Події

Цього четверга, 8 жовтня, відбувся вебінар від ініціативи Meet and Code «FEM Day in IT», учасницями якого стали членкині НТ ФІТУ. Метою заходу булопознайомити дівчат з рольовими моделями та досвідом успішних жінок в українській ІТ-індустрії, розповісти про переваги роботи в даній сфері, підтримати дівчат в їх прагненні розвивати технології, розповісти більше про психологію ІТ-середовища та познайомити з цифровими тенденціями в Україні та закордоном.
Спікерами вебінару були жінки, які досягли успіху у сфері ІТ: Зоряна Дошна – керівниця напрямку R&D products y SoftServe, Марія Модзолевська – консультантка із менеджменту технічних проектів у Infopulse Ukraine та Ірина Кононенко – молодший віце-президент, керівниця департаменту підбору талантів у GlobalLogic Ukraine. Кожна з них розповіла про свій досвід та шлях до успіху, якого вони досягли.
Зоряна Дошна розповіла як пройти шлях від стажера до керівника проєктами, як працювати над собою та досягти успіху. Презентувала проєкти, над якими працювала разом із своїми командами, а це і VR-симулятор, і вимірювач тиску та насиченості крові киснем за допомогою звичайної веб-камери (дуже корисна річ для розвитку телемедицини), і рухомі голограми, до яких можна доторкнутися. Також розповіла про основні характеристики проєкт-менеджера та поділилася цікавими завданнями для розвитку креативного мислення, що є невід'ємною частиною роботи в ІТ.
Марія Модзолевська розповіла про особливості проєкт-менеджменту в ІТ, складнощі даної професії, поділилася необхідними компетенціями для менеджменту ІТ-проектів та порадами, як прийняти правильне рішення у бізнес-аналітиці. Також Марія розповіла про методологію Scrum (підхід до управління проектами з нестандартним розподілом ролей в команді і унікальною організацією ітерацій); вказала два головні предмети, необхідні для роботи в ІТ: математика (для аналітичного і критичного мислення) та англійська мова. Її практичне завдання, напевно, було найцікавішим – це було звичайне питання, яке вона взяла із своєї співбесіди: «Скільки дерев у центральному парку Нью-Йорку?». Такі питання, як потім пояснила Марія, роботодавці ставлять для того, щоб побачити, як людина мислить і поводиться у стресових ситуаціях, перевіряється реакція і креативність. Також це непоганий шанс показати своє критичне та логічне мислення.
Ірина Кононенко розповіла свій шлях до ІТ, дала поради щодо self-presentation, поділилася практичним досвідом та відповіла на одне із типових питань: «Чи завжди ІТ про технології, чи все ж – частіше про людей?». Також учасниці провели бесіду зі спікеркою на питання: «Що допомагає та заважає у виборі свого шляху?» та «Чому лідерство у власному житті допомагає правильно розставити пріоритети?». Практичне завдання Ірини було спрямоване на посилення та розвиток лідерських якостей в кожному із учасників вебінару.
Загалом, захід допоміг краще зрозуміти світ технологій, свої слабкі і сильні сторони в ньому, надихнув учасниць дізнатися і поглибити свої знання у сфері ІТ.

 

3 жовтня 2020 року студенти II-го курсу спеціальності 073 “Менеджмент” в рамках діяльності одного із центрів розвитку компетентностей кафедри управління, а саме Центру функціонального менеджменту, долучилися до онлайн-воркшопу “SMM не про котиків” від Дар’ї Сальнікової – авторки SMM-курсу (посилання на онлайн-воркшоп https://youtu.be/cG0Ob16dIWg). Дар’я Сальнікова понад 3 роки допомагає малому, середньому і великому бізнесу просуватися онлайн на B2C і B2B ринках, вона є SMM-консультантом та фахівцем з комунікацій digital-агенції LOBODS. Д. Сальнікова долучилася вже більш як до 20 успішних проєктів, серед яких: НАСК “ОРАНТА”, Наша Ряба, ТАСкомбанк, BILLA, Varus, PudraCard, БГ “Фундамент” та ін..

Воркшоп “SMM не про котиків” об’єднав на онлайн площадці понад 60 учасників з різних куточків України, які окрім усвідомлення сутності та ролі SMM у діяльності сучасного бізнесу, мали змогу також отримати відповідь на такі головні питання:

1) Яку соціальну мережу обрати для просування бізнесу?

2) Що аналізувати перед початком просування в мережі Інтернет?

3) Група, спільнота, бізнес-сторінка – які відмінності?

4) Як налаштувати профіль Instagram: highlights, username, buttons?

5) Як користуватися шаблонами сторінок у Facebook?

