Події

Страхова компанія UPSK (https://youtu.be/pDPlZv7K-Cs) вже кілька років поспіль відчиняє свої двері для студентів спеціальності Менеджмент кафедри управління Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка.

Страхова компанія UPSK створена в 1992 році і більш ніж за 28 років бездоганної роботи стала однією з провідних страхових компаній України. UPSK представлена на всій території України і має 75 відокремлених структурних підрозділів, близько 1000 точок продажів страхових продуктів та центрів обслуговування клієнтів, які працюють на підставі агентських угод. Сьогодні СК UPSK це лідер страхового ринку України, що надає широкий спектр страхових послуг та пропонує для своїх клієнтів 21 вид добровільного та 39 видів обов’язкового страхування на вигідних умовах.

Розроблення та впровадження страхових продуктів дозволяють компанії UPSK виходити на нові ринки й принципово новий рівень розвитку у сфері обслуговування клієнтів. Компанія регулярно аналізує промислові, аграрні й інноваційні ринки, ринки фінансових послуг, великого та малого бізнесу задля створення страхових продуктів відповідно до потреб кожної галузі.

Студенти відвідують страхову компанію UPSK в рамках екскурсій для ознайомлення з діяльністю, а головне мають змогу отримати тут перший свій професійний досвід та здобути навики з менеджменту, адже проходять практику на конкретних робочих місцях.

Цьогоріч практику в стінах компаній пройшли: Христова Кристина, Роман Гентош, Ангеліна Пасічник, Марк Ямбулатов та Вікторія Самойлюк. Під час виробничої та переддипломної практики в компанії студентам створено всі необхідні умови для виконання плану практики та успішного написання звіту. Майбутні менеджери, що навчаються на кафедрі управління, отримують професійну підтримку та консультації від працівників різних ланок управління  компанії UPSK. Постійна співпраця та комунікація між практикантами і співробітниками страхової компанії створили сприятливі умови для подальшої їх спільної роботи.

https://youtu.be/pDPlZv7K-Cs

 

Міжнародна асоціація університетів, у співпраці з її партнерами та членами, протягом листопада-грудня 2020 року проводить серію вебінарів на тему “Майбутнє вищої освіти”.

24 листопада 2020 року Міжнародна асоціація університетів організувала веб-семінар на тему “Лідерство в контексті розвитку: аналіз минулого досвіду, сучасні реалії та майбутнє мислення”, до якого долучилась координатор із міжнародного співробітництва Факультету інформаційних технологій та управління, к.е.н., доцент Олена Валентинівна ШТЕПА.

У часи, коли все швидко змінюється, важко зробити крок назад, осмислити ситуацію та зробити конструктивні висновки щодо подолання кризи та виходу з неї. Цей вебінар мав на меті підвести підсумки та отримати нове розуміння того, які підходи до провідних рішень в університетському контексті необхідні. Під час вебінару були розглянуті лідерські здібності, необхідні для подолання сьогоденних та майбутніх викликів керівниками університетів. На семінарі також були викладені майбутні сценарії, які допоможуть переосмислити шляхи, які матимуть вплив на нинішні та майбутні тенденції і допоможуть сформувати вищу освіту на місцевому та глобальному рівнях.

Всього участь у вебінарі узяли понад 100 учасників з різних університетів із 50 країн світу.

Спікерами заходу виступили:

Адам Хабіб, Віце-Канцлер і Ректор Університету Вітватерсранда в Йоганнесбурзі, ПАР;

Мірта Мартін, Президент Державного Університету у місті Фермонт, Штату Західна Вірджинія, США;

Том Кенні, почесний старший науковий співробітник Мельбурнського Університету, Австралія.

Отже, сьогодні світ у нових умовах: саме час прислухатися до лідерів!

 

Доцент кафедри управління, Акіліна Олена Володимирівна, маючи попередній вдалий досвід навчання в Академії сучасного політика (АСП) за Програмою №9 «Керівник проєкту з розвитку інноваційного регіону», продовжила навчання за Програмою №3 «Керівник проєкту з розкрутки політика, партії, ГО». Цією програмою зацікавилася оскільки хотіла поглибити свої знання з розробки моделей потужних проектів, написання базових концепцій таких проектів, опанування «хитрощів» щодо отримання фінансування з держбюджету та ведення перемовин з органами влади.

