Події

Команда Факультету економіки та управління мала честь зустрітися сьогодні із учнями 11 класу ШКОЛИ I-III СТУПЕНІВ № 248 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА.

Такої теплої та душевної профагітаціі у нас ще не було, адже діти цієї школи були надзвичайно активні, відкриті та зацікавлені (до чого приклали свою руку студенти Університету Грінченка ).

Так, студенти розповіли про умови навчання, про відносини у групі та з викладачами, про організацію аудиторного та дистанційного навчання.

А професор, завідувач кафедри фінансів Андрій Рамський змотивував випускників школи з першого погляду філософським, але насправді буденним питанням : що потрібно людині для щастя? Які потреби мають бути закриті та яким чином цього досягти ?

Заступник декана Валентина Руденко модерувала захід та показала студентам слайди із заходами, які проводяться в Університеті, про роботу Студенського самоврядування, про тісну взаємодію всіх підрозділів задля забезпечення гармонійного розвитку особистості .

Дякуємо дітям, адміністрації школи та спікерам! Чекаємо в лавах студентів Факультету економіки та управління !

В рамках роботи Центру цифрових фінансів та е-бізнесу (кафедра фінансів ФЕУ) в березні-квітні 2023 року студенти 5 курсу спеціальності 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” (другого освітнього рівня “магістр”), на платформі ДіЯ. Цифрова Освіта. Міністерства цифрової трансформації України, вдало проходили базові курси, а саме: 10 запитань фінансовому коучу; Електронний підпис; Регіональна цифрова трансформація, Оплата комуналки онлайн й Все про блокчейн, біткоїн та криптовалюту та отримали національного зразка Електронні сертифікати (обсягом 0,1 і 0,2 кредиту ЄКТС). Професор кафедри фінансів Краус Наталія Миколаївна надавала студентам консультативну підтримку з метою кращого проходження даних курсів. Результатом проходження курсів стало посилення фахових компетенцій в частині надання регіональним CDTO та міст рекомендації щодо підходів до цифрової трансформації в своїх громадах, а також розповіді експертів про інструменти та технології, які можна використовувати для цифровізації регіонів; отримання професійних порад та відповідей на найпопулярніші запитання про блокчейн та криптовалюти від експертів; розумного використання різних фінансових інструментів (кредити, депозити) і можливостей отримування користі з цього; практичних навиків оплати комунальних платежів (на сайтах комунальних підприємств, за допомогою платіжного сервісу, на сайтах банків, у мобільних застосунках банків).

Вітаємо магістрантів з успішним проходженням пізнавальних і цікавих курсів!

19 квітня 2023 р. у Київському Палаці дітей та юнацтва відбулась знакова подія – круглий стіл з питань партнерства та взаємодії  «Заклад позашкільної освіти та заклад вищої освіти: пліч-о-пліч до вершини професійної майстерності заради майбутнього України». У заході взяли участь представники багатьох ЗВО Києва, з якими укладено договори про співпрацю.

Серед питань порядку денного - перспективи розроблення допрофільних навчальних програм; проходження практики студентів закладів-партнерів на базі Київського Палацу дітей та юнацтва; проведення спільних заходів, спрямованих на формування соціально-активної життєвої позиції учасників освітнього процесу; можливості проведення для вихованців Палацу ознайомчих екскурсій закладами вищої освіти; розміщення в соціальних мережах Плацу дітей та юнацтва презентаційних матеріалів про заклади-партнери.

Центральне місце на круглому столі і найбільше враження справив виступ завідувачки кафедри міжнародної економіки, доктора економічних наук, депутатки Київради Шлапак Алли Василівни. Алла Василівна підкреслила важливість поєднання науки і практики у навчанні. Зазначила, що зростаюча доступність вищої освіти країн Європи посилює конкурентну боротьбу із закордонними ЗВО за українських абітурієнтів. Тому ЗВО Києва мають стати науково-освітнім хабом, який забезпечить якісну українську освіту. Слова Алли Василівни: «Треба об’єднуватись. Від нас залежить, хто буде відроджувати Україну» викликали беззаперечну підтримку аудиторії і мають стати гаслом української освітньої політики найближчих років.