6) Які базові налаштування Facebook Ads Manager та Facebook Buisness Manager обрати?

 

24 та 25 вересня проходив ІІІ Міжнародній науковий конгрес конференція SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2020, який у зв’язку із пандемією було проведено онлайн. Від Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка у роботі конгресу прийняли участь завідувач Кафедри фінансів та економіки доктор економічних наук СОСНОВСЬКА О.О. та доцент Кафедри управління кандидат економічних наук ШТЕПА О.В.  

Організаторами конгресу виступили:

KYIV NATIONAL ECONOMIC UNIVERSITY NAMED AFTER VADYM HETMAN (UKRAINE)

REZEKNE ACADEMY OF TECHNOLOGIES (LATVIA)

LAZARSKI UNIVERSITY (POLAND)

KRYVYI RIG METALLURGICAL INSTITUTE OF THE NATIONAL METALLURGICAL ACADEMY OF UKRAINE (UKRAINE)

BUKHARA STATE UNIVERSITY (UZBEKISTAN)

ODESSA NATIONAL POLYTECHNIC UNIVERSITY (UKRAINE)

LVIV STATE UNIVERSITY OF LIFE SAFETY (UKRAINE)

UNIVERSITY OF PRESOV (SLOVAKIA)

ASSOCIATION OF LEGAL CLINICS OF UKRAINE (UKRAINE)

POLISH LEGAL CLINICS FOUNDATION (POLAND)

Місія III Міжнародного наукового конгресу SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2020 – організація багатосторонньої платформи для співпраці академічної спільноти й бізнесу з метою генерування нових знань та обміну інформацією, передовим досвідом, що стосується сучасних тенденцій, ключових факторів та особливостей розвитку технологій інформаційного суспільства в умовах глобалізації цифрової економіки.

Колеги доповідали у Секції Business Models, Tools, and Innovations in Digital Economy (трансформація бізнес-моделей, інструментів і технологій у цифровій економіці; інновації в цифровій економіці; розвиток екосистеми інформаційного суспільства; розвиток блокчейн-технологій у світовій економіці і бізнесу; цифровий маркетинг, e-business та e-commerce; розвиток FinТech та e-finance; e-learning; e-government; перспективи розвитку циркулярної економіки).

 

3.jpg

 

24-25 вересня 2020 року відбувся kick-off meeting в рамках проєкту зі стратегічного партнерства TED «Навчання цифровому підприємництву».

У зустрічі взяли участь 15 експертів із 7 партнерських ЗВО Австрії, Іспанії, Італії, Польщі та України.

З вітальним словом виступили координатори проєкту з Краківського економічного університету, університету Хаєн, університету Фоджа, Неополітанського університету, університету Салерно, Віденського економічного університету, Київського університету імені Бориса Грінченка.

Національний координатор проєкту з Польщі презентував проєкт TED, а також основні вимоги до проєктів зі стратегічного партнерства Еразмус+, надав практичні рекомендації щодо можливих шляхів реалізації проєкту під час карантину, а також використання коштів гранту під час реалізації проєктів зі стратегічного партнерства.

Учасниками зустрічі проведено презентацію вищих навчальних закладів, робочих груп з реалізації проєкту.

Представники проєкту від Київського університету імені Бориса Грінченка, Олена ШТЕПА, Наталія та Катерина КРАУС презентували основні напрями діяльності та етапи виконання завдань проєкту, місце цифрового підприємництва в новій доповненій економічній реальності, навички, якими слід оволодіти в ході навчання цифровізації підприємництва та презентували ”дорожню карту” підготовки фахівця з цифрового підприємництва.

Разом з координаторами проєкту від Європейського союзу та України визначено та обговорено основні задачі, сфери відповідальності, форми залучення до роботи здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників.

 

Національний Еразмус+ офіс розмістив статтю про подію

 

Адже разом із 80 університетами України ми долучені до впровадження курсу "Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами” в рамках пілотного проєкту “Підприємницький університет”. Головна мета даного проєкту – розвиток підприємницької освіти та стартап руху серед найпрогресивніших та найкреативніших ЗВО України. Даний проєкт запроваджений Стартап-інкубатором YEP спільно з Міністерством освіти і науки, Міністерством цифрової трансформації, Дія.Бізнес та Українським фондом стартапів, пройшов рецензування міжнародних партнерів та експертів: Університету Штату Північна Кароліна (США), Університету Тарту (Естонія), Олени Донець (екс-директорка стартап-акселератору Тель-Авівського Університету, співзасновниця Duco.io, Ізраїль).

