Події

25 листопада 2020 року відбувся ІІ Конкурс інноваційних бізнес-ідей та проєктів “Бої стартапів: інновації та управління ними”, організований науково-педагогічними працівниками кафедри управління та кафедри фінансів та економіки. Конкурс було проведено в рамках роботи Центру функціонального менеджменту (кафедри управління ФІТУ). На конкурсі було представлено 8 проєктів. Під керівництвом керівника Центру функціонального менеджменту Краус К.М., к.е.н., доцента кафедри управління було підготовлено колективний інноваційний проєкт студентами І-го курсу факультету Інформаційних технологій та управління Нікітою Леонтюком та Софією Слабоспіцькою “Боротьба із забрудненням атмосфери”.

Іншими учасниками конкурсу стали Ангеліна Парасіч (проєкт Zero waste cafe), Вероніка Шевчук (проєкт Компанія Plant pro), Марія Ятлук, Богдана Бурин, Ангеліна Рибалко (проєкт Швидкісні підземні дороги), Юля Журавель (проєкт Равликова ферма “RAVLAND”), Альона Бондар, Єлизавета Нечипоренко (проєкт Повітряне таксі), Влад Самсонов.

В ході конкурсу, учасники активно долучались до обговорення кожного з представлених проєктів, адже вони виявились надзвичайно актуальними в частині соціальної та економічної орієнтації. Рівень економічної обґрунтованості та опис змісту бізнес-ідеї вражав своєю глибиною і аргументованістю.

Завідувачем кафедри управління, доктором економічних наук Ільїч Людмилою Миколаївною було відмічено достатньо високий рівень презентаційних матеріалів розробників бізнес-ідей та важливість і доцільність проведення даних науково-дослідних заходів такого рівня.

Колектив кафедри управління ФІТУ бажає всім учасникам ІІ Конкурсу інноваційних бізнес-ідей та проєктів підкорення нових творчих вершин!

 

«Teach Me Online 2.0» – всеукраїнський освітній проєкт для викладачів, орієнтований на підвищення ефективності онлайн-викладання.

24 листопада відбувся наступний етап освітнього проєкту – вебінар «Як розробити онлайн-заняття та втримати увагу студентів», учасницею якого стала доцент кафедри управління Олена Валентинівна ШТЕПА. У фокусі уваги були розробка презентацій та підготовка до вебінару. Також учасники спільно попрацювали над розробкою кейсів, які можна буде використовувати у навчальному процесі.

Спікером заходу виступив менеджер з навчання та розвитку відділу збуту JTI Україна Олексій Чубірка, який поділився професійними рекомендаціями з ефективної підготовки вебінарів та втримання уваги студентів.

На вебінарі також розглядались 5 ключових запитань, яким слід приділити увагу  перед початком створення вебінару, практичні, технічні та психологічні елементи підготовки до вебінарів. Особливо цікаво були представлені техніки втримання уваги та методи управління увагою, а саме, підтримка «динаміки», залучення учасників, «чорний ящик».

Олексій розкрив головний секрет успіху, який є абсолютно простим – отримуйте задоволення від того, що ви робите!

 

Страхова компанія UPSK (https://youtu.be/pDPlZv7K-Cs) вже кілька років поспіль відчиняє свої двері для студентів спеціальності Менеджмент кафедри управління Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка.

Страхова компанія UPSK створена в 1992 році і більш ніж за 28 років бездоганної роботи стала однією з провідних страхових компаній України. UPSK представлена на всій території України і має 75 відокремлених структурних підрозділів, близько 1000 точок продажів страхових продуктів та центрів обслуговування клієнтів, які працюють на підставі агентських угод. Сьогодні СК UPSK це лідер страхового ринку України, що надає широкий спектр страхових послуг та пропонує для своїх клієнтів 21 вид добровільного та 39 видів обов’язкового страхування на вигідних умовах.

Розроблення та впровадження страхових продуктів дозволяють компанії UPSK виходити на нові ринки й принципово новий рівень розвитку у сфері обслуговування клієнтів. Компанія регулярно аналізує промислові, аграрні й інноваційні ринки, ринки фінансових послуг, великого та малого бізнесу задля створення страхових продуктів відповідно до потреб кожної галузі.

Студенти відвідують страхову компанію UPSK в рамках екскурсій для ознайомлення з діяльністю, а головне мають змогу отримати тут перший свій професійний досвід та здобути навики з менеджменту, адже проходять практику на конкретних робочих місцях.

Цьогоріч практику в стінах компаній пройшли: Христова Кристина, Роман Гентош, Ангеліна Пасічник, Марк Ямбулатов та Вікторія Самойлюк. Під час виробничої та переддипломної практики в компанії студентам створено всі необхідні умови для виконання плану практики та успішного написання звіту. Майбутні менеджери, що навчаються на кафедрі управління, отримують професійну підтримку та консультації від працівників різних ланок управління  компанії UPSK. Постійна співпраця та комунікація між практикантами і співробітниками страхової компанії створили сприятливі умови для подальшої їх спільної роботи.

https://youtu.be/pDPlZv7K-Cs

 

Міжнародна асоціація університетів, у співпраці з її партнерами та членами, протягом листопада-грудня 2020 року проводить серію вебінарів на тему “Майбутнє вищої освіти”.

24 листопада 2020 року Міжнародна асоціація університетів організувала веб-семінар на тему “Лідерство в контексті розвитку: аналіз минулого досвіду, сучасні реалії та майбутнє мислення”, до якого долучилась координатор із міжнародного співробітництва Факультету інформаційних технологій та управління, к.е.н., доцент Олена Валентинівна ШТЕПА.

