Події

26.02.2021 р. відбулись практичні заняття з курсу «Економікс» для студентів 1 курсу груп Екб-1-20-4.0д та ФіКб-1-20-4.0д з теми «Основні показники системи національних рахунків». Метою заняття є формування практичних навичок проведення аналізу динаміки макроекономічних показників з використанням MS Excel.

Студенти проаналізували динаміку основних показників, які характеризують соціально-економічний розвиток економіки України з 2000 по 2019 роки за такими напрямами:

  • населення та робоча сила
  • освіта, медицина, навколишнє середовище
  • розвиток транспорту та зв’язку
  • розвиток бізнесу та фінансові результати
  • інновації та інвестиції
  • державний бюджет: стан, доходи та видатки
  • банківське кредитування економіки

Результати узагальнено у вигляді діаграм. Виділено періоди зростання і спадів, зроблено ряд висновків.

 

 

Відео практичного заняття:

фрагмент 1

фрагмент 2

фрагмент 3

19 лютого Наукове товариство університету організувало вебінар «Культура академічної доброчесності: проблеми та виклики для здобувачів освіти», у якому взяли участь члени НТ ФІТУ. Доповідачами були:

  • Оксана Шахова, студентка 5-го курсу спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», Голова Наукового товариства Факультету права та міжнародних відносин, координатор «Школи академічної доброчесності». Тема виступу: «Академічна доброчесність: як говорити про складні речі простими словами»

  • Дана Сопова, викладач циклової комісії з педагогічної освіти Фахового коледжу «Універсум». Тема цієї доповідачки – «Академічна доброчесність як складник підготовки майбутніх фахівців в Європейському Союзі».

На семінарі можна було дізнатися про наступне:

  • Що таке академічна доброчесність?

  • Різниця між «академічною чесністю» (правдивість у словах) та «академічною доброчесністю» (чесність у поведінці).

  • Закордонний досвід академічної доброчесності.

  • Зарубіжні дослідники, які вивчали питання академічної доброчесності

  • Підходи до навчання та викладання для розвитку академічної доброчесності.

  • Як у сучасному світі можна захиститися від порушень академічної доброчесності.

  • Складові системи забезпечення академічної доброчесності.

  • Тенденції та особливості розвитку і формування академічної доброчесності.

  • Результати опитування стосовно дотримання академічної доброчесності студентами України та Фінляндії.

  • Етапи процесу формування академічної доброчесності (мотиваційний, організаційно-змістовий, коригувальний, управлінський).

Також було надано рекомендації щодо застосування Європейського досвіду у вищих навчальних закладах України.

 

13 лютого STUD-POINT організовували онлайн-лекцію від CEO компанії «Newsfront PR Agency» Володимира Дегтярьова у рамках Digital School на тему «Поради щодо написання резюме та секрети успішного проходження співбесіди». Члени Наукового товариства нашого Факультету взяли у ньому участь.

На лекції можна було дізнатися про структуру резюме, що воно повинно в себе включати та які слова варто використовувати, як написати лист про стажування у компанію. Спікер представив найпопулярніші питання на інтерв’ю, які варто продумати перед його проходженням, та дав поради:

  • створити лист запитань, які б ви хотіли поставити впродовж інтерв’ю (пояснити структуру компанії, корпоративну культуру, який план стоїть перед організацією на наступні декілька років);

  • бути готовим (знати ім’я HR менеджера, взяти із собою записник, запасні копії документів тощо);

  • на інтерв’ю Ви йдете одні (за 10-15 хвилин до початку бути на місці), вимикаєте сповіщення, залишаєте усі непотрібні речі вдома);

  • бути впевненим під час співбесіди: не забувати про зоровий контакт, уважно слухати та відповідати чесно на всі поставлені запитання;

  • обов’язковий фідбек опісля (якщо не встигли вкінці співбесіди – написати листа)

 

17 лютого 2021 року відбулася конференція з підведення підсумків результатів ІІ туру Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних дипломних робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності 073 “Менеджмент”, організованого кафедрою менеджменту та публічного адміністрування Київського національного університету технологій та дизайну.

На конференції заслухати доповіді студентів-переможців й обговорили загальні результати між членами журі, представленого 13 ЗВО, серед яких 11 докторів економічних наук і 10 кандидатів економічних наук. Всього в 2020/2021 н.р. на Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт за спеціальністю 073 Менеджмент було представлено загалом 99 робіт за освітнім ступенем «магістр» та 39 робіт за освітнім ступенем «бакалавр». Представництво закладів серед учасників: 25 ЗВО.

На конференції також виступив один із переможців ІІ-го туру конкурсу – магістр спеціальності 073 “Менеджмент” кафедри управління Факультету інформаційних технологій та управління Юрченко Денис Вікторович з темою доповіді “Формування системи управління діловою кар’єрою персоналу як передумова ефективного розвитку організації” (науковий керівник к.е.н., доцент Краус К.М.).

Вітаємо переможця та бажаємо подальших наукових здобутків!

