Події

Хотіли би Ви покращити свої виступи? Чи знаєте як добре презентувати Ваш науковий проєкт? Відповіді на всі ці та інші питання була можливість знайти прийнявши участь у онлайн-тренінгу “Public Speaking and Self-presenting for Researchers”, що був організований Офісом Підтримки Вченого за підтримки Представництва Польської Академії Наук у Києві, 12-13 жовтня 2022 року. Представники факультету економіки та управління із задоволенням стали учасниками вище згаданої події. Навчання завжди допомагає триматися незважаючи на повітряні тривоги, відсутність світла, інтернету...

 

Цього тижня деканат ФЕУ відвідали студентів, які проживають у гуртожитку та залишилися в місті в період тимчасового дистанційного навчання. 

Враховуючи напружену ситуацію у місті, із допомогою старост груп спочатку був проведений моніторинг студентів, які лишилися у місті.

Під час візиту адміністрація Факультету мала змогу поспілкуватися із комендантом гуртожитку, уточнити, чи дотримуються наші студенти Правил проживання.

Також студенти показали нам свої кімнати, місця спільного користування та укриття .

Маємо величезну надію, що найближчим часом ми всі зустрінемся у стінах Університету.

11 жовтня відбулися Збори трудового колективу Факультету економіки та управління, на яких науково-педагогічний персонал, адміністрація та студенти-делегати розглядали наступні питання: 

обрання деканом Факультету економіки та управління доктора педагогічних наук, професора, Заслуженого діяча науки і техніки України В’ячеслава Володимировича Осадчого;

представлення Програми розвитку Університету на 2023-2028 роки, до формування якої був долучений кожен  співробітник Факультету задля врахування у цій Програмі всіх ідей, потреб та бачень;

обрання виборних представників до складу Вченої ради нашого Факультету.

Також, наші цьогорічні Збори відвідав   Ректор Віктор Олександрович Огнев’юк, підтримавши таким чином кожного із нас та надавши можливість поспілкуватися з ним на важливі для Факультету теми.

Переважною більшістю надали згоду на призначення Осадчого Вячеслава Володимировича деканом Факультету економіки та управління, з чим його і вітаємо та бажаємо плідної роботи, мирного неба та процвітання Факультету! 

 

04.10.2022 року відбулися вибори голови та заступника голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Факультету економіки та управління. На виборні посади балотувалися аспірант першого курсу, спеціальності 051 "Економіка» Александров Богдан Володимирович та студент 3 курсу, групи ЕКб-1-20-4.0д, спеціальності 051 «Економіка» Ющенко Валерій Віталійович. За результатами таємного голосування (простою більшістю) обрано головою Наукового товариства Александрова Богдана Володимировича, заступником голови - Ющенка Валерія Віталійовича. Вітаємо новообраних голову за заступника голови Наукового товариства! Бажаємо їм творчого натхнення, конструктивних наукових здобутків, побільше однодумців серед членів Наукового товариства!

 

07.10.2022 року д.н.держ.упр., доцентом, заступником декана ФЕУ з наукової роботи Рябець Катериною Анатоліївною був проведений онлайн-семінар «Сутнісні особливості академічної доброчесності у ВНЗ» для студентів 1 курсу спеціальності 051 «Економіка». За мету семінару було визначено надання знань щодо змісту та видів академічної доброчесності, підґрунтя її дотримання, застосування академічної відповідальності.

Катерина Анатоліївна зосередила увагу студентів на тому, що повага до навчання починається саме з академічної доброчесності. Дотримання останньої має довгострокові наслідки в навчанні протягом усього життя.

Під час заходу лектор наголосила на основних вимогах щодо дотримання академічної доброчесності. Значний інтерес викликали викладені під час проведення заходу питання щодо технічної можливості перевірки наукових робіт на плагіат.

Насамкінець студенти мали можливість ознайомитися із санкціями академічної відповідальності.

За результатами отриманих знань під час семінару було сформульовано загальний висновок щодо необхідності дотримання вимог законодавства про академічну доброчесність, що дозволить: по-перше, не порушувати авторське право; по-друге, розвинути власні аналітичні здібності; по-третє, забезпечити доброчесність протягом усього професійного життя.

Бажаємо студентам свідомо підходити до виконання вимог щодо академічної доброчесності!

Миру усім!

 

фото

8 жовтня 2022 року в рамках вивчення дисципліни «Основи бізнес-процесів» для студентів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» була проведена гостьова онлайн-лекція фахівця-практика - директора з маркетингу Remme, к.е.н. Корнєвої Ольги Володимирівни на тему  «Маркетинг в компанії як бізнес-процес: практичні аспекти».

Лектор з 15-річним досвідом роботи на вітчизняному та зарубіжному ринках приділила увагу наступним питанням:

  • постановка маркетингу в компанії: українські реалії.
  • Маркетинг до результату: як працювати з воронками продажів і проводити по них клієнтів
  • Маркетинг в підприємницькій діяльності: як створити бізнес з мінімальними інвестиціями.

Керуючись набутим досвідом, Ольга Володимирівна розповіла про стрімкий розвиток маркетингової діяльності в нашому мінливому та не передбачуваному сьогоденні, чим керуються покупці при виборі товарів чи послуг та як завоювати їх прихильність. Окрім теоретичних знань, спікер поділилася практичними порадами як працювати з воронками продажів і проводити по них клієнтів, де можна вивчати маркетинг як професію та розібратися в тонкощах «маркетингового мистецтва».

         Фахова спрямованість дискусії забезпечувалась модератором заходу – професором кафедри міжнародної економіки Ушенко Н.В., а активність студентів у запитаннях підтверджували прагнення до освоєння тонкощів маркетингових «секретів». У завершення лекції ми щиро подякували Ольгу Володимирівну за відкритість у співпраці та домовились про продовження зустрічей у майбутньому.

 

5 жовтня 2022 р. відбувся семінар з аспірантами 1 курсу з академічної доброчесності. Гарант ОНП «Економіка» доктор економічних наук, професор Лойко Валерія Вікторівна обговорила з аспірантами положення закону України «Про освіту», зокрема статтю 42 «Академічна доброчесність», питання, які містяться у «Положенні про академічну доброчесність  науково-педагогічних, наукових, педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти Київського університету імені Бориса Грінченка». Дискутували з приводу можливих випадків прояву академічної недоброчесності і видів плагіату та норм академічної відповідальності, до якої можуть бути притягнені здобувачі вищої освіти за порушення академічної доброчесності. Жваве обговорення викликало питання ефективності використання різних ресурсів по перевірці на плагіат текстів статей або тез доповідей на конференціях. Розглянули можливості систем перевірки на плагіат текстів робіт, які використовуються у Київському університеті імені Бориса Грінченка, зокрема антиплагіатних систем Unicheck та Strike Plagiarism.    

 Бажаємо нашим аспірантам плідної праці і успіхів у науковій роботі.

 Разом до перемоги!