На даному етапі курс “Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами” інтегрований у межах навчальної дисципліни «Основи власного бізнесу», представлену як предмет на вибір. Супровід майбутніх стартаперів та викладання даного курсу у нашому Університеті здійснює кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів та економіки Казак Оксана Олексіївна, яка в складі прогресивної підприємницької спільноти із 170 викладачів 26-28 серпня успішно пройшла тренінг за специфікою викладання даного курсу та вкотре підтвердила свою кваліфікацію. І вже у цьому семестрі майже 30 здобувачів вищої освіти зможуть легко та без ризиків спробувати себе у підприємництві, відчути себе частиною стартап екосистеми і підготувати свій стартап до етапу виходу на ринок чи пошуку перших інвестицій. Під час навчання наші грінченківці створять власні стартап-проєкти та подадуть їх на участь у конкурсі стартапів. Найкращі команди отримають індивідуальну менторську підтримку від YEP, Дія.Бізнес, Українського фонду стартапів, Cisco, OKKO, Genesis, REACTOR.UA, TechUkraine та інших партнерів проєкту. Висока кваліфікація викладача й супровід менторів YEP є запорукою змістовного наповнення курсу актуальними й прогресивними теоретичними матеріалами та реальними практичними кейсами, актуальними статтями про українські й світові проекти та інші контенти. Це все дає доступ студентській спільноті до знань про те, як перетворити свої розробки чи креативні ідеї на інноваційні продукти та послуги. Адже на лекціях не буде йти мова про сферичний стартап у вакуумі. Такі проєкти у реальному житті — не про ідеальні умови, а про гнучкість, винахідливість та вміння пристосовуватися, постійно шукати нове та самовдосконалюватися. І якщо ти саме такий – долучайся! Буде неймовірно цікаво!

 

28 серпня відбулась зустріч Керівного складу Української асоціації студентів з Головою Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій Сергієм Бабаком, участь в якій взяли студентки Факультету інформаційних технологій та управління Батрак Олена та Цирканюк Діана.

У ході зустрічі були обговорені питання:
- розвитку студентського самоврядування: оновлення статті 40 ЗУ “Про вищу освіту” та статті 41 ЗУ “Про фахову передвищу освіту”, збільшення квоти студентів на вченій раді та виборах ректора;
- уведення відповідальності за недотримання ЗУ "Про вищу освіту", "Про освіту";
- стану матеріально-технічної бази закладів вищої освіти, зокрема гуртожитків;
- реформування академічної стипендії та підвищення її розміру до прожиткового мінімуму;
- виправлення правових колізій в законодавстві, зокрема це стосується оплати дипломів;
- якості практичної підготовки здобувачів освіти під час проходження виробничої практики або стажування та інші.

Також було обговорено залучення представників студенства до діяльності Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій, присутність на засіданнях Комітету та проведення робочих зустрічей для обговорення стану справ у вищій освіті, проблем та досягнень.

 

Вітаємо колектив кафедри управління та кафедри фінансів та економіки (Штепа О.В., Краус К.М., Краус Н.М.) Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка з перемогою у конкурсі проєктів Еразмус+ КА203 «Стратегічне партнерство»!

Наш Університет у консорціумі з європейськими університетами протягом трьох років буде реалізовувати проєкт «Teaching Digital Entrepreneurship».

Метою проєкту є: 

  • Заповнити прогалину між знаннями, що надаються освітніми навчальними програмами та необхідними компетенціями (як окремих осіб так і організацій) для успішного започаткування і ведення підприємницької діяльності у цифровому світі;
  • Розвивати та удосконалювати компетенції науково-педагогічних працівників та студентів у сфері цифрового підприємництва.

Планові результати від реалізації проєкту стосуються трьох ключових питань:

  • Яким чином організувати ефективний процес навчання цифровому підприємництву в умовах постійного розвитку технологій?
  • Як забезпечити постійне оновлення змісту освітньої навчальної програми для викладання основ цифрового підприємництва?
  • Які засоби та методи використовувати для забезпечення найкращого засвоєння актуального матеріалу?
  • Аплікант: 

            Краківський економічний університет, Польща (Uniwersytet     Ekonomiczny w Krakowie, Poland)

  • Партнери: 

 Університет Хаєн, Іспанія (Universidad de Jaén, Spain); 

Університет Фоджа, Італія (Università degli Studi di Foggia, Italy);  

Неополітанський університет, Італія (Università degli Studi di Napoli "Parthenope", Italy); 

 Університет Салерно, Італія (Università degli Studi di Salerno, Italy).

 Віденський економічний університет, Австрія (Wirtschaftsuniversität Wien, Austria); 

Бажаємо команді проєкту успіхів та подальших наукових звершень!

 

IMG_2918.jpg