У часи, коли все швидко змінюється, важко зробити крок назад, осмислити ситуацію та зробити конструктивні висновки щодо подолання кризи та виходу з неї. Цей вебінар мав на меті підвести підсумки та отримати нове розуміння того, які підходи до провідних рішень в університетському контексті необхідні. Під час вебінару були розглянуті лідерські здібності, необхідні для подолання сьогоденних та майбутніх викликів керівниками університетів. На семінарі також були викладені майбутні сценарії, які допоможуть переосмислити шляхи, які матимуть вплив на нинішні та майбутні тенденції і допоможуть сформувати вищу освіту на місцевому та глобальному рівнях.

Всього участь у вебінарі узяли понад 100 учасників з різних університетів із 50 країн світу.

Спікерами заходу виступили:

Адам Хабіб, Віце-Канцлер і Ректор Університету Вітватерсранда в Йоганнесбурзі, ПАР;

Мірта Мартін, Президент Державного Університету у місті Фермонт, Штату Західна Вірджинія, США;

Том Кенні, почесний старший науковий співробітник Мельбурнського Університету, Австралія.

Отже, сьогодні світ у нових умовах: саме час прислухатися до лідерів!

 

Доцент кафедри управління, Акіліна Олена Володимирівна, маючи попередній вдалий досвід навчання в Академії сучасного політика (АСП) за Програмою №9 «Керівник проєкту з розвитку інноваційного регіону», продовжила навчання за Програмою №3 «Керівник проєкту з розкрутки політика, партії, ГО». Цією програмою зацікавилася оскільки хотіла поглибити свої знання з розробки моделей потужних проектів, написання базових концепцій таких проектів, опанування «хитрощів» щодо отримання фінансування з держбюджету та ведення перемовин з органами влади.

Окрім того, отримала базові знання про те, як створити різні види контенту, на якому можна будувати піар-кампанію. Прийняла участь у «діловій імітаційній грі» з розробки контенту та оргдокументів щодо проведення заходів у Верховній Раді України. Доречи, працювала на уявному прикладі організації круглого столу у Верховній раді України на тему «Виклики освіти в умовах пандемії», організаторами якого виступали Київський університет імені Бориса Грінченка у партнерстві з АСП, та за підтримки Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. Отже, пакет усіх потрібних документів готовий, навіть сформована програма цього заходу, лишається тільки впровадити задум в життя. Особливим та несподіваним бонусом Програми була можливість пройти стажування з підготовки реальної грантової заявки щодо проєкту регіонального розвитку «Інформаційно-аналітична система підтримки управління діяльністю регіонального аграрно-промислового комплексу, спираючись на місцеві енергетичні, природо-сировинні, технологічні, матеріально-технічні, кадрові та фінансові ресурси».

Сертифікат

 

27-28 жовтня  доцент кафедри управління Акіліна Олена Володимирівна прийняла участь у другому сезоні «Teach Me Online» – всеукраїнського освітнього проекту для викладачів, орієнтованого на підвищення ефективності онлайн-викладання. Це проект компанії UGEN. Даний вебінар «Курс Power Point» здійснено  за підтримки компанії JTI.

Під час вебінару на прикладах було розібрано правила підготовки сучасних презентацій. Була надана можливість надіслати власні презентації, чим й скористалася Акіліна О.В. Спікер проаналізував надіслану презентацію та надав практичні поради, як можна її вдосконалити. Другий день був присвячений практичній роботі учасників зі створення презентацій.

 

Доцент кафедри управління Акіліна Олена Володимирівна зі своєю магістранткою Харченко Мар’яною Григорівною прийняли участь у громадських слуханнях проекту нової Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства, які відбулися в онлайн-форматі. Основною метою участі у цьому заході було поглиблення свого розуміння проблематики громадського контролю в системі публічного управління та апробація результатів випускної кваліфікаційної роботи магістра з державного управління на тему «Удосконалення громадського контролю в системі публічного управління в Україні».

Зокрема, у процесі обговорення було виявлено наступні основні проблеми, що безпосередньо впливають на стан громадського контролю в Україні:

1. Недостатній рівень прозорості, відкритості та підзвітності органів публічної влади, їх посадових осіб.

2. Недієвість правових механізмів для ефективної участі громадськості під час формування та реалізації державної політики та вирішення місцевих проблем.

3. Невизначений правовий статус жителя/ члена територіальної громади.

4. Проблеми доступу до публічної інформації.

5. Недостатньо розвинена культура громадської участі.

6. Низький рівень участі ОГС в оцінці потребу послугах, які надаються за публічні кошти.

7. Проблеми міжсекторальної співпраці.

Під час розробки пропозицій у мікрогрупах Акіліною О.В. та Харченко М.Г. було запропоновано:

  • За участю громадськості доопрацювати Проект Закону «Про публічні консультації» реєстр. № 4254  від 23.10.2020  (за наданим переліком конкретних пропозицій);
  • Підготувати та подати на розгляд глави держави Проект Указу про здійснення публічних консультацій щодо проектів рішень Президента України, в якому має бути передбачена аналогічна відповідному проекту Закону процедура проведення консультацій з громадськістю з метою уніфікації процедурних питань проведення консультацій з громадськістю;
  • Винести на розгляд Верховної Ради зміни до  Закону України  «Про доступ до публічної інформації» (з переліком запропонованих змін).