Події

 

17 квітня 2019 року у рамках проходження конкурсу на заміщення вакантних посад було проведене відкрите заняття доцента кафедри фінансів та економіки Сосновської Ольги Олександрівни з дисципліни «Страхування» на тему: «Методичні основи формування тарифних ставок» для студентів ІІ курсу групи ФіКб-1-17-4.Од спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». Лекцію відвідали завідувач кафедри фінансів та економіки Рамський Андрій Юрійович, д.е.н., професор кафедри Краус Наталя Миколаївна, к.е.н., доцент кафедри Казак Оксана Олексіївна, к.е.н., доцент кафедри Васечко Людмила Іванівна, к.е.н., доцент кафедри Соболєва-Терещенко Олена Анатоліївна.

Завдання лекції передбачали питання, що послідовно розкривали тему заняття, а саме: вивчення сутності та призначення актуарних розрахунків, систематизація статистичних показників страхової діяльності, вивчення принципів формування тарифної політики страховика, визначення складових елементів нетто-тарифу та брутто-тарифу та оволодіння практичними навичками розрахунку страхової премії. Особливу увагу було приділено економіко-математичним методам розрахунку тарифних ставок, які базуються на теорії ймовірності та страховій статистиці, що сприяло засвоєнню нового матеріалу у комплексі з суміжними дисциплінами.

Проведене заняття є самостійним і завершеним, характеризується обґрунтованими висновками, які мають відповідну методологічну основу та в сукупності аргументують сформульовані лекційні питання, а представлені лектором інформаційні матеріали мають ознаки практичної корисності. В цілому, відкриту лекцію проведено на високому професійному та науково-методичному рівні, продемонстровано лекторську майстерність, високу ступінь володіння навчальним матеріалом, використання прийомів активізації роботи студентів на занятті, уміння зрозуміло висвітлювати різноманітні аспекти теми та підтримувати зворотній зв’язок з аудиторією. З огляду на це, рівень відкритої лекції доцента Сосновської Ольги Олександрівни відповідає вимогам вищої школи, свідчить про відповідну кваліфікацію та педагогічний досвід лектора.

 

 

15 квітня  2019 року на базі Центру фінансових та банківських послуг кафедри фінансів та економіки ФІТУ відбувся старт навчання третьої групи слухачів курсів за навчальною програмою «Бухгалтер-експерт».

 

Згідно з Договором з Міським Центру зайнятості навчання триватиме два місяці з 15 квітня 2019 р. по 13 червня 2019 р. В рамках навчання передбачається опанування 12 дисциплін з обліку, аналізу, оподаткування, аудиту, комп’ютерних технологій в обліку.

 

В рамках першого дня знайомства з університетом та адаптації до навчання слухачам було здійснено презентацію Київського університету імені Бориса Грінченка, особливу увагу було спрямовано на корпоративну культуру лідерства-служіння, його місію, цінності. Також слухачам було презентовано навчальну програму «Бухгалтер-експерт», проведено лекцію з техніки пошуку.

 

Додатковим бонусом стало проведення екскурсії по корпусу Університету, під час якої слухачі відвідали кафедру фінансів та економіки, побували в їдальні та басейні, завітали до факультетів Університету та ознайомилися з спеціальностями, за якими навчаються студенти Університету.

 

 

 

10 квітня 2019 року, завідувач кафедри управління Акіліна Олена Володимирівна та доцент кафедри управління Павлюк Валерій Валерійович, прийняли участь у парламентських слуханнях на тему: «Збалансований розвиток людського капіталу в Україні: завдання освіти і науки», до яких було долучено членів Уряду, представників Міністерства освіти і науки України, інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Національної академії наук України, національних галузевих академій наук України, роботодавців, громадських організацій, наукових установ, закладів освіти, а також експертів, наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників.

Прикро, що нам та іншим представникам науково-педагогічних працівників, які записалися на виступи та попередньо подали свої доповіді, не було надано можливості виступити. Проте, закриваючи засідання, заступник Голови Верховної Ради Оксана Сироїд вибачилася перед усіма, хто не отримав можливості виступити, та наголосила на необхідності у подальшому більше запрошувати до слова представників з народу, а не влади, яка й без того має широкі можливості для публічних виступів.

Участь в цьому заході для співробітників кафедри управління була дуже важливою для об’єктивної оцінки ситуації в країні та подальшої роботи над науковою темою кафедри, яка тісно пов’язана з проблематикою людського капіталу.