Окрім того, отримала базові знання про те, як створити різні види контенту, на якому можна будувати піар-кампанію. Прийняла участь у «діловій імітаційній грі» з розробки контенту та оргдокументів щодо проведення заходів у Верховній Раді України. Доречи, працювала на уявному прикладі організації круглого столу у Верховній раді України на тему «Виклики освіти в умовах пандемії», організаторами якого виступали Київський університет імені Бориса Грінченка у партнерстві з АСП, та за підтримки Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. Отже, пакет усіх потрібних документів готовий, навіть сформована програма цього заходу, лишається тільки впровадити задум в життя. Особливим та несподіваним бонусом Програми була можливість пройти стажування з підготовки реальної грантової заявки щодо проєкту регіонального розвитку «Інформаційно-аналітична система підтримки управління діяльністю регіонального аграрно-промислового комплексу, спираючись на місцеві енергетичні, природо-сировинні, технологічні, матеріально-технічні, кадрові та фінансові ресурси».

Сертифікат

 

27-28 жовтня  доцент кафедри управління Акіліна Олена Володимирівна прийняла участь у другому сезоні «Teach Me Online» – всеукраїнського освітнього проекту для викладачів, орієнтованого на підвищення ефективності онлайн-викладання. Це проект компанії UGEN. Даний вебінар «Курс Power Point» здійснено  за підтримки компанії JTI.

Під час вебінару на прикладах було розібрано правила підготовки сучасних презентацій. Була надана можливість надіслати власні презентації, чим й скористалася Акіліна О.В. Спікер проаналізував надіслану презентацію та надав практичні поради, як можна її вдосконалити. Другий день був присвячений практичній роботі учасників зі створення презентацій.

 

Доцент кафедри управління Акіліна Олена Володимирівна зі своєю магістранткою Харченко Мар’яною Григорівною прийняли участь у громадських слуханнях проекту нової Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства, які відбулися в онлайн-форматі. Основною метою участі у цьому заході було поглиблення свого розуміння проблематики громадського контролю в системі публічного управління та апробація результатів випускної кваліфікаційної роботи магістра з державного управління на тему «Удосконалення громадського контролю в системі публічного управління в Україні».

Зокрема, у процесі обговорення було виявлено наступні основні проблеми, що безпосередньо впливають на стан громадського контролю в Україні:

1. Недостатній рівень прозорості, відкритості та підзвітності органів публічної влади, їх посадових осіб.

2. Недієвість правових механізмів для ефективної участі громадськості під час формування та реалізації державної політики та вирішення місцевих проблем.

3. Невизначений правовий статус жителя/ члена територіальної громади.

4. Проблеми доступу до публічної інформації.

5. Недостатньо розвинена культура громадської участі.

6. Низький рівень участі ОГС в оцінці потребу послугах, які надаються за публічні кошти.

7. Проблеми міжсекторальної співпраці.

Під час розробки пропозицій у мікрогрупах Акіліною О.В. та Харченко М.Г. було запропоновано:

  • За участю громадськості доопрацювати Проект Закону «Про публічні консультації» реєстр. № 4254  від 23.10.2020  (за наданим переліком конкретних пропозицій);
  • Підготувати та подати на розгляд глави держави Проект Указу про здійснення публічних консультацій щодо проектів рішень Президента України, в якому має бути передбачена аналогічна відповідному проекту Закону процедура проведення консультацій з громадськістю з метою уніфікації процедурних питань проведення консультацій з громадськістю;
  • Винести на розгляд Верховної Ради зміни до  Закону України  «Про доступ до публічної інформації» (з переліком запропонованих змін).     

 

Талант – це праця, наполеглива і щоденна

(Антон Чехов)

Науково-педагогічним складом кафедри фінансів та економіки і кафедри управління було ініційовано проведення 25 листопада 2020 року ІІ Конкурсу інноваційних бізнес-ідей та проєктів

Бої стартапів: інновації та управління ними”.

В рамках роботи Центру провайдингу інновацій та цифрового підприємництва (кафедра фінансів та економіки ФІТУ) і Центру функціонального менеджменту (кафедри управління ФІТУ) було проведено ІІ Конкурс інноваційних бізнес-ідей та проєктів “Бої стартапів: інновації та управління ними”. До участі у конкурсі представлено низку індивідуальних та колективних інноваційних проєктів, підготовлених студентами Київського національного університету імені Тараса Шевченка та Київського університету імені Бориса Грінченка. Над проєктами студенти працювали протягом трьох місяців індивідуально та групами своїх творчих колективів.

Члени експертної комісії конкурсу на кращу та актуальну інноваційну ідею оцінювали проєкти за такими характерними особливостями, як: інноваційність, його соціальна і екологічна орієнтація, якість приготовленої презентації, актуальність, економічна ефективність, рівень опису змісту бізнес-ідеї, рівень представлення студентом свого авторського доробку та аргументованість і повнота відповідей на поставленні додаткові питання.