Запит здобувачів на розвиток підприємницьких навичок та креативності реалізовується в рамках реалізації вибіркової навчальної дисципліни «Startup-підприємництво» (викладач: д.е.н., професор Ушенко Н.В.) Її змістовними модулями є:

  • Start-up підприємництво: започаткування
  • Формування бізнес-моделі та розробка бізнес-плану у start-up підприємництві
  • Ресурсне забезпечення start-up підприємництва
  • Програми підтримки розвитку start-up підприємництва

Контрольні точки-індикатори  практико-орієнтованого навчального курсу є натхненними для студентів, бо дозволяють презентувати системні напрацювання команд по кожному етапу розробки стартапу, при цьому одночасно виступити керівниками проєктів, експертами, потенційними споживачами та інвесторами. Створений нетворкінг надихає на спільне продукування та допрацювання бізнес-ідеї стартапу. Для студентів ОП «Економіка міста. Урбаністика» важливий фокус стартапів – це різноманітні проєкти для міського розвитку, спрямовані на суспільні та індивідуальні блага з метою  сприяння розвитку міст у напрямку комфортності  для проживання людей. 

15 квітня 2023 року відбулася звітна конференція за підсумками навчальної (ознайомчої – за типами функцій) практики в ході якої студенти ІІ-го курсу спеціальності 073 Менеджмент (гр. Мб-1-21-4.0д) презентували та захистили свої звіти з практики. Навчальна (ознайомча – за типами функцій) практика – це визначаючий етап освітнього процесу, головним призначенням якої є ознайомлення студентів зі спеціальними функціями менеджменту, які вивчаються в Центрі функціонального менеджменту (керівник Центру – к.е.н., доцент Катерина Миколаївна Краус), а саме: операційним менеджментом, маркетинговим менеджментом та управлінням персоналом.

В рамках навчальної практики студенти мали змогу пройти безкоштовні онлайн-курси із загальних питань менеджменту (на освітніх платформах Vumonline, Eduhub, Prometheus тощо) та отримати сертифікати, що підтвердили отримані знання та навики.

Від теорії до практики! Вітаємо студентів!

11 квітня 2023 року на 2-й парі в офлайн режимі (ауд. 521) відбулося відкрите заняття на тему “Маркетингове дослідження ринку” в рамках дисципліни “Менеджмент і маркетинг” і групі студентів 1-го курсу спеціальності 051 Економіка (гр. ЕКб-1-22-4.0д).

На занятті було представлено результати пошукової роботи студентів щодо маркетингових ініціатив з активізації поведінки споживачів в розрізі різних поколінь (бейбі-бумерів, Х, міленіалів, зумерів). З презентаціями виступили Тетяна Кучер, Юлія Годун, Аліса Сенаторська та Крістіна Глебець. Також, в межах теми заняття проведено аналітичні розрахунки щодо визначення маркетингового потенціалу субʼєкта господарювання на ринку, а також здійснено розрахунок ймовірних витрат на маркетингові заходи. Було підтверджено тезу про те, що маркетингові дослідження є важливою частиною маркетингової діяльності, адже охоплюють заходи, які потрібно здійснювати планомірно і постійно, для співставлення очікуваних результатів з реальною ситуацією на ринку для реагування на неї і своєчасного внесення коректив у господарську діяльність.

Очікуємо, що освоєння опрацьованого матеріалу та зроблені висновки з ситуаційних задач, дозволять студентам більш впевнено й обізнано діяти в реальних умовах ринку.

Перед студентами 1 курсу групи ЕКб-1-22-4.0д стоїть відповідальна задача - формування індивідуальної освітньої траєкторії. Простіше – вибір дисциплін, які вони будуть вивчати додатково до обов’язкових на 2, 3 та 4 курсах. Потрібно обрати 25% загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених ОП «Економіка міста. Урбаністика», тобто дисципліни загальним обсягом 60 кредитів.

Вибір студенти здійснюють виходячи з власних здібностей, інтересів, потреб, мотивації та досвіду. Завдання складне, враховуючи, що Каталог вибіркових дисциплін цього року пропонує більше 500 дисциплін!

12 квітня 2023 року гарантом ОПП «Економіка міста. Урбаністика» Жуковою Юлією Миколаївною та куратором групи Євтушевською Ольгою Володимирівною була проведена консультація для студентів групи ЕКб-1-22-4.0д. Студенти дізнались про особливості та процедуру вибору та отримали завдання – познайомитись з Каталогом та визначитись з тими дисциплінами, які вони бажають вивчати. Вдалого вибору нашим студентам!