 

 

Професор кафедри Лойко Валерія Вікторівна пройшла наукове стажування з 19 по 26 березня 2019 р. по програмі академічної мобільності в Університеті Тампере (Tampere University, UTA) і Університеті прикладних наук (Tampere University of Applied Sciences, TAMK), які утворюють Університет Тампере. Наукове стажування проходило в рамках діючого наукового проекту «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського союзу» за програмами «Еразмус+: Жан Моне» (координатор проекту: доктор педагогічних наук, академік НАПНУ Світлана Олександрівна Сисоєва; керівник делегації – проректор з наукової роботи, доктор філологічних наук Наталія Миколаївна Віннікова).

За період наукового стажування в Університет Тампере відбулися зустрічі між українськими та фінськими колегами, на яких відбувся обмін досвідом щодо організації наукової діяльності у закладах вищої освіти, обговорювалися питання реалізації наукових досліджень, наукової співпраці між університетами. Згідно з програмою стажування відбулася участь у 2 Міжнародних наукових семінарах «Higher Education and International Cooperation: the Role of Collaborative Degree Programmes» та «The future of international business».

Відбулись зустрічі із віце-ректором Університету Тампере Juha Teperi, колегами факультету Освіти (Faculty of Education); Головою об’єднаних докторських програм Pirjo Nikander, (Head of Joint Doctoral School), менеджером по зв'язкам із бізнесом Kai Hämäläinen. У ході переговорів були обговорені питання подальшої співпраці між університетами, у т.ч. підготовки спільних наукових статей. Також були встановлені наукові контакти з фахівцями інших факультетів.

list-2389219 960 720 Звіт-презентація про відрядження

 

 

 

В рамках міжнародної просвітницької акції, спрямованої на розширення знань молоді щодо фінансів з метою розбудови впевненого фінансового майбутнього Global Money Week (Всесвітнього тижня грошей) студенти 1 курсу спеціальності «Економіка» 29 березня під керівництвом куратора Сергія Миколайовича Обушного та викладача Юлії Миколаївни Жукової відвідали Національний банк України.

Програма відвідування була дуже насиченою: студентам вдалося познайомитися з історією виникнення Національного банку України, його структурою та основними напрямками діяльності.

У залі музею грошей НБУ студенти оглянули експозицію, яка включала унікальні експонати, що ілюструють історію розвитку національної валюти і банківської справи в Україні.

Завдяки інформативності екскурсій, у студентів склалося цілісне уявлення про грошову і банківську систему, і, зокрема, діяльність Національного банку України.

Після екскурсії студенти взяли участь в роботі Воркшопу «Вивчаємо як вести бюджет, мандруючи машиною часу» - рольова гра про ведення сімейного бюджету родинами, які проживають в добу Вікторіанської Англії та Києва кінця ХІХ ст. Під час Воркшопу студенти навчилися планувати свої витрати та досягати фінансових цілей, отримали практичні поради щодо розрахунку витрат на місяць, суми витрат на день, необхідності заощаджувати чи більше заробляти.

Щиро дякуємо Департаменту комунікацій Національного банку України за надану можливість студентам Факультету інформаційних технологій та управління брати участь у заходах НБУ в рамках Global Money Week Ukraine.

 

 

30 березня 2019 року студенти групи Мб-1-17-4.0д прийняли участь в Recruitment Day 5: Marketing & Finance від компанії UGEN – новий формат спілкування студентів з компаніями. Під час заходу вони мали можливість поспілкуватися з HR-ми топових компаній та послухати лекції від провідних спеціалістів.  Студенти почули багато цікавої інформації, зокрема, про те,  яким має бути ідеальний кандидат на посаду та його резюме. Проте найбільше вражень вони отримали під час бізнес-квесту, в якому стали переможцями. Вітаємо та пишаємося нашими менеджерами 2 курсу! 

У цей самий час завідувач кафедри управління Акіліна Олена Володимирівна та завідувач кафедри комп’ютерних наук і математики Литвин Оксана Степанівна прийняли участь у тренінгу «Як допомогти студенту зорієнтуватися в сучасному бізнес-світі?» від компанії JTI.
 

 

30 березня 2019 року студенти групи Мб-1-17-4.0д взяли участь у Recruitment Day 5: Marketing & Finance від компанії UGEN – новий формат спілкування студентів з компаніями. Під час заходу вони мали можливість поспілкуватися з HR-ми топових компаній та послухати лекції від провідних спеціалістів.  Студенти почули багато цікавої інформації, зокрема, про те,  яким має бути ідеальний кандидат на посаду та його резюме. Проте найбільше вражень вони отримали під час бізнес-квесту, в якому стали переможцями. Вітаємо та пишаємося нашими менеджерами 2 курсу!