За результатами БОЇВ СТАРТАПІВ, що відбувся 25 листопада 2020 року між студентами Київського університету імені Бориса Грінченка та Київського національного університету імені Тараса Шевченка, членами експертної комісії було названо переможців:

Ангеліна Парасіч, студентка спеціальності Міжнародна економіка, здобула перемогу в номінації ГРАН-ПРІ “Самий підприємливо-екологічний” за проєкт Zero waste cafe (Науковий керівник: Осецький В. Л., д.е.н., професор, заслужений працівник освіти України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка).

Вероніка Шевчук, студентки спеціальності Економіка, здобула перемогу в номінації ГРАН-ПРІ “Самий інноваційний” за проєкт Компанія Plant pro (Науковий керівник: Краус Н. М., д.е.н., доцент, кафедра фінансів та економіки, Київський університет імені Бориса Грінченка).

Марія Ятлук, Богдана Бурин, Ангеліна Рибалко студентки спеціальності Економіка, вибороли І МІСЦЕ за проєкт Швидкісні підземні дороги (Науковий керівник: Краус Н. М., д.е.н., доцент, кафедра фінансів та економіки, Київський університет імені Бориса Грінченка).

Юля Журавель студентка спеціальності Міжнародна економіка, виборола ІІ МІСЦЕ за проєкт Равликова ферма “RAVLAND(Науковий керівник: Осецький В. Л., д.е.н., професор, заслужений працівник освіти України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка).

Альона Бондар, Єлизавета Нечипоренко студентки спеціальності Економіка, ІІІ МІСЦЕ за проєкт Повітряне таксі (Науковий керівник: Краус Н. М., д.е.н., доцент, кафедра фінансів та економіки, Київський університет імені Бориса Грінченка).

Нікіта Леонтюк, Софія Слабоспіцька студенти спеціальності Комп’ютерні науки, перемогли в номінації “Самий соціально-екологічний” (Науковий керівник: Краус К. М., к.е.н., доцент, кафедра управління, Київський університет імені Бориса Грінченка).

Влад Самсоновстудент спеціальності Міжнародна економіка, здобув перемогу в номінації “Самий креативний та просторово-локаційний” (Науковий керівник: Осецький В. Л., д.е.н., професор, заслужений працівник освіти України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка).

Вітаємо переможців конкурсу “Бої стартапів: інновації та управління ними” і бажаємо нашій перспективній молоді втілити в життя презентовані на конкурсі ідеї!

Невдача – це також результат.

Якщо ти не помиляєшся, ти недостатньо інноваційний.

Інновації – це ризик.

Бізнес – шок для нервової системи.

Щоб досягти успіху в будь-якій незвичній справі,

потрібно вміти бачити свою мету та

не зважати на думку скептично налаштованого оточення

(Ілон Маск)

 

24 листопада 2020 року Краус Наталія Миколаївна, професор кафедри економіки та фінансів Київського університету імені Бориса Грінченка, взяла участь у круглому столі “Інноваційний розвиток регіону та смарт-спеціалізація Київської області: стан та перспективи розвитку”, організованого департаментом економіки та цифровізації Київської ОДА спільно з Інститутом економіки та прогнозування НАН України.

Кроки до створення інноваційної екосистеми Київщини були представленні в декількох напрямах: послідовність створення меблевого кластеру Київщини озвучено членом правління Української асоціації меблевиків Донскою О.; діяльність регіонального інноваційного кластеру молекулярно-генетичних технологій у біомедицині та сільському господарстві представили Вдовенко Ж.В., Царенко Т.М. і Мацкевич В.В., викладачі Білоцерківського національного аграрного університету; передумови формування інноваційного медичного кластеру окреслила Горб О.В. – начальник відділу економіки Бучанської міської ОТГ.

На круглому столі також обговорювали питання розвитку київського енергетичного кластеру з метою прийняття енергоефективних рішень для переходу регіону на зелену енергетику (Гетьман М.В. – директор ТОВ “Гетьман бразерс груп”). Можливості синергії смарт-спеціалізації та інноваційної політики були озвучені Єгоровим І.Ю. – завідувачем відділу інноваційної політики, економіки та організації високих технологій Державної установи “Інститут економіки та прогнозування НАН України”, а про досвід регіонів України в реалізації смарт-спеціалізації доповів старший науковий співробітник цього відділу Грига В.Ю.