 

В ході робочої зустрічі з партнерами, яку модерувала Штепа Олена Валентинівна (к.е.н., доцент к-ри управління, КУБГ) було обговорено завершення першого етапу реалізації проєкту, результатом якого є підготовлені методичні рекомендації з навчання цифровому підприємництву та рецензування їх зовнішніми експертами. Так, в ході обговорення взяли участь робочі групи з вузів партнерів Університет Хаєн, Іспанія (Universidad de Jaén, Spain); Університет Фоджа, Італія (Università degli Studi di Foggia, Italy); Неополітанський університет, Італія (Università degli Studi di Napoli "Parthenope", Italy); Університет Салерно, Італія (Università degli Studi di Salerno, Italy); Віденський економічний університет, Австрія (Wirtschaftsuniversität Wien, Austria) та аплікант Краківський економічний університет, Польща (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Poland).

Роль інституту освіти для сфери цифрового підприємництва в Європі і світі дійсно є важливою і на цьому автори методичних рекомендацій загострили свою увагу в 1 розділі, що був представлений учасником робочої групи Jasmin Mikl (Vienna University of Economics and Business).

Розділ 2 “Огляд створення змісту навчання цифрового підприємництва та його цілей” зацікавив партнерів з Університету Фоджа авторською методикою викладання цифрового підприємницького в системі економічного навчання, що була представлена Краус Наталією Миколаївною (д.е.н., доцент, професор кафедри фінансів та економіки, КУБГ).

Докладне ознайомлення з розділом 3 “Характерні особливості освітніх цифрових технологій для різних галузей економіки” провів David Herold (Vienna University of Economics and Business).

Розділ 4, що присвячений змісту ключових навичок та компетенцій, якими повинен оволодіти здобувач в ході навчання цифровому підприємництву жваво обговорили в ході дискусії Краус Катерина Миколаївна (к.е.н., доцент к-ри управління КУБГ) та Alessandro Cirillo (University of Foggia).

Ознайомлення з 5 розділом провів Pierpaolo Magliocca (University of Foggia) в частині порівняння між традиційним та дистанційним навчанням, що на сьогодні в умовах викликів пандемії COVID-19 є найзапитуванішим та потрібним для ефективного навчання цифровому підприємництву.

Партнерами Marek Ćwiklicki та Norbert Laurisz (Cracow University of Economics) представлено було 6 розділ, що розкриває механізм оновлення робочих програм та передбачає постійну співпрацю з усіма сторонами навчального процесу (викладачі, здобувачі освіти, стейхолдери). Ними було зазначено, що важливим елементом у створенні системи оновлення є визначення джерел та методів отримання даних та думок, що дозволить оновити навчальні програми. Цінними, з позиції методичних напрацювань, є вказівки авторів, щодо того як працює механізм оновлення навчальної програми.

Корисним було обговорення робочими групами з University of Naples Parthenope (Italy) та University of Jaen (Spain) змісту розділу 7, що ілюструє деякі найкращі практики викладання цифрового підприємництва за допомогою найпоширеніших доступних ІТ-інструментів, а саме: платформ для відеоконференцій, MOOC та бізнес-симуляцій, ігор.

Потрібним вважаємо представлений понятійно-категоріальний апарат до методичних рекомендацій навчання цифровому підприємництву, який розробили Краус Н.М., Краус К.М. та Штепа О.В..

Рішенням робочої групи було визначено часові межі в частині завершення першого етапу над реалізацією проєкту та окреслення наступних подальших кроків в спільній плідній науково-практичній реалізації цифровізації підприємницької діяльності як в освітньому, так і економічному просторах.

Дякуємо партнерам за плідну та конструктивну робочу зустріч!

 

З метою урахування думки здобувачів освіти при розробці нової метою урахування думки здобувачів освіти при розробці нової редакції освітньо-професійної програми «Економіка міста. Урбаністика» спеціальності 051 «Економіка» було проведене анкетування.

Анкетування студентів проходило з 20 по 23 січня 2021 р., анонімно, онлайн, з використанням Google Форм. Опитування було запропоновано студентам 1, 2 та 3 курсів, які навчаються за даною програмою – загалом 36 осіб. У анкетуванні взяли участь 28 студентів (77,8% від загальної кількості), тому результати можна вважати репрезентативними.

 

Моніторинг анкетування здобувачів освіти освітньо-професійної програми «Економіка міста. Урбаністика» спеціальності 051 «Економіка»

Студенти групи Мб-1-19-4.0д  прийняли участь у  Unilever Future Leaders League – це легендарний маркетинговий кейс-чемпіонат від Unilever! Кейс-чемпіонат – це шикарна можливість перевірити себе у професійному плані: покращити communication and networking skills, встигнути за усіма дедлайнами, проаналізувати всю інформацію, підготувати вдалу презентацію та багато іншого. Це яскрава подія останнього семестру, яка надала фарб нудним умовам карантину, адже на чемпіонаті наші студенти зустрілися з людьми, з якими були на одній хвилі, конкуренція відійшла на задній план, а натомість з'явилось відчуття community.

Презентація кейсу