення роботодавця, як побудувати міст взаємодії із закладами вищої освіти України" за участі представників компаній і викладачів. Під час Круглого столу учасники від ЗВО отримали можливість поспілкуватися з представниками кожної компанії особисто, обмінятися контактами і досвідом та знайти шляхи подальшої співпраці. Будуймо конкурентоспроможне майбутнє покоління разом!

Lytvyn Akilina Uz

 

Продуктивним видався перший тиждень лютого для команди ННЦ культури лідерства та колег-освітян. І це не дивно: поки є час підготуватися до весняних сонячних днів, які змушують зазирати у вікно та відволікатися, наші колеги пірнають у чарівний світ інновацій та розширюють власні професійні горизонти.

Завершився тиждень підвищенням кваліфікації керівників ЗЗСО, а саме тренінгом «Побудова ефективної команди у ЗЗСО» з Валерією Міляєвою. І тренер, і учасники були неймовірно задоволені процесом роботи. Цілеспрямовані керівники – ініціативні, небайдужі, прогресивні освітяни об’єдналися заради пошуку ролей та механізмів функціонування в команді, аналізу обмежень в роботі групи за умов мультизадачності, вибудовування оптимальної лінії поведінки в робочому колективі. Наприкінці тренінгу учасників чекала приємна завершальна частина програми – сертифікація.

Протягом усієї програми учасники не раз показували свою лідерську позицію, вражали своєю стійкістю та незламним бажанням змінити реалії своєї професії.

Тому ми щиро вдячні колегам за співпрацю, спілкування, обмін ідеями, досвід, яким ви поділилися, щоб ми змогли разом будувати перспективне майбутнє освіти!

 

 

Початок лютого ознаменувався не тільки потеплінням та розлогим туманом, а й новим витком у професійному житті викладачів нашого Університету. Так, 4 та 5 лютого тренер соціально-психологічного тренінгу Жанна Савич провела лідерський модуль для колег з Інституту мистецтв, Інституту філології, Факультету інформаційних технологій та управління, Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту, Факультету права та міжнародних відносин, а також НМЦ досліджень, наукових проектів та програм.

Група учасників виявила жвавий інтерес до проблематики лідерства. Бурхливі дискусії охопили питання визначення ступеню відповідальності викладача-лідера в умовах розвитку сучасної освіти. Колеги проаналізували нюанси професійної активності та реалізації лідерської позиції у взаємовідносинах із колегами та студентами.

Отже, можемо сказати, що наші викладачі дуже замотивовані на підвищення ефективності взаємодії зі студентами та між собою, прагнуть усвідомлення свого лідерського потенціалу та готові нести відповідальність за свою професійну діяльність. 

 

 

Викладач - натура чуттєва і творча. Homo Institutor (так ми будемо називати категорію надзвичайних людей, які працюють в вищій освіті) постійно в русі – будь то динаміка викладання, проведення навчальних та просвітницьких заходів, відвідування спеціалізованих курсів та проходження підвищення кваліфікації. І студенти, і колеги-освітяни, і керівництво є впливовим оточенням викладача, яке зрушує особистість Homo Institutor і сприяє її багатогранному розвитку. З роками викладацької діяльності освітянин зростає, вирівнюється, наповнюється новими знаннями та досвідом.

Розкрити усі грані продуктивного професійного життя, визначити тонкощі викладання в епоху сучасних освітніх реновацій та соціально-економічно змін – завдання не з легких. Але все можливо нашим викладачам-випускникам та тренерам Програми освітнього лідерства. Тренери -  Юлія Бреус, Неля Лебідь та Валерія Міляєва - чотири змістові модулі мотивували, спрямовували, розвивали колег в аспектах партнерських відносин, опанування інноваційних освітніх технологій, розвитку лідерства в особистісній та професійній площині, психологічної сутності змін та нововведень. Усі учасники гідно пройшли цей етап на шляху професійного самовдосконалення, впевнено пройшли сертифікацію 25 січня, отримавши змогу поділитися власними надбаннями та інсайтами у викладанні нового формату. 

 

Ми щиро вдячні випускникам за запальний настрій, невгамовну енергію, ініціативність та творчість, якими ви поділилися з нами. Сподіваємося, що ідеї втіляться, а враження надовго залишаться в вашій пам'яті і будуть мотивувати на підкорення нових вершин.

 

 

23 січня 2019 р. В ННЦ культури лідерства у рамках програми підвищення кваліфікації для керівників ЗЗСО відбувся модуль « Реалізація партнерської взаємодії у роботі керівника ЗЗСО»

Тренером виступила Юлія Бреус, кандидат психологічних наук, тренер соціально-психологічного тренінгу.

Учасники тренінгу мали змогу дізнатись про потенціал та можливості реалізації партнерської взаємодії з колегами та учнями, особливості формування ефективної партнерської взаємодії, розвиток комунікативної компетентності керівника ЗЗСО, стратегії взаємодії у конфліктних ситуаціях.

 

Як обрати професію у еру відсутності професій? Ми намагались знайти відповідь на це питання разом з Тамарою Сухенко на гостьовій лекції, яка відбулась 21 січня 2019 року. Зустріч була організована у рамках проекту «Зустріч з лідером», який реалізується співробітниками ННЦ культури лідерства. Пані Тамара говорила про те, як трансформуються поняття професії і як це впливає на сам підхід до профорієнтації, які професії під загрозою зникнення та за якими формулами утворюються нові. Ми торкнулись проблематики місця освіти та вищих навчальних закладів у майбутньому. Кожен учасник лекції мав змогу знайти власний «новий» простір для діяльності та усвідомити, що одна з тенденцій майбутнього – зміна фаху кожних 10 років, тому варто бути готовим до навчання та пошуку протягом всього життя.