Події

 

06 жовтня 2016 року в Університеті Грінченка відбулася Настановна конференція Програми підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів м. Києва 2016-2017 н.р. на тему «Підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів м. Києва в умовах реформування системи освіти в Україні».

У роботі конференції взяли участь Міністр освіти і науки України, кандидат педагогічних наук  Лілія Михайлівна Гриневич та Ректор нашого Університету, доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, заслужений працівник освіти – Віктор Олександрович Огнев’юк.

У своєму виступі Міністр освіти і науки України наголосила, що освіта є ключовим елементом національної безпеки, а людина – це найцінніший актив держави, тому перед керівниками навчальних закладів постають важливі завдання по реформуванню освітянської галузі, яка, за словами Лілії Гриневич, на десятиріччя визначить освітній ландшафт України.

Ректор Університету повідомив, що 06 жовтня депутатами Верховної Ради України прийнятий в першому читанні Закон «Про освіту», який стане документом, котрий забезпечить становлення Нової української школи.

Присутні керівники навчальних закладів м. Києва у ході конференції мали можливість поставити запитання Міністру освіти і науки України та Ректору Університету та отримати вичерпну відповідь на проблеми, які хвилюють педагогічні колективи навчальних закладів м. Києва.

В ході ділової розмови присутні перейнялися головною думкою про те, що центральне місце у системі освіти належить середній школі, де закладається світогляд майбутнього громадянина держави, формується його особистість, громадянська позиція та професійні якості, а заклади столичної освіти є флагманом інноваційних тенденцій у галузі сучасної середньої освіти.

На конференції керівники навчальних закладів ознайомилися із особливостями навчального процесу на Програмі підвищення кваліфікації та членами високопрофесійної команди викладачів кафедри управління Факультету інформаційних технологій та управління, які будуть забезпечувати навчання слухачів Програми.

Розбудова Нової української школи – це довготермінова реформа, яка розпочинається вже зараз. Протягом наступних 6 місяців слухачів Програми підвищення кваліфікації керівників НЗ очікують змістовні тренінги, майстер-класи, обмін досвідом на науково-практичних конференціях.

Сподіваємось на плідну співпрацю!

 

 За програмою академічної мобільності Еразмус + професором  П’єром-Паоло Мальйокою  з Університету Фоджа(Італія) для викладачів і студентів факультету інформаційних технологій та управління з 26 вересня 2016 р. було прочитано цикл лекцій, зокрема:

·         «Управління процесом та його переваги»;

·         «Загальне управління якістю (TQM)»;

·         «Управління проектами»;

·         «Бенчмаркінг»;

·         «Justintime»;

·         «Реінжиніринг бізнес-процесу».

Також в рамках програми перебування 28 вересня 2016 р. відбулася зустріч професора з зацікавленим науково-педагогічним персоналом і студентами факультету за Круглим столом на тему «Проблеми та перспективи управління в економічній та соціальній сфері».

Були представлені презентації з двох сторін: про діяльність Факультету ІТ та управління та про Університет Фоджа. В рамках презентацій деканом факультету Михацькою А.В., завідувачами кафедр Поспєловою Т.В., Зеліско І.М було представлено напрями наукової діяльності кафедр управління,  фінансів та економіки.

Під час зустрічі відбулося обговорення основних напрямів наукових досліджень та наукових проектів Факультету та Університету Фоджа з метою подальшого міжнародного   співробітництва. Студенти висловили окрему  подяку професору за корисні лекції і високий рівень подачі матеріалу.

Також, було обговорено низку науково-практичних питань щодо стійкого збалансованого економічного зростання;  ефективного використання ресурсів держави;  поліпшення корпоративних відносин; особливостей підготовки фахівців у галузі менеджменту, орієнтованих на діяльність в умовах сучасної ринкової економіки.

Зустріч з італійським професором П’єром-Паоло Мальйокою надала змогу обмінятися досвідом співробітництва в міжнародному науковому та освітянському просторі та намітити подальші напрями співпраці.

 

Розширене засідання кафедри управління 

Відкрита лекція професора кафедри управління Шульги Ольги Антонівни на тему "Реорганізація акціонерних товариств"

Практичне заняття у формі «Круглого столу»

Майстер-клас "Карта посади як альтернатива посадової інструкції" від Анастасії Журавель

Студенти групи МОб-1-23-4.0д були ознайомлені з вибором дисциплін вибіркових блоків

На базі Центру функціонального менеджменту 19 та 26 березня 2024 року доц. Акіліна О. В. провела два практико-орієнтованих заняття з Адміністративного менеджменту для групи МОб-1-22-4.0д

Участь в онлайн-заході Українського Центру Медіації «Навички управління конфліктами для менеджера: міжнародний досвід»

Бізнес-кейс з оцінки персоналу від UGEN

А.Бобер – призер проєкту «КРАЩІ – з УКРТЕЛЕКОМ»

Онлайн-зустріч на тему: «Ситуація на ринку праці в Україні: послуги, сервіси та активні програми служби зайнятості»

Участь представників кафедри управління Ільїч Л.М. та Акіліної О.В. у IV Міжнародному форумі

Захист звітів з виробничої практики студентів ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»

Передзахист магістерських робіт студентів гр. УЗОм-1-22-1.4з спеціальності 073.00.03 Управління закладом освіти (за рівнями)

Квест Ринок праці наше сьогодення та майбутні перспективи

Дискусія за тематикою ринку праці майбутнього в Центрі основ управління

Впровадження кейсів від HR-агенції UGEN в навчальний процес

МІЖНАРОДНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ «ГАЛЬЧИНСЬКІ ЧИТАННЯ»

Майстер-клас «Трансформація компанії за Адізесом: кейси та приклади» від OTA Group

Участь молодих науковців Факультету економіки та управління у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт серед молоді

В Центрі функціонального менеджменту студенти проаналізували специфіку прийняття управлінських рішень в провідних організаціях на українському ринку

Бізнес-кейси з управління персоналом від UGEN

Звітна конференція з виробничої практики (зі спеціалізації) студентів гр. МОб-1-20-4.0д

Інформаційний потік в роботі сучасного менеджера. Ефективність передачі інформації перевірили студенти спеціальності Менеджмент групи МОб-1-23-4.0д

ТЕАТР МЕДІАЦІЇ від Українського центру медіації

Студенти ІІ-го курсу спеціальності 073 Менеджмент пройшли онлайн-курси “SMM-спеціаліст”, “Продакт-менеджер” та “Діджитал-маркетинг”

V Конкурс інноваційних бізнес-проєктів Фабрика бізнес-ідей та стартапів

Знайомство студентів ІІ-го курсу спеціальності 073 Менеджмент з відкритими даними, що допомагають економити, приймати обґрунтовані управлінські рішення та покращувати бізнес-процеси

Освоєння засад безпеки в цифровому середовищі студентами ІІ-го курсу спеціальності 073 Менеджмент

Зустріч менеджерів-магістрів з МАРІЄЮ БОГУСЛАВ, виконавчим директором Асоціації інноваційної та цифрової освіти, Директором Освітнього Хабу міста Києва КМДА

Оприлюднено наукові результати досліджень професорсько-викладацького складу ФЕУ в країні ЄС

Відкрита лекція професора кафедри управління Рябець Катерини Анатоліївни на тему: «Теорія управлінських рішень у публічному управлінні»

Звітна конференція за підсумками навчальної (ознайомчої – за типами функцій) практики студентів ІІ-го курсу спеціальності 073 Менеджмент

Відкрите заняття доцентки кафедри управління Краус Катерини Миколаївни

Форсайт-сесія «Актуальні проблеми управління сучасним закладом освіти»

Участь у Форумі із питань законодавчого забезпечення навчання та освіти дорослих в Україні

Семінари першого етапу проєкту “Незламні громади. Відновлюємо Україну разом” для активних представниць громад

Представлено результати наукових досліджень з питань цифровізації економіки на Digital Theme UK-Ukraine Research Twinning Conference 2023

Лекція від директора департаменту роздрібного бізнесу страхової компанії ARX у Центрі функціонального менеджменту

Участь у відкритті Школи з фінансової грамотності від Національного банку України

Студенти ІІ-го курсу спеціальності 073 Менеджмент освоїли курс “Нові цифрові професії”

Інтенсивний курс: «СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ВИХОВАННЯ МИРУ»

Навчання на онлайн-курсі «Грантовий фандрейзинг у часи невизначеності»

Участь у проєкті «Бізнес-інкубатор для жінок та дівчат-ВПО з окупованого Маріуполя»

Київський університет імені Бориса Грінченка пройшов попередній відбір пілотних закладів освіти від Асоціації юридичних клінік України 

Використання віртуальних лабораторій Labster

Підвищення кваліфікації 

Тренінг управління освіти

 

%MCEPASTEBIN%

15 вересня 2016 року на кафедрі управлінняФакультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання кафедри, де відбулось обговорення зауважень та пропозиції щодо

КОДЕКСУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА

9 вересня 2016 року на кафедрі фінансів та економіки факультету інформаційних технологій Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання кафедри де обговорювалисязауваження та пропозиції щодо

КОДЕКСУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА